Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Review gevraagd ivm aanschaffen van een pakket

Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
De sims pakketten zijn op dit moment in de aanbieding. Ondanks dat ik echt heel graag jaargetijden wilde, trekt dit ook enorm en heb ik 2 voor de prijs van 1. ;)

Maar nu komt het: welk pakket vinden jullie nu het leukste?

* Honden en katten
* Stedelijk leven
* Beleef het samen
* Aan het werk

Honden en katten lijken mij het minst leuk. Zowel in sims 2 als 3 gehad en vond het bij beiden geen meerwaarde hebben. Dus ik vermoed dat ik ook weinig huisdieren ga houden in de sims 4.

Maar dan zit ik met de rest: Aan het werk lijkt me erg leuk, maar die andere 2 hebben allebei wel elementen die ik leuk vind of juist niet. Dus ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. :)

Reacties

  • Opties
    SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 174 Koddige Kleuter
    Wel mijn favoriete pakket is honden en katten dus misschien ben ik niet de beste voor advies voor jou
    Ik vind dat de honden en katten namelijk wel iets toevoegen en daarnaast heb je een prachtige wereld.

    Het licht er ook een beetje aan wat je toe wilt voegen aan je spel
    Aan het werk voegt leuke werk elementen toe zoals meegaan naar het werk, je kunt bevallen in het ziekenhuis of een winkel beginnen

    Stedelijk leven en beleef het samen loopt bij mij een beetje gelijk op
    Stedelijk leven geeft opties op thuis te werken wat erg leuk is en appartementen (die ook erg irritant kunnen zijn, buren :s ) daarnaast brengt het vind ik ook erg leuke items met zich mee
    Beleef het samen, geeft je de mogelijkheid om in een club te zitten en brengt een hele mooie wereld naar mijn mening met zich mee

    Laat ik het zo zeggen alle pakketten zijn leuk en brengen op zijn eigen manier iets nieuws met zich mee wat je gameplay kan verreiken, ik zou zeggen bekijk je opties goed, als je in je spel zit en op de icoontjes klikt kun je kijken welke cas en builditems je erbij krijgt ik zou zeggen bekijk deze ook eens en kijk wat je denkt wat je het meeste zal gaan gebruiken

    Hopelijk helpt dit een beetje ook al heb ik een totaal andere mening over honden en katten ;)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Kijk ook eens op de fanpagina's voor de reviews.

    Deze is van @Nefje
    https://www.pinguintech.nl/verslagen/de-sims-4-in-de-natuur-review/
    De andere pakketten staan er ook.

    Ik kijk ook altijd naar wat er aan voorwerpen in zit.

    Persoonlijk vind ik Stedelijk leven echt een aanvulling.
    Ik vind het zo leuk om in de stad te wonen, en aan alle activiteiten mee te doen.
    Met name voor de jonge vrijgezelle sim.
    Wanneer ze een gezin gaan stichten, verhuis ik ze meestal naar de stad.
    En dan vind ik Beleef het samen weer heel leuk.

    Aan het werk is ook leuk voor een vrijgezelle sim, omdat je echt mee gaat naar het werk, en daar ook dingen kan beïnvloeden.
    Ik heb heeeeeeeel lang meegespeeld in het ziekenhuis, ben nu al maanden mee aan het gaan naar het wetenschapslab. De derde optie heb ik nog niet gespeeld.
    En ben ook aan het trainen voor dierenarts. Die vind ik ook leuk.
    Het is zo ontzettend persoonlijk wat je wel en niet leuk vind, dat moet je echt zelf uitvinden.
    En ik denk dat de reviews je het beste kunnen helpen daarbij.

    Ik vond de trailer van Jungle Avonturen bijvoorbeeld helemaal geweldig, maar uiteindelijk ingame vind ik er niets aan.
    Kan ook niet uitleggen waarom, maar het is gewoon zo.

    Heb je niet iemand die de pakketten al heeft, waar je een avondje kan spelen?
    Een vriendin van me heeft hier een avond gespeeld (voornamelijk in CAS :tongue: ) en weet nu zeker dat ze "Honden en Katten" wil. ;)

    Succes met kiezen!


    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    Dank jullie wel voor de reacties!

    Ik heb helaas geen mensen in de buurt die net als ik simmen. En ik loop erg achter qua pakketten, omdat ik pas sinds kort kan spelen. In het begin vond ik de Sims 3 gewoon leuker, maar ik begin het spel steeds meer te waarderen. Helemaal enthousiast over het maken van de huizen. Ik ben een vampierfreak, dus die heb ik als eerste gekocht, maar valt toch een beetje tegen. Had er ietsjes meer van verwacht op de een of andere manier. Gek he?

    Ik gebruik Simsexpressie vaak als hulpmiddel. Vind het een erg overzichtelijke site, maar ja. Toen ben ik gaan twijfelen. Want bij de ene heb je zee en daar houd ik enorm van. En de andere heeft appartementen. Erg handig om geld te besparen. Dus dacht: vraag de spelers hier, want hoe meer meningen, hoe meer ik mijn mening kan vormen.

    Aan het werk heb ik inmiddels al aangeschaft. Gister eerst ff mijn huis afgebouwd (had er eerst zo'n megading staan met een kamer van jewelste en zeer ongezellig ingericht, dus dat moest anders). Ik ga die zo eens even een beetje verkennen.

    Extra levensdoelen: daar heb ik nog niet naar gekeken. Zitten die er ook soms bij in? Mijn 2 hoofdsims hebben al zo'n beetje alles bereikt qua doelen. :P
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ja, extra levensdoelen zitten er zeker in.
    Weet niet uit mijn hoofd welke hoor.
    Ik vind de stad erg leuk, al die festivals, heet eten, feesten, maar ook het pakket waarbij je uit eten kan gaan vind ik heel erg leuk.
    Ik houd helemaal niet van vampieren, dus daar doe ik helemaal niets mee.

    Zo zie je maar dat iedereen anders is. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Babske22Babske22 Berichten: 276 Pruttelende Peuter
    Ik heb besloten om het voorlopig even zo te laten. Want ik heb weer werk (na een paar jaar niet kunnen werken). Dus ik ga straks jaargetijden nemen. Dit vond ik in sims 2 en 3 allebei een geweldige toevoeging aan het spel. :)

    De rest volgt vanzelf wel een keertje. :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top