Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 3 geeft na Homepage zwart scherm

CherryPieCherryPie Berichten: 1
januari 2018 aangepast in De Sims 3
Beste Simmers, ik loop tegen een probleem. Ik speel de Sims 3 nu al voor een paar jaar en heb dus ook al veel uitbreidingen op het spel. Maar sinds een paar weken ben ook ik begonnen met het proberen van mods op mijn game.

Na de eerste paar keer spelen ging het goed, geen problemen, maar na een tijdje merkte ik dat de game na het starten ( op de > knop van de homepage ) mij een zwart scherm gaf. Ik heb de game op full screen. Mij reactie hierop is dat ik AltGr + Crtl + Delete heb gebruikt en vervolgens naar de taakbeheer ben gegaan, op een andere tab dan de Sims 3 heb gedrukt, 10 seconden heb gewacht en vervolgens weer op de tab van de Sims 3, hierdoor begon de game en was ik af van het zwarte laadscherm.

Deze week kwam ik erachter dat dat ook niet meer werkte. Ik moest mijn laptop afsluiten en weer opstarten. Want ik kwam maar niet van het zwarte scherm af. Ik heb mijn mods verwijdert en heb ondertussen al geprobeerd om in mijn documenten/Electronic Arts/ (gezocht naar de file " Options.ini" ) en in dat bestand de " Fullscreen" van 1 naar 0 verandert, ook heb ik de resolution naar 640 480 0 verandert. Zoals https://www.pinguintech.nl/simclopedie/technisch/zwart-scherm-en-windowed-modus-bij-de-sims-3/ mij het heeft uitgelegd. Vervolgens heb ik de game opgestart maar tevergeefs blijft hij maar een zwart laadscherm geven.

Het liefst wil ik niet de game opnieuw downloaden of iets in die richting.

Weten jullie wat ik hier tegen kan doen. Mijn game is up-to-date. En ik weet geen raad meer :( .

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top