Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Kan nergens mijn aankoop vinden

femke2211femke2211 Berichten: 1
Gisteren (3-3-17) heb ik 'Exotisch Eiland' aangeschaft. Ik heb echter nooit een e-mail ontvangen met de verzilvercode. Alleen een e-mail met daarin mijn factuurnummer en dat ik hem heb aangeschaft. Ook in de Origin-app staat hij als aangeschaft; maar hij verschijnt niet in mijn gamebibliotheek en ook verschijnt hij niet in 'Downloads' van het Sims venster. Ik heb geen idee meer wat ik op dit moment moet doen. Heeft iemand hier ervaringen mee? Hij zegt dat hij daarvoor 'Sims 3 starterpaket' moet aanschaffen maar die heb ik al sinds het begin. Ook die kan ik nergens terugvinden.

Reacties

  • Opties
    LiessimLiessim Berichten: 17 Brabbelende Baby
    Heb je alles wel aangeschaft op het correcte origin account? Dus degene die je in het begin voor de Sims 3 geregistreerd hebt. Anders kun je een screenshot van je betaling mailen naar het verkooppunt, en vragen waar jou spellen opeens zijn. Heb je wel een mail gehad met bevestiging van betaling? Ik koop al mijn spellen op Kinquin (of iets dergelijks) en ik krijg altijd 4 of vijf mailtjes na mijn aankoop..
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top