Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims 4 WATERPRET!

AmyAmy Berichten: 24
juli 2016 aangepast in Ideeën & Feedback
Deze uitbreiding zou SUPER LEUK zijn, het zou leuk zijn als je bijvoorbeeld deze opties zou krijgen
-eigen Waterpark openen
-glijbanen, duikplanken, jetski's en allemaal andere water attributen
-uitgebreide stranden
-mogelijkheid om een wipe-out parcours kunnen maken.
-er een beroep van kunnen maken
-geavanceerde mogelijkheden voor zwembaden om je droomzwembad te maken❤️
-Een nieuw wereldje in bijvoorbeeld een beetje LA/Holly wood style
En natuurlijk nog meer!!!❤️❤️
Post edited by Amy on

Reacties

  • Opties
    KympulseKympulse Berichten: 133 Koddige Kleuter
    Oh leuk om zo'n compleet nieuw concept te zien. Komt op mij over als een interessante gamepack! :smile:
    Tuurlijk hebben we zwembaden, attributen (meegemaakt) en heeft De Sims 3 de strandwacht.
    Maar toch komt dit idee nieuw en verfrissend op mij over en dat is wel even lekker na al dat gepraat over dieren en peuters!
  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    Ik vind dit ook, eerlijk gezegd een leuk idee, het is iets nieuws en niet zoals altijd Peuters en Huisdieren, toch zie ik het eerder als een Gamepack of Accessoire Pakket in plaats van een Expansion, want dan mag er wel wat meer aan worden toegevoegd! ;)
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    AmyAmy Berichten: 24
    @Deborah zou ik u mogen vragen wat u van dit idee vind??❤️☺️
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Amy, je mag tegen mij gewoon "je" zeggen hoor.
    En ik denk niet dat er zoiets komt.
    Volgende week komt er wel al een waterglijbaan.
    Zwembaden maken kan al, en ook daar kan je met een beetje fantasie heel veel mee.
    Misschien dat er een "vakantie" uitbreiding komt, daar zouden dan stranden in kunnen zitten.
    Maar dat is afwachten.

    Ik denk dat je met fantasie en het nieuwe pakket van volgende week al een heel eind komt met waterpret. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    AmyAmy Berichten: 24
    @deborah dat is inderdaad wel zo☺️ Maar het was meer een idee voor een nieuw uitbreidingspakket, zoals heel veel mensen nu Sims 4 BEESTENBENDE willen
  • Opties
    marcmarc Berichten: 24 Brabbelende Baby
    Glijbanen oke ,maar dat is niet genoeg, van hoog naar laag glijbanen bouwen(nu alleen mogelijk met mod waterpak en daarbij horende uitbreidingen, die in het zwembad dan komen of duikplanken met meerdere verdiepingen .Tropische zwembaden en aqua buizen ,zie aqua Walibi .Nieuw eigenschap peuters = peuters zwemmen = peuter zwembad en peuter glijbaan die naar het zwembad gaan enz
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top