Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

sims4 en vervoer.

halo ik ben seppe48 wat zou het leuk zijn dat mijn sims bv.een fiets; bromfiets ;auto enz. hebben moet er nog een speciale uitbreiding voor uitgebracht worden of opdate?gr simmer seppe48

Reacties

  • Opties
    SimKenneeSimKennee Berichten: 150 Koddige Kleuter
    Hey Seppe48,
    Ten eerste zijn hier al heel veel Topics over, en deze Topic hoort niet thuis in deze Rubriek, want dit zijn Ideeën voor het forum en de feedback daarvoor.
    Toch is het een heel leuk Idee van Auto's en Bromfietsen, het enige probleem is dat in De Sims 4 geen open werelden zijn daarom zou het ongunstig zijn om die dingen aan het spel toe te voegen, want dan ga je toch één seconde rijden en dan moet het spel weer laden. ;)
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID Town Of Plumbobs, MoomshineSim en Pinguintech: SimKennee
    EA Origin-ID: SimKennee Forums-ID: SimKennee
    Heb je Hulp nodig, stuur dan een Bericht naar SimKennee!
    Mijn Tumblr, Simmers Dagboek, Gidsen, Dagboeken, Nieuws,
    The Sims 4, The Sims Freeplay en Simcity BuildIt!
    n7qx0g9jqpmk.png
  • Opties
    BrownieBearBrownieBear Berichten: 40 Pruttelende Peuter
    Zoals SimKennee zei, het is inderdaad één seconde rijden. Het zou wel leuk zijn om als decoratie bij je huis te hebben, en eigenlijk zou het dan bijna hetzelfde worden als De Sims 2.

    Je rijdt maar even, en weg ben je. Nu zoom je uit, en kan je naar een hele andere stad toe teleporteren. Maar zoals ik al zei, als decoratie is het leuk. En ook al is het kort, het blijft een leuk dingetje.
    AXZK9nO.png
    Dutch, it's inside you.
  • Opties
    Dat lijk me ook echt leuk, net zoals de sims 3?
  • Opties
    Hey seppe48. Je bent niet de enige die voertuigen in de Sims 4 willen. Velen (inclusief mijzelf) zouden zoiets graag willen. Het probleem is helaas dan wel dat ze als decoratief object zouden moeten dienen. Ik zat zelf te denken dat elke keer als je wilt reizen, een taxi of bus komt om je op te halen. Dat kost dan wel geld. Als je dan een fiets koopt, dan zou je naar elke kavel in de wereld kunnen fietsen, maar niet naar een andere wereld. Dat zou je dan wel kunnen met een auto of de bus/taxi. Dit is een idee dat ik had en het lijkt me leuk als er zoiets in de game kan komen. Waarschijnlijk zijn er wel mensen die dit geen goed idee vinden omdat je zou moeten betalen voor een taxi/bus, maar het komt dan wel dicht in de buurt van het echte leven. Misschien is dit iets wat je leuk zou vinden.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top