Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

vraag over het spel .

Hallo ,Ik speelde vroeger de sims helemaal in het begin dat het net bestond . Toen speelde ik met mijn gezin landgraaf in het spel van zondag tot zondag . Toen sloeg ik het op en ging ik met een ander gezin verder weer van zondag tot zondag . Zo konden ze elkaar leren kennen en kon je met de bestaande sims een gezellig onderonsje maken en een stamboom onderling uitwerken . Nu heb ik me de sims 4 aangeschaft een wilde ik net hetzelfde doen . Maar na mijn derde gezin zag ik dat de andere al oud waren en zelfs verdwenen . Kan dit dan niet meer ? Moet je echt telkens 1 kiezen en daar mee spelen tot ze er niet meer zijn ?
Vroeger had ik echt een schriftje waar ik alles in opschreef en als de pc dan af moest of zelfs op school zat ik dan verder uit te werken wie met wie ging trouwen en hoeveel kindjes ze gingen krijgen . Zou het echt spijtig vinden moest dat nu niet meet gaan .

Groetjes P.

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Pas de Spelopties eens aan (te openen via het optiemenu met de drie puntjes rechts bovenin het venster):

    1laynxcgvgnd.jpg
  • Opties
    peggypeggy Berichten: 4
    Hey hartstikke bedankt . Ik had daar nog niet gekeken . Was wel op alles van de sims gaan lezen op dit forum . Ook niet slecht want heb hier al heel wat ideetjes opgedaan . Echt 1000 maal bedankt .
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Als je op verouderen (gespeelde sim) klikt heb je ook nog de keuze om alleen het gezin waar je op dat moment mee speelt te laten verouderen. Dat gebruik ik als ik rotational speel.
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    VanillaAdmin7VanillaAdmin7 Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Any article related to Sims game
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top