Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat is/was JOUW favoriete 2015-moment?

winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
december 2015 aangepast in Real World
Oud en Nieuw nadert snel... Tijd voor een nieuw jaar! Maar... wat was jouw ultieme 2015-moment? Vertel het hieronder!

EDIT: V Met mij gaat het prima, Libby. Ik moet nog 8 boeken lezen voor Nederlands, dus ik kom mijn Kerstvakantie wel door... Hoe gaat het met jou? Fijn te horen dat het met je website zo goed gaat. Ik zal binnenkort eens alle nieuwe elementen doorspitten... :smiley:
Post edited by winterbaron on

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    He Hilco,

    Mijn ultieme moment is dat je weer eens wat van je laat horen ;) . Hoe gaat het?

    Een ander moment: ik heb mijn eerste website volledig ontworpen en gebouwd in html5/css3/javascript. Ik had altijd wel kleine stukjes gedaan van bouwen/ontwerpen maar nu helemaal alles: van de grond af aan. En het meest geweldige: ik heb de site volledig responsive gemaakt (getest ook met google mobile friendly test en Google heeft de site responsive bevonden = leuke bevestiging). Dus ik ben best in mijn nopjes met mezelf. Nog belangrijker: de klanten zijn zeer tevreden.
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Hmm, ik denk dat dat dan toch mijn vakantie naar Bologna moet zijn. Dat was zooo fijn en de stad is geweldig.
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    2015 was een t...jaar (vul willekeurig scheldwoord in) voor mij, helemaal geen vooruitgang. Twee jaar geleden en de eerste helft van vorig jaar had ik nog het idee dat ik goed bezig was, verder kwam etc, ook al was het toen heus niet allemaal geweldig. Maar nu... ik heb genoeg van 2015 en ben er moe van. :disappointed:
    Natuurlijk zijn er wel wat positieve dingen geweest, maar vooral de laatste tijd zit ik echt in een negatieve periode.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top