Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De Sims 4 Studio Kerstmis Content Pack

BakieBakie Berichten: 120 Koddige Kleuter
december 2015 aangepast in Showcase
soSFhoB.jpg
De Sims 4 Studio Samenwerkings project; Kerstmis Content Pakket

Samen met 4 andere leden van het Sims 4 Studio Forum, heb ik een eigen DLC Pakket gemaakt met het thema: Kerstmis
Aangezien het een internationaal forum is, hebben alle objecten in dit Content Pakket een Engelse naam. De leden die hier aan mee hebben gewerkt zijn:


Andrew
Bakie
Design4Sims
Orangemittens
Sweetsorrowsims


Voor meer informatie en een beter ingame beeld van alle gemaakte objecten, kun je mijn video "The Sims 4 Studio DLC - Christmas Holiday Pack" bekijken:

https://youtu.be/wxcYdp5SJHk

Wil je deze content downloaden, klik dan even op de volgende link om naar het originele (Engelse) topic te gaan. Je kun daar kiezen tussen een
Onedrive of Dropbox download:


DOWNLOAD


Zie je nu nog Custom Content in de afbeelding die niet te zien was in de video, klik dan op de SPOILER knop onderaan het originele bericht, nadat je op de download knop hierboven hebt gedrukt voor de nodige linkjes. Ik hoop dat jullie het een leuk pakket vinden en als je ideeen hebt voor een toekomstig pakket, laat deze dan bij voorkeur achter op het Sims 4 Studio forum of onder mijn video op Youtube.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top