Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

ontvoerd worden door aliens

ik wil mijn mannelijke sim laten ontvoeren door aliens en hem dan zwanger krijgen, maar niks lukt.
hij is een wetenschapper level 10 met 30 bonussen en er staat een raket en een satelliet schotel in de tuin en op het dak.
in het huishouden is nog een mannelijke sim die ook wetenschapper level 19 is maar ook hij word niet zwanger.
ik heb ook geprobeerd dat ze met een vrouwelijke alien voor een baby proberen maar elke keer word alleen de alien zwanger en de mannen niet.
de ene man heeft ook een eigenschap dat hij vruchtbaar is. ik ben al 4 sim maanden bezig om het te doen maar het lukt gewoon niet.
weet iemand misschien waar dat aan kan liggen of hoe ik het op kan lossen?


Reacties

  • Opties
    AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    Hij moet ontvoerd worden door aliens. Gewoon 's nachts buiten gaan staan met hem denk ik. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt =P
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • Opties
    chandiechandie Berichten: 2
    elke nacht staat hij buiten maar er gebeurd niks
  • Opties
    AlyssatjjeeAlyssatjjee Berichten: 501 Pruttelende Peuter
    Da's handig dan. Verder weet ik ook niet wat je kan doen =(
    Origin ID: Alyssatjjee
    May you always do what you are afraid to do
    200.gif
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    En je hebt wel "aan het werk" ?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    allianallian Berichten: 231 Kwebbelend Kind
    @Deborah Zijn of haar sim is een wetenschapper van level 10 dus ik neem aan van wel he? :wink:
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Ik weet het niet zeker hoor, maar zorgt die satelliet schotel er niet voor dat je sims juist niet ontvoerd worden?
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    allianallian Berichten: 231 Kwebbelend Kind
    @Gita Met de satelliet kun je ervoor zorgen dat je de kans vergroot dat aliens komen of ervoor zorgen dat ze helemaal niet komen opdagen voor een tijdje.
  • Opties
    DyionDyion Berichten: 130 Pruttelende Peuter
    Ik heb mijn sims ook al een paar keer ontvoerd gehad door aliens. Lachen, helaas niet zwanger. Dat ben ik nou steeds aan proberen, helaas werkt het nog niet zoals ik zou willen.
  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    Mijn sims zijn ook al een aantal keer ontvoerd geweest door aliens.. alleen deed ik er nooit wat speciaal voor.. Vaak liggen mijn sims dan gewoon te slapen en ineens worden ze wakker om naar één of ander licht te kijken.. Worden dan ontvoerd, maar ze zijn nooit zwanger er van geraakt..
  • Opties
    Sims.diekjeeeSims.diekjeee Berichten: 14 Brabbelende Baby
    Moet je perse wetenschapper zijn om door aliens ontvoerd te worden??
  • Opties
    allianallian Berichten: 231 Kwebbelend Kind
    @sims.diekjeee Nee dat hoeft niet per se
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    Wat je ook kan proberen is een familie te maken met een alien als lid en maak die dan man en vrouw. Misschien dat het dan wel lukt. o:)
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    oktober 2015 aangepast
    Je hoeft er niets speciaals voor te doen zover ik weet, zoals ik eerder beschreef; heb ik het toch een aantal keer gehad zonder een bepaald beroep of vaardigheid (hoog?) te hebben.

    Edit: Ik bedenk me nu.. Ik heb het nu een hele tijd niet meer gehad..Doordat ik een heletijd niet meer in Oasis Springs gespeeld heb.. Ik denk dat je vooral daar de aliëns tegen komt.. Ik zal het morgen eens proberen!

    To be continued.. :tongue:
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Volgens mij helpt het ook als je Sim al bevriend is met (undercover) aliens. Dit kun je natuurlijk zelf een handje helpen door er wat te maken, ze in je game te plaatsen (vervolgens vermommingen aan te trekken en daarna weer als ongespeeld markeren). Laat dan je Sim die Sims/aliens opzoeken en wordt er vrienden mee. Ik kan je niet garanderen dat het werkt, maar al mijn Sims die ontvoerd zijn waren bevriend met minimaal één undercover alien.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    sandy2607sandy2607 Berichten: 9 Brabbelende Baby
    hier vind je alles over Aliens: http://www.sims4friends.nl/de-sims-4-alien.html
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    @Sandy2607 Dank je voor de verwijzing. Gaan het zeker bezoeken en wie weet leren wij ook weer wat nieuws erbij. tzyfukw415zm.gif
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    Sims4FriendsSims4Friends Berichten: 217 Kwebbelend Kind
    Toen Aan het Werk pas uit was werden de Sims om de haverklap ontvoerd.

    EA heeft dit in een patch aangepast waardoor de ontvoeringen een stuk zeldzamer zijn geworden.

    Je zult dus echt op zoek moeten gaan naar aliens (verborgen of niet) om ontvoeringen te laten gebeuren. ;)


    @sandy2607 Bedankt voor het plaatsen van de link naar onze alien tutorial. :)
    6.8.2015%20onderschrift%20Sims%203%20site%20met%20logo_zpsbutvvtok.png
  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    Ik had mooi geschreven "To be continued".. Ik heb echt nog geen tijd gehad om het uit te testen -.-'
  • Opties
    DakaluliDakaluli Berichten: 1
    In welke sims spelletjes zijn er aliens, want ik krijg alles behalve de aliens,planeten,meteorieten en zelfs een maan !!!
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Dakaluli

    Dat is de uitbreiding De Sims 4 Aan het Werk:
    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-aan-het-werk-gids.html
  • Opties
    PutiePiieePutiePiiee Berichten: 2 Pruttelende Peuter
    Het blijkt dat et wel kan maar dat dat HEEL zeldzaam is..."aan het werk" had een bug waardoor het niet meer kon maar dat heeft EA inmiddels verholpen
    Ik zou zeggen keep trying I'll do that too
  • Opties
    PutiePiieePutiePiiee Berichten: 2 Pruttelende Peuter
    Update:
    Ik heb iedere dag met de sateliet gekozen: contact leggen met buitenaardse wezens 5 of 6 keer en hij is zwanger!
    Just keep trying!
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    Als je wil cheaten dat je sim wordt ontvoerd:
    • Open de cheatbalk. (ctrl+shift+C)
    • Typ: Testingcheats true
    • Klik met shift op de sim die je wil laten ontvoeren
    • Klik op 'meer keuzes'
    • Klik op 'Alien ontvoering (debug)'
  • Opties
    JasFisJasFis Berichten: 297 Kwebbelend Kind
    JasFis schreef: »
    Als je wil cheaten dat je sim wordt ontvoerd:
    • Open de cheatbalk. (ctrl+shift+C)
    • Typ: Testingcheats true
    • Klik met shift op de sim die je wil laten ontvoeren
    • Klik op 'meer keuzes'
    • Klik op 'Alien ontvoering (debug)'

    Ik heb het net geprobeerd, de sim die waarmee je op dat moment speelt wordt ontvoerd, niet de sim waar je op klikt!
  • Opties
    AnnabethChaseAnnabethChase Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Bij mij verschijnt er geen 'meer keuzes'. Weet iemand hoe dit komt?

  • Opties
    IlseanneresiIlseanneresi Berichten: 13 Brabbelende Baby
    Ik heb vaak gehad dat vrouwelijke sims ontvoerd werden die veel inzicht hadden of vaak naar de ruimte staarde etc, die waren nooit zwanger. Laatst een mannelijke sim die 0 inzicht had, werd buiten ineens ontvoerd en werd zwanger. Ik denk echt dat het vooral toeval moet zijn. Dit was nu net iemand waar ik het niet bij wilde, haha.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top