Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Dat winkelpersoneel ook..

Haiihaii,

Ik heb een eigen winkel en ik heb een personeelslid aangenomen. Dat ging opzich wel goed, het personeelslid stond soms stil en deed niets, en ik kon haar daar ook niet voor straffen omdat er stond dat ze wel wat aan het doen was. Nou dit was nog niet zo erg, nou heb ik twee pesoneelsleden en staan de hele tijd met elkaar te kletsen, OOK als ik hun eigen taken geef. Ik vind dit een beetje jammer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Groetjes,

Eline
dkwaftw6r785.jpg

Reacties

  • Opties
    xNoukxNouk Berichten: 380 Pittige Puber
    Dit herken ik ook.. Mijn sim(s) kunnen net zo goed alles gewoon zelf (sneller) doen want het personeel doet niets anders dan kletsen, met elkaar of met de klanten. Inderdaad ook niet als ze hun eigen taak toegewezen krijgen of wanneer je ze er op aanspreekt.. En dan scoren ze 'zo hoog' op dat ze hun handen uit de mouwen steken..
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Je moet ze beter managen. Je moet ze niet alleen op hun kop geven maar ook complimentjes geven en hen de taak geven die het beste bij hen past.
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    PMirjamPMirjam Berichten: 68
    Ik had ook zoiets vandaag in m'n kledingwinkel. M'n werkneemster ging op een geven moment ook andere dingen doen behalve afrekenen.
  • Opties
    lesleykelesleyke Berichten: 11
    altijd maar zitten dat personeel, je kan het inderdaad best zelf doen. ik vind ook dat die klanten veel te lang dralen voor ze iets kopen en altijd maar staan te kletsen dat is niet leuk.
  • Opties
    SimsLiloSimsLilo Berichten: 35 Pruttelende Peuter
    Ja daar heb ik ook last van. Vooral in een dierenkliniek is het heel irritant. :s
  • Opties
    Sterre61Sterre61 Berichten: 23 Pruttelende Peuter
    1 van de oplossingen: neem geen werknemers aan, maar laat 2 van het gezin werken in de winkel. Jij kan ze dan laten besturen en dan werken ze zoals het hoort. Van de klanten, tja, daar kan je niks aan doen!
    Bouwt graag huizen
    wil alle uitbreidingen, het liefst gratis
    mag je origin kadobonnen geven
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top