Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Compatibiliteit met base game in andere taal?

Hoi!

Ik heb (helaas) De Sims 4 in het Engels. Weet iemand of je dan gewoon de Nederlandse versie van De Sims Aan het Werk kunt installeren, en in welke taal je spel dan zal zijn?

Reacties

  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    Aan het Werk zal automatisch in de taal installeren waarmee je De Sims 4 hebt geïnstalleerd. Jouw spel zal dus in het Engels zijn. Als je Nederlands wilt dan kan je het beste De Sims 4 opnieuw installeren via Origin (taal van Origin op Nederlands zetten).
  • Opties
    MonkeyMonkey Berichten: 3
    Balen! Dan moet ik de sims helaas opnieuw kopen.. Mijn spel blijft in Engels, wat ik ook probeer!
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    Waar heb je De Sims 4 gekocht? Ik heb de CE (engels hoesje etc.) en die wilde zich meteen in het Nederlands installeren. Volgens mij zou het gewoon mogelijk moeten zijn om De Sims 4 in het Nederlands te installeren. Ik heb wel eens vaker van proberen hierover gehoord en ik geloof dat het meestal kon worden opgelost door contact op te nemen met de EA Helpdesk als het opnieuw installeren via Origin (niet via de disc, echt downloaden en installeren via Origin) niet werkt.

    En anders kan het opgelost worden door het Nederlandse taalbestand van iemand te downloaden. Het is jammer dat EA die niet zelf ergens aanbiedt. Dan was het een stuk makkelijker geweest om een andere taal in stellen.
  • Opties
    MonkeyMonkey Berichten: 3
    Yay! Het is me gelukt om het Nederlandse taalbestand te downloaden. Nu vraag ik me alleen af of het uitbreidingspakket mijn spel als Nederlands ziet, en dan Nederlands gaat installeren, of alleen het originele Engels ziet?
  • Opties
    GitaGita Berichten: 749 Studerende Student
    Je kunt je spelen sowieso beter downloaden via origin, ook als je het in een hoesje hebt gekocht, dan wordt het altijd in dezelfde taal geïnstalleerd als je account. Het is in ieder geval gemakkelijker. Het maakt dus ook niets uit in welke taal je je spel hebt gekocht, het belangrijkste is de code die in het doosje staat, de rest heb je eigenlijk niet nodig.
    sa0nc56u9mvc.png
  • Opties
    LoisjuhLoisjuh Berichten: 1
    Hoi, ik heb de acc voor minderjarigen, maar als ik een uitbreidingspakket wil kopen kan dat dan nog steeds in een andere taal?
  • Opties
    EA_JasonEA_Jason Berichten: 431 EA Community Manager
    Je kunt de taal van het basisspel aanpassen via Origin (rechtermuisknop op De Sims 4 > Speleigenschappen > Geavanceerde startopties)

    Als het goed is kan je de spellen dan ook de uitbreidingen spelen in het taal waarop het basisspel staat. Uitbreidingspakketten kan je gewoon in een winkel kopen en de code invoeren via Origin. Helaas is het niet mogelijk om dit te doen via Origin met jouw account.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top