Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Terugkoppeling ideeën en feedback

SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
mei 2015 aangepast in Ideeën & Feedback
Beste EA,

Ik vind dit subforum een goed initiatief. Alleen heb ik nog wel een paar vragen:

  1. Wat gebeurt er met de aangereikte ideeën en feedback? Is er bijvoorbeeld iemand van EA die dit leest en doorgeeft aan de afdeling die er iets mee doet/kan doen?
  2. Is er door EA een terugkoppeling mogelijk naar degene(n) die de ideeën en feedback geven? Bijvoorbeeld: dit idee gaan we implementeren binnen deze periode of dit idee/feedback gaan we niet gebruiken omdat ... Het zou namelijk fijn zijn als we weten waar we aan toe zijn en wat we wel en niet kunnen verwachten.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Libby


EDIT:
Als deze terugkoppeling niet de bedoeling is, wil ik bij deze voorstellen aan EA daar wel mee te beginnen en ons te informeren over bovengenoemde punten.

EDIT II:
Thanks Jordy, dat je dat sticky hebt aangemaakt.
Post edited by SimLibby on

Reacties

  • Opties
    SimGuruJordySimGuruJordy Berichten: 18 SimGuru (retired)
    Bedankt voor je bericht. Ik zou je willen aanraden om dit topic even door te lezen: http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/769226/over-dit-forum#latest

    We zullen proberen alle punten van feedback te lezen, maar kunnen helaas niet altijd een persoonlijk antwoord garanderen :).
  • Opties
    Beste EA,

    Ik wil jullie graag een vraag stellen. Is er al iets bekend over een mogelijk uitbreidingspakket waarin er seizoenen zijn toegevoegd? Ik merk dat ik deze erg mis binnen sims 4. Het maakt de sims net wat echter. Zo kun je dan ook werkelijk kerstmis vieren wanneer het kerstmis is, maar ook regen, sneeuw, hittegolven en dergelijke, lijken me geweldig om opnieuw terug te zien in sims 4.

    Met vriendelijke groet,
    Vivianne
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2020 aangepast
    Ik denk niet dat je hier een reactie op kan verwachten van EA. EA reageert eigenlijk nooit in dit subforum, al heb ik wel begrepen dat ze de feedback lezen. Daarbij is dit subforum voor het geven van feedback over het De Sims forum en niet voor het geven van feedback over gameplay. Iets wat veel spelers kennelijk niet weten (omdat ze de omschrijving en naam bij dit subforum niet lezen of dit misschien wel negeren) want dit subforum staat helaas vol met feedback over de gameplay en daar is dit subforum echt niet voor.

    Vivianne-1993 schreef: »
    Is er al iets bekend over een mogelijk uitbreidingspakket waarin er seizoenen zijn toegevoegd? Ik merk dat ik deze erg mis binnen sims 4.
    Als je eens wilt brainstormen over De Sims 4 pakketten, hier is een m.i. geschikt topic: Wat hoop jij te zien in De Sims 4.
    Wanneer je de zoekfunctie gebruikt, vind je ongetwijfeld veel meer topics waarin spelers hun ideeën en wensen delen.

    Vivianne-1993 schreef: »
    Is er al iets bekend over een mogelijk uitbreidingspakket waarin er seizoenen zijn toegevoegd?
    Als je op de hoogte wilt blijven of en wanneer er pakketten komen, en ander Sims gerelateerd nieuws, raad ik je dit blog aan: Officieel EA blog

    Vivianne-1993 schreef: »
    Zo kun je dan ook werkelijk kerstmis vieren wanneer het kerstmis is
    Het is vast niet helemaal wat jij voor ogen hebt maar soms moet je roeien met de riemen die we hebben. Vaak kom je dan een heel eind!
    Er is een gratis feestdagenpakket beschikbaar met feestdagen voorwerpen.
    • Login bij Origin
    • Rechtsklik op de gametegel van De Sims 4
    • Gamedetails bekijken
    • Onderaan deze pagina kun je het pakket installeren.
    • Nu met de feestdagen voor de deur, is er inmiddels een update van dit pakket zoals te lezen in dit blogbericht.

    irtoutavnaau.jpg

    Vivianne-1993 schreef: »
    maar ook regen, sneeuw, hittegolven en dergelijke, lijken me geweldig om opnieuw terug te zien in sims 4.
    Er is een mod: De Sims 4 Wintermod van SimCookie
    BigMama van de fansite Sims4Friends heeft deze mod getest. Hoe het haar is bevallen, kun je in dit topic lezen.

    Mods gebruiken is op eigen risico.

    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770596/downloaden-voor-de-sims-4-custom-content-cc-amp-mods
    https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/771459/mods-cc-pre-patch-waarschuwing-leesmij
    Post edited by SimLibby on
  • Opties
    DaisyCeunenDaisyCeunen Berichten: 6
    Beste, ik heb een probleem met Sims 3 van op Playstation 3. Mijn Sims ligt al een hele week op bed. Ze voert geen enkele opdracht uit die ik haar geef. Ze gaat tevens ook niet werken, en ze eet niets. Ze zit daar alleen maar. Heb ook al geprobeerd karmakracht "super tevreden" te gebruiken, maar zelfs dit weigert ze. Ik ben ten einde raad...
    Zou er iemand hier een oplossing voor weten aub?

    Mvg,
    Daisy
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Bij De Sims 3 op PC is het mogelijk om Sims te resetten. Nu heb ik zojuist even Gegoogeld of dat ook kan bij Playstation 3 en volgens dit topic kan dat: http://www.gamefaqs.com/boards/995668-the-sims-3/59926106

    Dus probeer dat eens.
  • Opties
    DaisyCeunenDaisyCeunen Berichten: 6
    Beste, bedankt voor uw reactie! Als ik vzndaag nog tijd heb zal ik eens proberen, zal anders morgen zijn. Alvast hartelijk bedankt!

    Mvg
    Daisy
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top