Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Creaties van Redhead0966 Nieuwe creatie 28-10-10 pag.3

«1
redhead0966redhead0966 Berichten: 362
Hoi hoi ff een nieuwe topic waar ik al mn creaties in kwijt kan ipv steeds 1 nieuwe te openen.Ik heb al diverse creaties gemaakt die je kunt vinden in mn studio http://www.thesims3.com/mypage/redhead0966/mystudio . Hoop dat als jullie mn creaties mooi vinden me een duimpje up geven :lol: :oops:
Zodra ik weer een nieuw gebouw heb gebouwt zet ik m in deze topic dus hou m in de gaten :wink:

:thumbup:Vandaag (28-10-10) een Museum kijk op pagina 3 voor meer info :lol:

Reacties

  • Opties
    otterkidsotterkids Berichten: 20
    juli 2009 aangepast
    ik heb riverview sport ook ge upload
    en er komen echt veel mensen. ik ga van Riverview Sport ga ik
    Riverview Sport 2 maken

    Thootter
    De Sims 3 Upload
    http://desims3-nl.webs.com
    Upload alles van de sims 3 sims3%20not%20orginal.jpg
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    juli 2009 aangepast
    otterkids schreef:
    ik heb riverview sport ook ge upload
    en er komen echt veel mensen. ik ga van Riverview Sport ga ik
    Riverview Sport 2 maken

    Thootter
    De Sims 3 Upload
    http://desims3-nl.webs.com
    Upload alles van de sims 3 sims3%20not%20orginal.jpg
    Ja moet zeggen heb er zelf ff mee gespeeld kijken of alles goed was en t word er echt druk gezellie :lol: Vind t leuk dat ie al een aantal keren is gedownload vind alleen jammer dat ik geen duims up krijg :( Is niet leuk genoeg denk :oops: :lol:
  • Opties
    otterkidsotterkids Berichten: 20
    juli 2009 aangepast
    als ik Riverview Sport 2 klaar heb (dus andere meubels) zeg ik het wel effe
  • Opties
    Arual1957Arual1957 Berichten: 76
    juli 2009 aangepast
    Ik heb hem net gedownload en je hebt van mij een :thumbup: gekregen hoor :wink:.
    Ziet er goed uit :!:
  • Opties
    otterkidsotterkids Berichten: 20
    juli 2009 aangepast
    Riverview sport 2 is er nu ook. Maar de grote van de kavel is 60 X 60 :thumbdown:

    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    juli 2009 aangepast
    otterkids schreef:
    Riverview sport 2 is er nu ook. Maar de grote van de kavel is 60 X 60 :thumbdown:
    Vind t niet erg als iemand mijn zelfgebouwde kavels gebruikt maar zou je op zn minst kunnen neerzetten bij jouw aangepaste versie dat t originele gebouw van redhead0966 is? :oops: Lijkt me toch wel zo netjes :wink:
  • Opties
    TaraPearlTaraPearl Berichten: 5
    juli 2009 aangepast
    Redhead, hij is top :P :thumbup:
  • Opties
    otterkidsotterkids Berichten: 20
    juli 2009 aangepast
    Riverview sport 2! : http://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=771817
    Riverview sport 2 is riverview sport (gemaakt door redhead0966)
    Riverview sport 3: http://nl.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=771820

    Thootter Editor
  • Opties
    otterkidsotterkids Berichten: 20
    september 2009 aangepast
    Ik heb al foto's van Riverview sport 4
    Maked By Thootter (otterkids)


    * Plaatjes verwijderd vanwege de grootte *
    De plaatjes mogen opnieuw hierneer gezet worden mits de grootte klein genoeg is.


    *Aangepast door xTurtly, moderator*
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    augustus 2009 aangepast
    OMG,

    ten eerste otterman, je screen zijn veel te groot.
    ten tweede, dit is het topic waar redhead0966 haar creatie's upload. niet de jouwe
    ten derde, zet inderdaad de naam van redhead0966 erbij. het is immers haar gebouw.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    boberonboberon Berichten: 70
    augustus 2009 aangepast
    ^ inderdaad!!
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    augustus 2009 aangepast
    loeki1112 schreef:
    OMG,

    ten eerste otterman, je screen zijn veel te groot.
    ten tweede, dit is het forum waar redhead0966 haar creatie's upload. niet de jouwe
    ten derde, zet inderdaa de naam van redhead0966 erbij. het is immers haar gebouw.
    thx loeki moet ook zeggen dat ik verbaast was hoe t ging en ben ff me zin om te bouwen verloren ik heb wat lichamelijke problemen en ben daardoor zeker 2 dagen bezig met iets te bouwen en dan download iemand m veranderd er niks aan behalve wat meubels en kleuren en mijn creatie word onder een ander zn eer gedownload, zal wel normaal zijn denk maar vind t lullig overkomen of ben ik nu een zeur :oops: in iedergeval als ik weer zin krijg om te bouwen en t is klaar zien jullie t wel weer in deze topic :lol: Otterman wil je je screens ff aanpassen ze rekken mn topic uit.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    otterkidsotterkids Berichten: 20
    augustus 2009 aangepast
    1 ding
    Riverview 4 is NIET Door Redhead0966 gemaakt!
    door mijzelf
    en bij Riverview Sport 2 & 3 heb ik het erij gezet
  • Opties
    MariskaAmyMariskaAmy Berichten: 2,087 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2009 aangepast
    otterkids, heel leuk dat jij dat hebt gemaakt enzo.
    Maar maak dan lekker je eigen topic aan en ga niet dat van redhead verknallen.
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    augustus 2009 aangepast
    otterkids schreef:
    1 ding
    Riverview 4 is NIET Door Redhead0966 gemaakt!
    door mijzelf
    en bij Riverview Sport 2 & 3 heb ik het erij gezet
    Met de naam erbij zetten denk ik dat er bedoeld word dat je de naam van de originele bouwer erbij zet voordat iemand m via jouw naam kan downloaden/uploaden.En dan vermeld dat bepaalde aanpassingen van jouw hand zijn :wink: Maar ja maakt niet meer uit maar wil je nu aub die screens hier aanpassen zodat mn topic weer normaal word? Is de bedoeling dat ik dit topic namelijk nog lang ga gebruiken en t ziet er nu niet uit kan somige woorden niet meer l.e.z.e.n. :lol: (pff zag ff sterretjes :mrgreen: maar als t goed is nu nie meer)
  • Opties
    loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    augustus 2009 aangepast
    ^dat bedoel ik ook, ja.
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    augustus 2009 aangepast
    Hoi all ik heb weer wat gebouwt en jullie kunnen t downloaden/uploaden hier: http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=873166 voor Mini Forest Park en hier : http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=873167 voor mn Mega Forest Park. (Voor degene die m niet hebben de wildwestdeur kan je kopen in de store.)Hoop dat jullie mn Mega Forest Park mooi vinden heb er mn best op gedaan :lol: (de mini forest park is gewoon klein en simpel voor als je weinig ruimte hebt)
  • Opties
    loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    augustus 2009 aangepast
    mooi! ik heb ook het zonnige luxe huis gedownload. die is zo vet met die kelder en dat ondergrondse terras enzo :D

    (sorry trouwens voor powerpost)
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    augustus 2009 aangepast
    loeki1112 schreef:
    mooi! ik heb ook het zonnige luxe huis gedownload. die is zo vet met die kelder en dat ondergrondse terras enzo :D

    (sorry trouwens voor powerpost)
    thx ja dat huis was voor mn rockster elvis presley haha alleen zitten wel kleine schoonheids foutjes in (aan een zijkant vergeten ramen te plaatsen geloof ik en je sim blijft in de fitnesruimte/kelder zeuren met zo'n verfblikje maar kan t niet vinden denk omdat t open is daar) en ik denk dat powerposten niet echt telt als er verder niemand anders wat neerzet.Denk er overna om die spulletjes in mn studio weg te halen en alleen nog patronen en kavels te plaatsen. :lol:
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    augustus 2009 aangepast
    Hoi hoi ik heb weer wat simpels gebouwt maar de perfecte oplossing voor je uithuisgaande kids; Ben huisbaas die op jouw jongvolwassen zoon of dochter let in zijn huis is nog ruimte voor 7 andere sims (wel krapjes met zn alle maar moet lukken :wink: Hoop dat jullie wat aan huize Huisbaas hebben veel plezier ermee :)
    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=979396
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    rietjevrolijkrietjevrolijk Berichten: 16
    augustus 2009 aangepast
    @ Otter
    Door je screens kan ik niet normaal lezen wat er allemaal gezegd wordt hier, zou je ze misschien nog aan kunnen passen?

    @Redhead
    Vet park + fitness!
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    september 2009 aangepast
    rietjevrolijk schreef:
    @ Otter
    Door je screens kan ik niet normaal lezen wat er allemaal gezegd wordt hier, zou je ze misschien nog aan kunnen passen?

    @Redhead
    Vet park + fitness!
    Thx :oops: en otterkids leest deze topic niet meer denk ik t is al vaker gevraagt maar er gebeurt niks :evil: Is boos denk op de reacties van zijn copieer gedrag en overname poging van dit topic :twisted: (sorry ben melig :oops: :lol: )
    *Xlobke thx voor je reactie :oops: Ben momenteel meer aan t spelen met mn familie jackson om michael op te laten groeien tot popster :lol: dus heb ff geduld zodra ik weer creatief ga bouwen laat ik t weten. :wink:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    xLobkexLobke Berichten: 67
    september 2009 aangepast
    wauw redhead, je maakt geweldige huizen!
    ik denk dat ik er een paar ga downloaden!
    xxx

    laat me weten wanneer je iets nieuws heb gebouwd:D:D!
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    september 2009 aangepast
    Ja hoor daar ben ik weer met mn nieuwste creatie: Redhead0966 palmhouse.
    Hoop dat jullie m leuk vinden, veel speelplezier :lol:
    Enne jullie weten t he :wink: als jullie m echt leuk of mooi vinden ik ben gek op duimpjes omhoog :mrgreen:
    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=1189640

    :!: Ik zet mn nieuwst creatie maar ff bij deze ben bang dat ik anders powerpost :oops:
    Mn nieuwste creatie van 18-9-09 is een sport en vrijetijdscentrum voor jong en oud in sunset valley gebouwd maar je kan m overal plaatsen denk ik :wink:
    Ik heb wat spullen voor peuters en kinderen geplaats zodat die zich hier prima vermaken als je sim gaat sporten :-) En mocht je niet weten wat je met je baby aan moet er staan 2 babybedjes in dus kan je ze daar in leggen een soort box idee.

    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=1215890 mocht er iets niet kloppen in mn creaties willen jullie me dat hier evt. melden? Ben wel eens vergeetachtig dus vandaar. Weer veel plezier :lol:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    wimhuiskampwimhuiskamp Berichten: 384
    september 2009 aangepast
    Wat een prima idee om de datum van je nieuwste creatie in de titel van de topic te zetten. Heb het direct ook in mijn topic gedaan. Houdt het voor iedereen lekker overzichtelijk. :thumbup:

    En BTW, je laatste creatie ziet er ontzettend goed uit. Ik download hem niet (ik maak ze liever zelf :lol: ), maar ik ga je wel een duimpje geven.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    september 2009 aangepast
    Hoi all heb in een lollige bui een huis gebouwt die me doet denken aan een paddestoel :lol: Hij is best ruim zeker 5 slpkmrs 3 badkmrs een woongedeelte en keuken. Op dit moment kan ik nog geen link plaatsen want er zijn volgens mij problemen op de site althans bij mij werkt alleen t forum wel maar de uitwisseling enzo niet.Ik zal later op de dag kijken of alles weer werkt en dan alnog de link plaatsen, hou in iedergeval mn studio in de gaten als je dit aparte huis wilt downloaden :wink: veel plezier :thumbup:
    Probleem op de site is opgelost hier de link naar de rode paddestoel :lol:
    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=1246688
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    oktober 2009 aangepast
    Hoop niet dat ik nu aan t powerposten ben :oops: maar wil jullie laten weten dat ik weer een mooie huis heb gemaakt Charitys weeshuis http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=1367076 en een sims;
    Charity Goedhart. http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=1367072 Heb t huis gemaakt met de bedoeling om voor Charity een weeshuis te maken zodat zij allemaal kinderen kan adopteren maar hoe jullie dit huis gebruiken is natuurlijk aan jullie zelf :wink: Veel plezier ermee en als jullie t mooi vinden graag :thumbup: :lol:

    sims123girl thx ik heb zo vaak last gehad dat de sims elkaar in de weg liepen en daardoor steeds stil stonden dat ik nu grote ruimtes maak :lol: ruimte zat dus hihi zal eens kijken of ik t kleiner kan maar als ik aan t bouwen ben let ik eigenlijk niet zo goed op ruimte totdat ik de kamers ga in vullen :?
    Maar waarom kan jij niet downloaden als ik vragen mag?
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    oktober 2009 aangepast
    Ik vind al jou creaties echt mooi! Alleen je hebt vaak hele grote ruimtes, daar hou ik niet zo van. Maar dat is persoonlijk :mrgreen: Ik ben meer van veel kleinere kamertjes.
    Dat zwembad in die kelder van het weeshuis, echt gaaf!

    Maar ik kan niet downloaden, maar als ik het weer wel kan, ga ik er zeker een paar downloaden!
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    oktober 2009 aangepast
    1255854925-980.jpg

    Mn nieuwste en voorlopig laatste aanwinst; Een kasteel(tje), ik had bij sims 2 een heel leuk kasteel gemaakt wat ik probeerde na te maken voor sims 3. t werd een eigen sims 3 kasteel :-o Ik vind die daken in sims 3 zo lastig juist te krijgen maar ja hij is af.Veel plezier in mijn kasteel en tot gauw.(ga pas weer bouwen met de nieuwste uitbreiding)Groetjes veel sims plezier xxx redhead :thumbup:
    http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=1396043
  • Opties
    redhead0966redhead0966 Berichten: 362
    april 2010 aangepast
    Doordat mij videokaart is overleden en ik al een tijd aan t sparen ben voor een gamescomp om de sims 3 te kunnen spelen heb ik al maanden geen nieuwe creaties kunnen maken.
    Als ik hopelijk in juni mijn nieuwe comp heb ga ik weer heerlijk simmen en zal ik weer proberen nieuwe creaties te maken en dan zal ik meteen maar een nieuwe topic openen :D
    Voor degene die denken dat redhead ermee gestopt is........... Tijdelijk en niet vrijwilig :evil:
    Maar ik kom terug :mrgreen:
    Tot gauw...................
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top