Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoe kan het dat (sinds) Island Paradise (IP) mijn sims steeds vast loopt?

Ik heb gisteren de nieuwste uitbreiding (IP) geinstaleerd, alles liep perfect tot ik waarschijnlijk te snel handelde door snel in te zoomen en van alles aan te klikken. liep hij vast. De muziek ging door maar ik kon niks meer, ik moest mijn macbook uitzetten door de power knop ingedrukt te houden, erg slecht dus.

Mijn vraag, ligt dit aan mijn macbook? of is hier een oplossing voor. Ik heb namelijk geen zin om mijn spel om de 2 min op te slaan..

De specs van mijn macbook uit begin 2011

Processor: 2,3 GHZ Intel Core i5
Geheugen: 4GB 1333 MHz DDR3
Videokaart: Intel HD-video 3000 384 MB
Software: OS X 10.8.4

Verder heb ik de volgende uitbreidingen erop staan:
sims 3
sims 3 seizoenen
sims 3 na middernacht
sims 3 levensweg
sims 3 ambities
sims 3 luxe accessoires
sims 3 buitenleven accessoires

en dan natuurlijk sims 3 exotisch eiland

Iemand tips of ideeen?

Reacties

  • Opties
    Snoesje8502Snoesje8502 Berichten: 4
    juni 2013 aangepast
    Ik heb het zelfde probleem, heb ook een macbook!

    Maar bij mij liep die ook al vast voordat ik de exotische eiland er op had staan..

    En al heb ik wel alle delen geinstalleerd pakt ie niet alles mee in het spel en ook dat vind ik vreemd.

    Gr. Snoesje
  • Opties
    Carlijn139240Carlijn139240 Berichten: 2
    juli 2013 aangepast
    Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook sinds dat ik IP heb geïnstalleerd. Ook heb ik nu soms dat ik de zwarte apple muis in mijn beeld krijg i.p.v. de blauwe sims muis. En dan kan ik niks meer. Ik hoop dat er snel een oplossing komt.
  • Opties
    ShirleyShirley Berichten: 1
    ik heb ook dat probleem maar ik kan in sims tijd een halve minuut spelen en dan schiet hij vast ik word er gek van! ik heb al heel googel afgezocht maar ik kan niks vinden ik he het ook sinds dat ik Exotisch Eiland gedownload heb ik ben heel erg bang dat mijn computer kapot gaat!! :-(
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    Waarschijnlijk heeft het te maken met Isla Paradiso zelf. Deze uitbreiding is te snel uitgebracht (al moesten we er toen zo lang op wachten) en hierdoor lagged hij enorm. Het komt ook door de grootte van het eiland maar het had voornamelijk te maken met de routes die de sims begaan op het eiland, ivm. het water e.d. Er is nooit een patch of andere oplossing voor gekomen helaas.

    Of het ook te maken heeft met Macbook weet ik niet. je kan het beste als je zonder Isla Paradiso kan in een andere wereld spelen. daar zou je geen last moeten hebben van het probleem.
    dkwaftw6r785.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top