Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Foutmelding Mac


wclgua.jpg
Ik krijg elke keer deze foutmelding. Maakt niet uit of ik op ja of nee klik, het spel sluit zich dan gelijk af. Als ik mijn sims uiterlijk wil veranderen dan word zo het gezicht opeens zwart, of het hele lichaam veranderd van kleur. Speelde sims eerder altijd op een Windows, zat toen ook wel eens vast maar niet zo erg als nu. Vind het spel gewoon niet meer mooi om te spelen omdat ik toch weet dat ik die foutmelding weer krijg, of gaat vast zitten. Vind het echt een drama op mac sims spelen. Iemand een oplossing?

Reacties

  • Opties
    kevinckevinc Berichten: 25
    mei 2013 aangepast
    Heyy

    Ik had dit probleem ook, wat ik had gedaan is alles verwijderen. Vervolgens alle spellen herinstalleren. Je moet ook een paar dingen in het spel uitzetten: gedetailleerde kavels op 1, shopmodus uit, herinneringen uit, sim soepeler maken uit. Zo maak je je spel wat sneller.

    Als je uitbreidingspaketten hebt probeer dan De sims met een andere uitbreiding op te starten, dit doe ik zelf ook. Dat zou ook een oplossing kunnen zijn!

    Hoop dat dit helpt.
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    juni 2013 aangepast
    In dit forum staat de oplossing die voor mij hielp :
    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/572475.page

    Ik heb nog steeds problemen, maar het debug probleem slechts zeer zelden.
  • Opties
    CrazythingCrazything Berichten: 54
    juni 2013 aangepast
    Bedankt voor jullie antwoorden. Heb het nog niet echt geprobeerd, ben even helemaal klaar met de Sims. Speel het nu even niet meer. Wacht op de nieuwe uitbreidingspakket..misschien dat dan het probleem weggaat, anders weet ik het ook niet meer.
  • Opties
    Snoesje8502Snoesje8502 Berichten: 4
    juni 2013 aangepast
    Ik kreeg dat bericht vandaag nadat ik een klein poosje het spel speelde van exotische eiland..

    daarna deed ie het weer gewoon en liep vervolgens weer vast.. muziek enzo ging gewoon door!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top