Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Bouwen met xxxanoukxxx

Graag wil ik via deze showcase mijn mooiste creaties delen. Ik deed dit al op het simsnieuws forum, maar zal dit vanaf nu dus ook via dit forum doen.

Ik zal beginnen met te laten zien wat ik tot nu toe gemaakt heb. En zal in de toekomst mijn nieuwste creaties hier met jullie delen.

Startershuisje Blossem
d_zps3240094c.jpg

Meer foto's hier
Download hier

TwinLove
e_zpsd967fb7d.jpg

Meer foto's hier
Download hier

Zonneliedweg 3
h_zps00f6302f.jpg

Meer foto's hier (Scroll onderaan de pagina)
Download hier

Mijn grote trots: Boone Hall
i_zpsbffe801f.jpg

Meer foto's kijk hier
Download hier

Sea of Flowers
j_zpsef269de5.jpg

Meer foto's hier
Download hier

Shelly
k_zps378a6d8f.jpg

Robin
l_zps7987f6d5.jpg

Georgia
m_zpsde08e984.jpg

Meer foto's van Shelly, Robin en Georgia vind je hier
Download Shelly hier
Download Robin hier
Download Georgia hier

Sadie
Sadie1_zpsaceff860.jpg

Meer foto's hier
Download hier

Dit zijn mijn mooiste kavels tot nu toe. Op mijn pagina van deze site vind je nog een aantal andere kavels die ook te downloaden zijn.

Ook ben ik momenteel nog bezig met mijn eigen wereld. Hier vast een voorproefje
Screenshot-2922_zpsc91afb22.jpg

Ik hoop dat jullie mijn creaties wat vinden, en tips, commentaar, aanbevelingen en downloads altijd welkom! :D

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    februari 2013 aangepast
    Ik vind je creaties erg mooi en heb ze allemaal aanbevolen. Ook ben ik zo vrij geweest je blog op te nemen op mijn site bij de inspiratie in de Hobbyhoek. Als je dat liever niet hebt, let me know, dan verwijder ik het weer. Ik heb er alleen geen naam bij vermeld. Heb je de naam xxxanoukxxx of liever een andere naam?
    xxxanoukxxx schreef:
    Ook ben ik momenteel nog bezig met mijn eigen wereld. Hier vast een voorproefje. Ik hoop dat jullie mijn creaties wat vinden, en tips, commentaar, aanbevelingen en downloads altijd welkom!
    Je wereld ziet er erg mooi uit. Waarschijnlijk kan je al goed met CAW overweg. Mijn site richt zich ook erg op CAW dus wellicht is dit interessant voor je. Zo heb ik een tutorial gemaakt over Beta testen en nog veel meer. Het CAW onderdeel op mijn site SimsExpressie kan je hier vinden. Ook heb ik een uitgebreide Bibliotheek op mijn site over alles wat je wilt, moet en mag weten voor wat betreft CAW en De Sims 3.



    V EDIT
    xxxanoukxxx it is! En graag gedaan.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    xxxanoukxxxxxxanoukxxx Berichten: 24
    februari 2013 aangepast
    Hartstikke leuk dat je me hebt opgenomen op je site!! Vind het echt een eer!
    Ik vind xxxanoukxxx prima hoor om erbij te vermelden. Daarmee sta ik bijna overal wel bij bekend.

    Ik ga zeker even kijken bij de tutorials van CAW, want dat kan ik waarschijnlijk wel gebruiken!

    Nogmaals bedankt!!
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    februari 2013 aangepast
    Heel leuke huizen!

    Ik ben heel benieuwd om meer van je te zien. :wink:

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    februari 2013 aangepast
    Mooie huisjes. :D Ga ze ook nu even allemaal aanbevelen. ^^
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    Feather91Feather91 Berichten: 2,590
    maart 2013 aangepast
    Leuke huizen :mrgreen:
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top