Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Buttons/prestaties

Reacties

  • Opties
    GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    MyLadyMagic schreef:
    Heya,

    Dan begin je in de zakelijke carriere en als je dan zover bent drink je dus van die warme dranken achter elkaar totdat je het hebt gekregen.Als je dan die roes krijgt,gewoon door blijven drinken,je hebt dan die roes niet van die anderen,alleen van die ene.Zo heb ik hem gekregen.

    Mvg,MyLadyMagic.

    Ha dat is ook een goeie. Ik ga dat proberen, dank je! :-)
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    ^^ Nummer 3 klopt niet helemaal. Je moet namelijk koken niveau 9 hebben om de gevulde kalkoen en lendenbiefstuk te maken.
    Maar ik ben hem overnieuw aan het proberen, dus misschien lukt het nu wel. Ik heb de beloning van geboren kok gekocht en heb de eigenschap geboren kok aan de sim toegekend. Dan gaat het hopelijk wat sneller :)

    Bedankt voor de tip van de kabouter! Daar had ik nog niet aan gedacht en ga ik zeker proberen.
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    januari 2013 aangepast
    Vraagje over de button van het boeken schrijven. Welke is het genre Mysterie?? Is dat Thriller?? Ik kan dat genre namelijk niet vinden tussen de andere boeken die je kan schrijven.

    edit: opgelost! De mysterie is inderdaad de thriller.
  • Opties
    GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    Adintje1988 schreef:
    Vraagje over de button van het boeken schrijven. Welke is het genre Mysterie?? Is dat Thriller?? Ik kan dat genre namelijk niet vinden tussen de andere boeken die je kan schrijven.

    edit: opgelost! De mysterie is inderdaad de thriller.

    Gelukkig maar want ik ben ook net met die button bezig en laat mijn sim ook thrillers schrijven.
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    januari 2013 aangepast
    Ik heb hierover zelf een topic geopend, maar ik heb de button van oefening in vruchtbaarheid niet verkregen. Hierbij moet je sim 15 kinderen krijgen. Ze heeft er nu 16, maar geen button.
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    ^ Heb ik op gereageerd.

    Ik ben nu bezig met een sim die zangeres is en op alle locaties moet optreden. Dit heb ik gedaan, maar ik krijg hier geen button voor?
    Het zijn 5 locaties die bij openbare gebouwen staan en deze heb ik allemaal in mijn buurt geplaatst. Doe ik iets verkeerd?
    Op de één of andere manier kan ik geen gebruik maken van simport. Ik wil een sim wegsturen, maar dan komt er steeds te staan dat het mislukt is en ik het later nog eens moet proberen. Hij doet het alleen nooit.
    Ik heb nu ook problemen met de button: 40 sims trainen. Ik heb een sim met vaardigheid 6 in Atletisch en heb al wel 45 mensen getraind en hier heeft hij ook een herinnering van gekregen, maar krijg geen button?
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    januari 2013 aangepast
    Ik zou de Huwelijksbutton moeten krijgen, want ik heb mijn sim haar huwelijksdag laten vieren. Geen button. Of moet je een Simjaar na dato de huwelijksdag vieren?? Ik snap er niets van.
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    ^ Als het goed is gaat dat automatisch nadat je een lange tijd bij elkaar bent. Er komt dan te staan dat je al zolang bij elkaar bent ofzo. Ik heb hem al wel, maar weet niet meer precies hoe ik hem gekregen heb!
  • Opties
    nufn202nufn202 Berichten: 97
    januari 2013 aangepast
    Mijn buttons werken om de een of andere reden niet meer... :(
    Iemand enig idee hoe dat komt? De button "Ruimtesteen analyseren" is bijvoorbeeld niet vervuld terwijl ik dit wel gedaan heb, en zelfs een herinnering erover gedeeld heb...

    Iemand enig idee?
  • Opties
    GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    Er zijn wel meer buttons die het niet (goed) doen terwijl je het toch gehaald hebt. Ik zou die actie gewoon nog een paar keer doen, misschien dat je die button dan toch nog krijgt?
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    januari 2013 aangepast
    Gemberveer schreef:
    Er zijn wel meer buttons die het niet (goed) doen terwijl je het toch gehaald hebt. Ik zou die actie gewoon nog een paar keer doen, misschien dat je die button dan toch nog krijgt?

    Das een goeie..dan hebben mn sims dalijk 60 kinderen en dan nog geen button :(
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Nee klopt niet alle buttons doen het even goed. Ik heb ook met een paar buttons gehad dat mijn sim ze niet kon vrijspelen, maar als ik overnieuw begon met een andere sim deed hij het wel ..

    Waar ik mee bezig ben, maar die niet lukken zijn op dit moment:
    - Op alle locaties optreden
    - Een parkoptreden geven voor een vriend/vriendin (simport werkt niet bij mij)

    Iemand een idee wat ik kan doen?
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    februari 2013 aangepast
    een huwelijksdag gaat mee met de seizoenen denk ik. Net zoals je werkjubileums. Als je een jaar hebt voltooid (1x ieder seizoen), ben je een jaar 'verder'

    EDIT: waarom zijn er eigenlijk geen prestaties van wereldavonturen of beestenbende? Vind ik heel erg jammer!

    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    februari 2013 aangepast
    Even een bumpje ^^
    Gisteren liet ik m'n sim een dichtenbundel schrijven, maar de button om een poezieroman te schrijven voltooid niet. Is dit WEER een button dat niet werkt? :(
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    februari 2013 aangepast
    ^ Ik kreeg die eerst ook niet, maar zo ineens had ik hem wel.
    Misschien nog even wachten of anders overnieuw proberen?
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    februari 2013 aangepast
    Ok ga ik zo nog eens proberen! Eerst mag ik de sims heropstarten want ze zijn wéér vastgelopen! Hopelijk komt er snel een nieuwe patch :(
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    februari 2013 aangepast
    Heel raar, in mijn spel is de button 'pure poezie' ontgrendeld, maar op de website niet! Ook heb ik op m'n in-game profiel 126 van de 198 prestaties behaald, hier op de website heb ik er 149...
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    februari 2013 aangepast
    ^ Dat had ik even geleden ook.
    Ik had ook dat toen ik een button vrijspeelde hij opeens meerdere keren op mijn pagina verscheen ..
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    februari 2013 aangepast
    Je hebt ook buttons die je op de site krijgt, in plaats van ingame. Kijk maar goed welke er bij staan op de site en welke ingame. Dan zie je dat je op de site een aantal meer hebt. Zoals het aantal vrienden in je vriendenlijst, of het aantal keer bloggen, of het aantal keer aanbevelingen. Deze zie je niet ingame.
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    februari 2013 aangepast
    Inderdaad ja! Hopelijk lost een nieuwe patch dit op Is deze fout gekend bij EA?
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    februari 2013 aangepast
    Hoe kom ik aan de button van het Lentebal en de romanschrijvende voorzitter van de boekenclub. Hoe word je voorzitter en hoe doe je mee aan het lentebal?? Ik ben naar dat Lentefestival geweest, maar nog steeds niets..
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    februari 2013 aangepast
    Op het lentebal moet je op de dansvloer dansen om zo een prijs te krijgen. Om voorzitter van de boekenclub te worden moet je niveau 3 in de part-time carrière boekenwinkelbediende bereiken. Dat kan door je sim op de boekenhandel te laten klikken want bij de banen die je via de computer of krant kan bekijken, staan geen part-time jobs.
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    februari 2013 aangepast
    Na het 20ste kind had ik eindelijk de button van de 15 kinderen..maar hoe doe ik die van de 30 kleinkinderen?? Ik zou dan moeten spelen met de kinderen van de toekomstige oma..maar krijg ik dan wel die button?
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    maart 2013 aangepast
    ^ Ik had bij iemand gelezen dat die elke keer 1 kind liet opgroeien en dat die sim dan 5 kids ofzo adopteerde. Daarna uit huis sturen en weer opnieuw doen. Ben je wel lang mee bezig trouwens! Misschien is jouw idee beter. Ik heb die button zelf nog niet.

    Ik zit nu met een aantal buttons:
    - Hoe krijg ik het voor elkaar om 10 blogs te verkopen? Deze optie is bij mij pas vanaf 4 sterren beschikbaar. Ik heb nu 1 blog verkocht voor 3500 simoleons ofzo, maar nu moet ik er nog 4!! Vet lang mee bezig geweest om er 1 te verkopen.
    - Hoe sluit ik als waarheidsagent 3 contracten af?
    - Hoe kan ik als sportanalist via de smartphone 6x statistieken berekenen? Deze optie is op mijn smartphone niet beschikbaar?
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Janicke1990 schreef:
    - Hoe sluit ik als waarheidsagent 3 contracten af?
    - Hoe kan ik als sportanalist via de smartphone 6x statistieken berekenen? Deze optie is op mijn smartphone niet beschikbaar?
    Dat zijn opties voor speciale hoofdvakken, sportanalist ben je denk ik als je sportwetenschappen studeert. En je moet waarschijnlijk invloed hebben bij sportfanaten.
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    maart 2013 aangepast
    ^ Dat weet ik ;) Maar ik kan die opties niet vinden.
    Ik heb die speciale beroepen namelijk allemaal al uitgeprobeerd en ben ook al sportanalist en waarheidsagent geweest. Ik kan die buttons alleen niet vrijspelen omdat ik niet weet hoe dit moet.
  • Opties
    NessakehNessakeh Berichten: 24
    maart 2013 aangepast
    iemand ook toevallig een idee hoe je 'je keukenhulpje 5x laat afwassen'?
    ik vind nergens geen job van keukenhulpje :-(
    en die nieuwe alee ondertussen al niet meer zo nieuw maar die er extra was bijgekomen voor dat studentenleven uitkwam van: 'je hebt de wet overtreden oplichter dus dat word brommen'?
    verder heb ik bij studententijd al een graad in lichamelijke opvoeding en ik had het hoogste cijfer en heb er mijn 2 buttons ook niet voor gekregen :-(
    en ik ben ook op zoek naar hoe je die statistieken kan bekijken op smartphone!!!
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Nessakeh schreef:
    iemand ook toevallig een idee hoe je 'je keukenhulpje 5x laat afwassen'?
    ik vind nergens geen job van keukenhulpje :-(
    en die nieuwe alee ondertussen al niet meer zo nieuw maar die er extra was bijgekomen voor dat studentenleven uitkwam van: 'je hebt de wet overtreden oplichter dus dat word brommen'?
    verder heb ik bij studententijd al een graad in lichamelijke opvoeding en ik had het hoogste cijfer en heb er mijn 2 buttons ook niet voor gekregen :-(
    en ik ben ook op zoek naar hoe je die statistieken kan bekijken op smartphone!!!
    Keukenhulpje ben je op niveau 2 (of 3, ik weet het niet vanbuiten) in de carrière culinair. Je word op de universiteit opgepakt als je in het openbaar graffiti spuit, misschien na ettelijke keren vlieg je in de cel? Dat van die statistieken heb ik nog iemand horen vragen, kan mogelijks een bug zijn als die optie niet beschikbaar is op je smartphone. Dat je je buttons niet kreeg, kan zijn omdat je niet online was toen je ze gehaald heb? Maar ik dacht dat deze dan in vervulling gingen zodra je terug online in-game ging, ik kan ook mis zijn.
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    maart 2013 aangepast
    ^^ De brommen in de bak button kun je vrijspelen als je in de carriere misdaad werkzaam bent. Je kunt dan namelijk voor illegale activiteiten (uhm misdaad?:P ) opgepakt worden. Je zult dan moeten overnacht in de cel. Het is mij nog niet gelukt, maar 'vroeger' is dit mij wel een aantal keer overkomen.

    Die statistieken en ook contracten afsluiten als waarheidsagent lukken mij ook niet, helaas!

    Voor die graad in lichamelijke opvoeding zou je idd een button moeten krijgen. Heb je echt wel de graad behaald? Kijk eens in je rugzak of je een diploma hebt ontvangen (ben je ook wel uitgenodigd voor een uitreiking?) Je moet wel 48 punten behaald hebben!
    Als je met het hoogste cijfer afstudeert (en je wilt hier een button voor) zul je de levenswens 'perfecte student' moeten hebben :)
  • Opties
    NessakehNessakeh Berichten: 24
    maart 2013 aangepast
    hoi,

    Janicke1990, ik heb wel al gevonden dat voor de statistieken je op je sim moet klikken! en daar staat dan wél bij statistieken op smartphone... weet niemeer exact hoe het er staat maar daar staat het. heb het al 100x gedaan en wel nog geen button gehad :-(
    dus mss toch ergens een bug...

    ja maar ik heb het al geprobeerd bij carriere in misdaad en ik ben al opgepakt geweest voor een paar uur maar ook dan kreeg ik button niet....

    en ja, ik ben naar de uitreiking geweest en het diploma ervan hangt ondertussen in mijn huis aan de muur! en toch geen button....

    en carriere culinair :
    1. kokshulp
    2. kruidenverdeler
    3. groentenhakker
    4. voorproever
    5. chef de partie
    6. chef patissier
    7. sous-chef
    8. leidinggevende kok
    9. chef-kok
    10. vijfsterren kok
    dus ook hier.... GEEN keukenhulpje :-(

    dus dit zijn al 3! buttons die ik er normaal bij zou moeten hebben en die maar niet willen werken! :-(
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top