Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Button halen

ArincmtArincmt Berichten: 36 Pruttelende Peuter
Ik wil graag de button 'Een pauze nemen van die monsters' halen. Hiervoor moet je met een heks, ****, weerwolf, fee en een ***** op een bezem naar een openbaar kavel...
Iig dat is hoe ik het begrijp.
Elke keer als ik op een openbaar kavel klik om met z'n alle ernaar toe te gaan, nemen ze een taxi :(
Terwijl bijvoorbeeld de heks en de fee altijd de bezem pakken!!

Weet iemand hoe dit moet?

Reacties

  • Opties
    chaneef01chaneef01 Berichten: 12
    december 2012 aangepast
    ik heb het zelfde probleem gehad mij is het ook niet gelukt
  • Opties
    AngelaChiaraAngelaChiara Berichten: 7
    december 2012 aangepast
    hebben je sims thuis wel gewoon bezems, en heb je die tot 'favoriete voertuig' benoemd?
    anders zou ik het ook niet weten :oops:
  • Opties
    comasyouarcomasyouar Berichten: 18 Brabbelende Baby
    december 2012 aangepast
    Ik heb ergens op een forum gelezen dat deze button niet zou werken. Veel mensen hebben hetzelfde probleem met de volgende buttons:

    - als bovennatuurlijke fan 3 weerwolven, vampiers, feeën, spoken en heksen als vriend hebben
    - vrijen met een weerwolf, fee, sp ook, ****, heks en gewone sim

    Over 'een pauze nemen van die monsters' heeft zelfs iemand van the sims bevestigd dat deze kapot is.
  • Opties
    ArincmtArincmt Berichten: 36 Pruttelende Peuter
    december 2012 aangepast
    Ik heb volgens mij nog niet geprobeerd de bezem al favoriete voertuig te benoemen... Dus dat zou nog kunnen.
    iig bedankt voor tips :)
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    december 2012 aangepast
    comasyouar schreef:
    - vrijen met een weerwolf, fee, sp ook, ****, heks en gewone sim

    Deze werkt inderdaad niet bij mij
  • Opties
    GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    januari 2013 aangepast
    Wat jammer, ik ben daar nu net de hele middag mee bezig geweest!
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    januari 2013 aangepast
    Niet alle buttons doen het idd even goed, maar ik denk wel dat ze allemaal te behalen zijn. Misschien dat je iets niet helemaal goed doet? Of moet je het overnieuw proberen met een ander huishouden ofzoiets.. Ik heb soms ook dat het de tweede keer wel werkt of ik kom erachter dat ik iets was 'vergeten' ofzo :)
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    februari 2013 aangepast
    'Even pauze nemen van die monsters' werkt bij mij ook niet. Ik heb wel 2 families aangemaakt met een heks getrouwd met ****, drie kinderen (*****, fee en weerwolf) naar verschillende openbare kavels laten vliegen op hun bezem maar nog steeds geen button. :(
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top