Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

telkens maar walging

jennusjennus Berichten: 56 Denderende Dreumes
ik heb een vraagje, ik speel al een aardig tydje met me sim en heb een mooi groot huis gebouwd, maar na een tijdje kreeg ik telkens het woordje walging door viezigheid
maar ik heb een schoonmaker en heb de koelkast opgeruimd maar nog blijft het tekentje van walging staan, hoe kan dit :shock:

Reacties

  • Opties
    simmy12simmy12 Berichten: 441 Pittige Puber
    juli 2009 aangepast
    Misschien heb je eten in je inventaris zitten wat niet meer goed is?
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    juli 2009 aangepast
    Zijn het niet je sims die vies zijn?
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    juli 2009 aangepast
    Ja, baby's/peuters met vieze luiers kunnen ook walgelijk zijn... of lege borden, vieze toiletten, badkuipen, *******, wastafels etc. Sommige schoonmakers doen niet altijd even goed hun werk, dus misschien hebben ze wel niet alles schoongemaakt?
  • Opties
    loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    juli 2009 aangepast
    ik heb dat ook soms. bel ik de schoonmaakster, staat ze voor de deur en zegt ze: ik hoef hier niets te doen :XD:. ik heb geen kinderen en er ligt nergens rommel. Ik had een nette sim en had die ook al een keer het huis schoon laten maken. bug?
  • Opties
    LeinyLeiny Berichten: 40
    juli 2009 aangepast
    Ik heb dit ook steeds bij 1 gezin, of het een bug is geen idee. Merk wel dat het vaker komt als je langer met een gezin door speelt.
    Ze beginnen dan al van walging te piepen als er een plasje water op de grond ligt...
  • Opties
    ParisGuessParisGuess Berichten: 394
    juli 2009 aangepast
    Ja joh dat heb ik soms ook, dat zit er bijvoorbeeld bedorven voedsel in me zak of in de koelkast. Nou k ga het dan ook niet opruimen hoor, dat doet die schoonmaker wel, maarja die maakt zelf ook een troep. Dan gaat ze lopen eten en zit ik echt te kijken van wtf doe ie! En dan gaat ze ook weg en laat ze het bord staan! Echt erg...
  • Opties
    loeki1112loeki1112 Berichten: 1,281 Vrolijke Volwassene
    juli 2009 aangepast
    ParisGuess schreef:
    Dan gaat ze lopen eten en zit ik echt te kijken van wtf doe ie!
    ik moet even zeggen dat ik inwendig heb zitten lachen om dit zinnetje :lol:

    ot: ik heb ook niks in mijn invetaris staan
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    juli 2009 aangepast
    Ook geen bedorven voedsel in de koelkast?
  • Opties
    ParisGuessParisGuess Berichten: 394
    juli 2009 aangepast
    :mrgreen: Misschien zijn het de planten in je tuin ofzo. :P
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    juli 2009 aangepast
    Leeg je je vuilnisbakken wel? Want dat was ik dus vergeten xD
  • Opties
    annikoeannikoe Berichten: 274
    juli 2009 aangepast
    heb ik ook hee lvaak.
    Hele huis schoon.
    En hebeben ze weer die walging.
    WEl irritant maar voor de rest maak ik me er niet echt druk meer om
  • Opties
    jennusjennus Berichten: 56 Denderende Dreumes
    juli 2009 aangepast
    ik had alles al nagekeken maar kon niks vinden ik had ook een schoonmaker maar ik heb het anders opgelost ik ben gewoon verhuisd hahahaha
  • Opties
    MizzMon30MizzMon30 Berichten: 15
    juli 2009 aangepast
    Onopgemaakte bedden schijnen sommige sims ook van te walgen, volgens mij als ze perfectionistisch zijn. Misschien ligt het daar aan?
  • Opties
    CelliCelli Berichten: 1 Brabbelende Baby
    Ik heb dus net meer dan een uur besteed aan het zoeken naar het vieze, wat er niet was. Nu heb ik een aquarium en daar zaten een paar vissen in de "smerig"waren.. Die heb ik gedelete en poef weg het walg gevoel.. Maar er zat een mooie regenboog vis in. Wat is er nu vies aan een regenboogvies. Rare sim.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top