Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Een heeel klein probleempje

xlaura8xlaura8 Berichten: 5
Hoi!
Ik heb een tijdje terug De Sims Levensweg gekocht en destijds ook op een andere computer geïnstalleerd.
Nu heb ik een nieuwe laptop en wilde het spel hierop weer installeren maar ik kwam erachter dat ik het boekje met de spelcode niet meer heb. Ik denk zelf dat dit een probleem is maar ik vraag het toch voor de zekerheid:

Is er een mogelijkheid dat ik De Sims Levensweg alsnog kan spelen zonder spelcode?

Laura

Reacties

  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    juli 2012 aangepast
    Hier staan diverse adviezen om je serienummer te achterhalen. Ik hoop dat je er iets aan hebt.
  • Opties
    sandriozsandrioz Berichten: 1
    kijk op youtube
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Dit is een heel oud topic, al uit 2012, en dan heeft het meestal geen zin meer om een reactie te geven. Vermoedelijk is de topic starter al geholpen met het advies van LynSyl. Het heeft meer zin als er onlangs nog een vraag is gesteld, zoals zoveel andere topics waar je hulp vast meer dan welkom is.
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    mei 2015 aangepast
    SimLibby schreef: »
    Dit is een heel oud topic, al uit 2012, en dan heeft het meestal geen zin meer om een reactie te geven. Vermoedelijk is de topic starter al geholpen met het advies van LynSyl. Het heeft meer zin als er onlangs nog een vraag is gesteld, zoals zoveel andere topics waar je hulp vast meer dan welkom is.
    Mee eens, maar het subforum 'Levensweg' wordt niet echt veel gebruikt en op de eerste pagina staan er zelfs topics uit 2012. Waarschijnlijk zal Sandrioz niet echt op de datum gelet hebben en gedacht hebben dat het om een recent topic gaat omdat het op de eerste pagina stond. :p Trouwens, EA mag het datum/tijdsysteem echt wel eens aanpassen. Wat heb je nu aan 'juli 2012', dan kan je het evengoed helemaal weglaten...
    Post edited by smoesie on
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top