Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Denkbeeldig vriendje

SaartjuhSaartjuh Berichten: 11
Hoi,

Mijn 4 jongste sims hadden allemaal zo'n pop gekregen, maar toen ik van huishoudens verwisselde en daarna weer terugkwam waren ze allemaal die pop kwijt. Iemand enig idee hoe dat komt en hoe ik ze terug kan krijgen?

Reacties

  • Opties
    qal1qal1 Berichten: 89
    april 2012 aangepast
    Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik vind die poppen altijd super irritant.

    Misschien is de pop weer in je 'brievenbus'?

    Ik had wel eens een mod gezien op MTS dat je die pop kan verwijderen en volgens mij hem ook opnieuw kan kopen ik weet niet of je pop dan ook echt kan worden.

    hier de link:

    http://modthesims.info/download.php?t=459273
  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    april 2012 aangepast
    Het is wel zo dat als kinderen veel met ze spelen dat ze dan een eigen leventje gaan lijden.
    Dus misschien zijn ze nu ergens in huis.. :?
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Opties
    EllenschepersEllenschepers Berichten: 39
    mei 2012 aangepast
    Als je wisselt van huishouden dan word alles wat je in de inventaris hebt staan, verwijderd. Echt heel irritant.. mja

    Ik hoop dat ik wat geholpen heb! :D
  • Opties
    jayc33jayc33 Berichten: 24
    mei 2012 aangepast
    meschien zitten die poppen in die rugzakken van die kinderen...maar ik vind zo ook iri ze lopen alleen maar achter je aan.
    oh trouwens meschien zijn ze inderdaad een eigen leven gaan leiden maar dan zien allen de eigenaar van de pop hem..en meschien zocht je die popen als volwassen sims en anders weet ik het niet meer.
  • Opties
    MarieRulkinMarieRulkin Berichten: 209
    juli 2012 aangepast
    hoe krijg je zo'n pop???





  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    juli 2012 aangepast
    Als je Levensweg hebt en er komt een baby, dan krijg je vaak een berichtje dat een oom of tante een cadeautje heeft gestuurd. Als je dat uit de brievenbus haalt heeft de baby de pop in zijn inventaris.
  • Opties
    Tess1710Tess1710 Berichten: 121
    juli 2012 aangepast
    Misschien staan de poppen in het familie-inventaris?
  • Opties
    Lianne90Lianne90 Berichten: 21
    december 2012 aangepast
    De poppen zijn niet te koop. Ze zijn alleen, zoals LinSyl hierboven beschreef, te krijgen als cadeau bij de geboorte.
    Als je niet wilt dat de pop een levende pop wordt, moet je de peuter zo min mogelijk met de pop laten spelen en de pop in de inventaris houden.
  • Opties
    special_girl_jokespecial_girl_joke Berichten: 51
    december 2012 aangepast
    waar vindt je dat browsel om die pop tot leven te krijgen ?
  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    december 2012 aangepast
    ALs je sim als kind of tiener goede vrienden is met de pop dan krijg je een melding dat je de pop op de grond moet zetten, dan gaat die pop bewegen en loopt achter je sim aan. Je sim kan er dan interacties mee uitvoeren, maar het is nog steeds een pop. Een poosje daarna krijg je een kans van het wetenschapslab om een regenboogedelsteen en nog wat dingen naar het lab te brengen. Als je die kans hebt voltooid krijgt je sim een drankje om de pop echt tot leven te brengen.
  • Opties
    HironiusHironius Berichten: 38
    januari 2013 aangepast
    Hoi,

    Ik heb onlangs ook deze uitbreiding gekocht. Er valt nog veel te ontdekken, maar ik weet dus hoe je een 'onzichtbare vriend' zou KUNNEN krijgen. Alleen... er is een baby geboren en ik krijg niet zo'n bericht dat die pop er is.
    Misschien ben ik wat ongeduldig. Hoelang duur het precies na de geboorte?

    Edit: haha, ik was ongeduldig. Die pop kwam de ochtend erna :D
  • Opties
    10ne10ne Berichten: 20
    februari 2013 aangepast
    je kan het denkbeeldig vriendje kopen... kinderkamer; speelgoed; en daar tussen de griezelende beren heb je het... denkbeeldige vriend... ik heb het gekocht en zo heb ik geen gekregen; wist niet dat je het kreeg... ik deed de kinderkamer in orde tegen de bevalling en kwam het tegen... :D
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    februari 2013 aangepast
    Voor meer informatie over de nieuwe levensvorm die De Sims 3 Levensweg biedt (De Honingbeer) klik dan eens op deze link: http://simsomchannel.weebly.com/aan-de-slag6.html De informatie daarover staat helemaal onder aan de pagina.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top