Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

wie wil een super huis voor me maken?dit is nogal een uitdaging!!

nic96nic96 Berichten: 75
want als ik zelf aan een huis begin dan ben ik het al na een tijdje zat! en dat komt een beetje omdat ik nogal een beetje veel dingen heb wat ik graag wil dus ik hoop dat iemand hier van een beetje uitdaging houd! hier komt mijn wenslijstje wat ik graag wel en niet in het huis wil hebben :oops: :XD::
*een modern huis
*hoeft geen heel groot huis te zijn moag natuurlijk wel maar hoeft niet :wink:
*absoluut geen kleuren geel of bruin
* mag wel paars (lievelingskleur :oops: )
*felle kleuren
* geen oude mutsen meubels
*een hoekje voor huisdieren
*veel hoeken in het huis( hou niet zo van vierkante kamers :oops: )
*meerdere slaapkamers voor eventueel een gezin
en voor de rest( zo ver het nog kan ) verras me :mrgreen:
super bedankt xx Nic96 :thumbup:
ps. ik heb alle uitbreidingspaketten alleen geen snelle accesoires en buitenleven en buurtleven ( buurtleven mischien binnenkort XD )

Reacties

  • Opties
    Rembrandt123Rembrandt123 Berichten: 283
    januari 2012 aangepast
    Ik bouw het liefst ouderwetse huizen maar, omdat het me te eentonig word wil ik graag deze uitdaging aannemen.

    Ik heb helaas alleen maar WA en SA, maar ik zal mijn best doen, als er bezwaren zijn meldt het maar.

    Ps. mogen er downloads inzitten, En wat heeft je gezin te besteden?

    mvg.
  • Opties
    SovoSovo Berichten: 1,236
    januari 2012 aangepast
    Ik wilde nog eens een huis bouwen, maar had geen idee wat voor iets, ik bouw liever op commando. Ook ik neem deze uitdaging aan, en dan moet je maar zien of je hem gebruikt of niet! ;)
  • Opties
    lisaroosjelisaroosje Berichten: 222
    januari 2012 aangepast
    Dit is een huis dat ik nog in mijn spel had staan. Heb er alvast enkele foto's van genomen.
    Vind je het goed qua design (daarmee bedoel ik de stijl en het gebruik van kleuren?) Dan wil ik op termijn nog wel een huis voor jou bouwen.
    Hier zijn alvast enkele sfeerbeelden.
    Voor meer foto's ga naar de link onderaan mijn berichtje.

    screenshot_original.jpg

    screenshot_original.jpg

    screenshot_original.jpg

    screenshot_original.jpg

    screenshot_original.jpg
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    januari 2012 aangepast
    hooi lisa roosje, rembrandt 123 en sovo ik denk dat ik het huis laat bouwen door lisa roosje als de andere het niet erg vinden lisa roosje heb ik vaker al gezien op het forum en van rembrandt heb ik zelfs een wereld (avalucia volgens mij?) maar lisa roosje spreekt me meer aan omdat ik het via haar van de uitwisseling kan halen(denk ik?) en sovo heb ik nog nooit gezien hier(sorry :oops:) maar rembrandt vond ik het downloaden lastig de vorige keer dus ik wil graag verder gaan met lisa roosje.(als je het goed vind) ik vind de stijl goe al mag de groen in dat huis iets feller ik vind printjes super leuk en felle kleuren zeker ik heb alle uitbreidingspakketen maar maar 2 accesoirespakketen namelijk luxe accesoires en buitenleven maar geen geel of bruine of beige kleuren daar hou ik niet van zegmaar hoop dat het zo moet lukken succes met bouwen laat me maar wat weten wanneer je een paar fotos hebt ofso snap als je er lang over doet hoor :wink: xxx nic96
  • Opties
    Rembrandt123Rembrandt123 Berichten: 283
    januari 2012 aangepast
    O, w8 even:

    Avalucia is niet van mij.
    Je haalt me nu even met iemand anders door de war.

    De enige wereld die ik op dit moment aan het maken ben is Kampen. En voor de rest ben ik 1 van de weinige tombebouwers.

    Ps. Het maakt niet zoveel uit dat je voor lisaroosje kiest
    Mvg.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top