Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat luister jij nu?

Reacties

  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Ik ben The National aan het ontdekken en dan voornamelijk hun laatste cd. Niet erg opbeurend maar wel erg mooi. Ik luister alleen niet graag cd's die van begin tot eind up-tempo of juist heel rustig zijn, ik heb wel graag wat afwisseling.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    @Keefbeetle, probeer in dat geval "Hydra" van Within Temptation eens, die heeft van alles wat. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    ^ Volgens mij is Within Temptation voor jou wat The Strokes voor mij is. :) Het is niet echt mijn soort muziek maar ik zal toch eens kijken.
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Ik luister weer eens de cd van Wal off the Earth, daar word ik altijd zo vrolijk van. :)
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Het album van The 1975.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    THE POWER OF LOVE | DUTCH METAL FOR SERIOUS REQUEST 2014

    Werkelijk geniaal!
    100 x beter dan dat slappe aftreksel van "do they know"... ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    december 2014 aangepast
    ^ Ik zag die Nederlandse versie van Do They Know It's Christmas een paar weken terug op tv, maar ik vond het maar niks!

    Deze link kwam ik gister tegen: http://watiseropderadio.nl
    Je kan hier zoeken of een artiest die je goed vindt regelmatig op de radio wordt gedraaid en zo ja, op welke zenders. Ik zie dat als ik eens de radio aan wil zetten, ik dan 3FM moet luisteren, want die draaien af en toe (ook niet ontzettend vaak) artiesten die ik erg goed vind.

    Verder heb ik een lichte The National-verslaving. Ik draai vooral Bloodbuzz Ohio steeds opnieuw. :)
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    InnerSpeaker van Tame Impala. :)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Mijn nieuwe cd van Epica.
    Die van Xandria is vertraagd volgens Bol, maar hij staat nog steeds hetzelfde op hun site....

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    januari 2015 aangepast
    nieuwe nr van Halestormmmmmmm : Apocalypic
    Over 2 maandjes ze weer live zien met xKelsey
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Space Forklift van Kurt Vile. Ik klikte er gister op bij Youtube (kende hem al wel) maar ik weet niet meer via wat ik daar kwam. Hij heeft een fascinerend kapsel. Ik denk dat ik ook lang haar zou willen als man.
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Ik kijk erg uit naar het debuutalbum van Tobias Jesso Jr. dat volgende maand uitkomt :) Geen idee of ik alles mooi vind, een heleboel is nog niet te beluisteren.
  • Opties
    annenannen Berichten: 3,161 Soesende Senior
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    De cd Lucidity van Delain.
    Stiekem toch wel de beste denk ik. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Ik kijk/luister de Wie is de mol vodcast van Joeri van Breukelen op youtube. :)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    De nieuwste CD RebelHeart van Madonna.
    Ik heb voor de luxe dubbelaar gekozen.
    En nr. 1 speelt nu.
    Blijft toch een superwijf hoor.

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    Ik luister Goon van Tobias Jesso Jr, vind dat toch wel een fijn album, klinkt zo lekker nostalgisch ook al is het nieuw :) Al zijn de lyrics soms wel een beetje simpel.

    O, en ik was ook aan het kijken wat First Aid Kit voor albums heeft, dat is meer folkachtig en ik hou daar wel van.
  • Opties
    annenannen Berichten: 3,161 Soesende Senior
    Meshuggah - Lethargica
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Magic - Walk off the Earth
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    Kelly Clarkson - Heartbeat song
  • Opties
    ZoradeRuigZoradeRuig Berichten: 62 Denderende Dreumes
    Feder met Goodbye B)
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    MixRadio op mijn telefoon

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    ^ Ik kan geen radio meer luisteren, ik probeer het wel eens maar ik vind het gewoon niet leuk meer :(
    Vind al dat gepraat ook niet leuk, en stations die dat niet hebben, zoals SkyRadio, draaien te veel artiesten waar ik een hekel aan heb... dus ik luister maar mijn eigen collectie.
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    april 2015 aangepast
    @Keefbeetle , MixRadio is een dienst, waarbij je zelf je favoriete artiesten invoert, en op basis daarvan gaat ie dan suggesties geven.
    http://www.mixrad.io/nl/nl/welcome/

    Die kan je een thumpup of een thumpdown geven of een sterretje.
    En zo leer je andere artiesten binnen dat genre kennen.

    Helaas kreeg ik tijdens het wandelen in een keer deathmetal voor mijn kiezen.... niet echt mijn ding. ;)
    Maar ik heb wel een heel nieuwe (voor mij dan) band ontdekt die ik erg leuk vind.
    Telefoon ligt beneden, ik zoek van de week wel ff op hoe ze ook al weer heten. ;)

    Band heet Midnattsol.
    https://www.youtube.com/watch?v=DQUdKfaytp8
    Geeft het een beetje weer. ;)
    Post edited by Deborah on

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    ^ Hee, dat is best handig! Ik kende last.fm al wel, die heb ik wel eens gebruikt om nieuwe muziek te ontdekken, maar ik dacht dat je dan maar 1 artiest als voorbeeld voor wat je leuk vond kon gebruiken. Maar ik ga het eens proberen! Ben altijd erg blij met het ontdekken van nieuwe artiesten die me liggen.
    De band die jij noemt is zeker Scandinavisch, aan de naam te zien? Ik zit erover te denken om een album van First Aid Kit te kopen, bij Itunes zijn ze (op dit moment tenminste) niet duur, die zijn Zweeds maar dat is wel een heel ander genre.

    Verder luister ik nog steeds veel Tobias Jesso Jr., vooral passende muziek als het regent :) Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat je 'm ergens op tv ziet optreden in een Nederlands programma. Of misschien is dat al gebeurd, moet ik even zoeken.

  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    There are worse things I could do - Grease

    Nostalgisch momentje, I love that movie! <3
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik ook. Ik heb die LP letterlijk grijs gedraaid. En helemaal verliefd op John Travolta natuurlijk. ;)

    Madonna - Rebel Heart
    Het nummer Ghosttown vind ik zoooo mooi. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    desims2desims2 Berichten: 44 Pruttelende Peuter
    augustus 2015 aangepast
    Team Soca.com listen live http://ice6.securenetsystems.net/TSDC
    Caribbean Carnaval Music
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    De Woord voor Woord playlist op Spotify, een playlist voor tijdens het lezen. Dit is een van de enige waarbij het me ook echt lukt. Ik kan niet goed lezen met muziek.
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Ik luister de soundtrack van de serie Outlander. Er staat dat het van Bear McCreary is.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top