Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Problemen met je spel door downloads? Hier een lijstje met foute downloads!

2»

Reacties

  • Opties
    zoeROCKSzoeROCKS Berichten: 54
    augustus 2012 aangepast
    imkevreven schreef:
    hoe kan ik zorgen dat mijn downloads werken zoals dat zou moeten, Kan ook geen spullentjes plaatsen op bv : downloads tafels,keukenkasten enz.. ? alvast dank x
    Dit komt waarschijnlijk door beestenbende, je moet of beestenbende verwijderen of dingen downloaden waarbij staat dat ze samen met beestenbende gaan.
  • Opties
    Claartje85Claartje85 Berichten: 78
    maart 2013 aangepast
    Geen idee waaraan het ligt. Maar toen mijn Sim Zwanger was, kreeg ze geen zwangerschapskleding, maar was ze spiernaakt :oops: Ik had zoiets nog nooit eerder gezien. Dus ik op outfit plannen, maar dat ging niet, want blijkbaar doet de optie het niet meer wanneer je sim dus zwanger is. Uiteindelijk haar opnieuw in het spel gezet via mijn stad bewerken waar ik allemaal copy's bewaar van mijn Sims. Maar helaas, ze was weer naakt. Ik ben even gaan checken met een andere sim bij de outfits, daar zie ik inderdaad een half naakt bovenlichaam en een naakt onderlichaam. Met nota bene door mij zelf gemaakt??? Er staat zo een mapje onder. Maar wanneer ik het wil verwijderen, dan doet hij dat niet. Hoe krijg ik dit weg? Want mijn Sims breiden zich echt uit en om nu allemaal naakte Sims door mijn stad te zien lopen, staat een beetje vreemd. Hopelijk weet iemand een oplossing, of komt het bekend voor.
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Ik heb de tshirt met lange mouwen en **** op, waardoor mannen en peuters borsten hebben. Hij zou newCASproject moeten heten, maar dat vind ik echt NERGENS terug (noch bij geïnstalleerd materiaal, noch bij downloads)
  • Opties
    Claartje85Claartje85 Berichten: 78
    maart 2013 aangepast
    Ik heb mijn probleem gevonden, en ik hoop dat jij er ook iets aan hebt. Ik kon de vreemde kleding absoluut niet vinden bij het geïnstalleerd materiaal. Maar ik had een paar dagen geleden 5 sims gedownload. Deze hadden natuurlijk de rare outfit bij zich. Wat ze aanhadden, stond niet in mijn lijstje, maar ik heb de Sims familie verwijderd die ik bij de uitwisseling had gedownload en nu is mijn probleem opgelost. Wanneer ik nu op outfit kiezen klik, dan staat het rare pakje er niet meer tussen. Ik heb mijn les met de uitwisseling wel een beetje geleerd, ik doe dit echt niet meer.
  • Opties
    ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Claartje85 schreef:
    Ik heb mijn probleem gevonden, en ik hoop dat jij er ook iets aan hebt. Ik kon de vreemde kleding absoluut niet vinden bij het geïnstalleerd materiaal. Maar ik had een paar dagen geleden 5 sims gedownload. Deze hadden natuurlijk de rare outfit bij zich. Wat ze aanhadden, stond niet in mijn lijstje, maar ik heb de Sims familie verwijderd die ik bij de uitwisseling had gedownload en nu is mijn probleem opgelost. Wanneer ik nu op outfit kiezen klik, dan staat het rare pakje er niet meer tussen. Ik heb mijn les met de uitwisseling wel een beetje geleerd, ik doe dit echt niet meer.
    Fantastisch, dat heb ik over het hoofd gezien! Alleen heb ik helemaal geen gedownloade sims of huishoudens :( dus ik vrees dat ik er niet verder met ben geholpen.
    Misschien helpt het als ik de sites neerschrijf waar ik op download, en als iemand een herkent waarop hij of zij een foute download heeft gevonden: tadaa! Probleem opgelost.
    Het zijn er niet veel:
    simCredible
    Liana sims 3
    Mangosims
    The sims Resource
    mod the sims
    around the sims
    Voor de rest gebruik ik enkel nog de uitwisseling, maarja, vind daar maar eens iets terug...
  • Opties
    Drake_bakuDrake_baku Berichten: 150
    april 2013 aangepast
    goed, had al een topic, maar deze is gemaakt er voor

    ik heb de shymoo en de new cas project, beiden kreeg ik niet verwijdert hoe dan ook, incl. de riverview verwijderen en al, heb ook de programmas gebruikt die werden vermeld, maar dat ging niet goed, resultaat de gehele launcher is dood, start niet meer op, en tot ellende toe, op zijn minst is de shymoo nog een probleem en dan zal die andere ook nog in het systeem zitten verneem ik...

    hoe los ik het nu op, staat niet in de download map of mods en de launcher is nu ook onbruikbaar als dat ze via de launcher ook niet verwijdert konden worden dus....

    help?
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top