Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

pinguin tech patch in spel krijgen

Mijn startprogramma bij de sims middeleeuwen wil geen patches installeren, dus heb ik bij pinguintech eentje gedowload (ik heb een mac, dus ik heb de patch voor mac gedownload.) Maar nu heb ik twee vragen. Welke van die twee moet ik hebben? De digitale of de andere? Want ik weet echt niet wat dat is. En hoe moet ik die gedownloade patch in mijn spel krijgen? Mijn spelversie is nu: 1.0.286.00001

Ik weet niet of ik dit hier mag vragen en alles, maar ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt.

Reacties

  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    augustus 2011 aangepast
    Er is een speciaal topic voor de sims middeleeuwen: kijk hier maar.
    Dat is gedaan omdat dit een sims3 forum is en geen sims middeleeuwen forum.

    Maar om je vraag te beantwoorden: Als je het spel gedownload hebt moet je de versie waarachter (digitale download) staat hebben. Als je het spel op een schijfje hebt moet je de andere versie hebben.

    Als je je spel op een pc wilt bijwerken met de patch dan moet je gewoon dubbelklikken op die gedownloade patch, ik denk dat het met een mac hetzelfde werkt. Die patch moet uitgevoerd worden, net als een programma.

    Succes.

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top