Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Trouwen met imaginair vriendje

Renee030303Renee030303 Berichten: 305
Dag mede-simmers,
Het eerste kind van mijn simfamilie was een jongen. Deze kreeg een pop opgestuurd. Al snel bouwde de zoon hier een goede relatie mee op. Ik koos het geslacht: de pop is ook een jongen. Ondertussen heeft de zoon een tweeling zusjes bij. Later kreeg hij de kans om de pop tot leven te wekken. Dit heeft hij gedaan. De pop werd een knappe jongen! Dus ik besloot: dit wordt de man van één van de zusjes (hij wordt in de stamboom niet aangeduid als familie). Nu heb ik een probleem, het lukt niet om ze te laten verloven/trouwen! Ze hebben wel een relatie, maar meer lukt niet :(. Ook hebben ze ondertussen een kindje. Is het andere mensen al gelukt een imaginair vriendje te laten trouwen,dat dit bij mij dus een bug is? Of gaat het niet omdat dit een 'monster' is, en is dit normaal? (Grappig weetje: ze zijn beiden beroemd, dus als ze o jaa hadden gedaan kwam er een melding dat de vrouw beschuldigd was van het met een 'monster' te doen, dat was wel grappig).
Bedankt!
Renée

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    augustus 2011 aangepast
    Is het niet zo dat ze niet kunnen trouwen omdat ze familie zijn?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    augustus 2011 aangepast
    Deborah schreef:
    Is het niet zo dat ze niet kunnen trouwen omdat ze familie zijn?
    Ze staan niet aangeduid als familie. Als ze familie zouden zijn konden ze ook geen relatie hebben of kinderen maken.
  • Opties
    bentekietjebentekietje Berichten: 36
    augustus 2011 aangepast
    Maar misschien is het toch een soort familie; ik bedoel maar, hij woont/leeft toch bij je gezin?
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    augustus 2011 aangepast
    Ja inderdaad, maar hij is net écht familie he, want hij staat niet zo aangeduid. Dat is de reden waarom ik het post. Ze zijn geen familie (staan niet aangeduid, hebben relatie, kunnen kinderen maken), maar misschien toch wel een soort van (ze kunnen niet trouwen), dus ik vroeg me af of andere mensen dit al geprobeerd hebben en het wel lukt of hetzelfde tegenkomen?

    Renée
  • Opties
    EliseMishaSnoepiEliseMishaSnoepi Berichten: 68
    augustus 2011 aangepast
    Nee, klopt.

    Mijn fantasiepop werd een meisje. En die trouwde met een andere jongen ( niet uit gezin). Ze kregen heel veel kinderen, ( omdat die jongen een **** was) werd de helft van de kinderen ook een ****. En de andere helft kon zich ook veranderen in zo'n pop. Het zit nu in de familie. Dus nu blijft het gewoon doorgaan.

    Wel leuk.
  • Opties
    Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    augustus 2011 aangepast
    Oh, leuk dat het erfelijk is! Jammer dat het bij mij niet lukt om te trouwen.
  • Opties
    ilsemilsem Berichten: 31 Pruttelende Peuter
    september 2011 aangepast
    Je kunt wel trouwen met een onzichtbare vriend. Het is bij mij ook een aantal keer gelukt. Waarom het bij jou niet lukt, weet ik dan ook niet... Succes ermee. :)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top