Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Eindbal

brazilgirl90brazilgirl90 Berichten: 6
Hallo allemaal,

Mijn sim heeft de tienerfase voltooid maar is helemaal nog niet uitgenodigd geweest voor een eindbal.. Beetje jammer vind ik. Hoe hebben jullie dat?

Gr

Reacties

  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    juli 2011 aangepast
    Ik heb altijd nog wel een keer een uitnodiging gehad. Maar ik denk ook dat dit misschien niet altijd is. Soms heb ik het één keer, maar ik heb ook wel eens met 1 tiener 2 keer een eindbal gehad :)
    Het is wel grappig! Ze zoeken op het feest zelf een verkering enzo .. :P
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    juli 2011 aangepast
    Mijn sim heeft de tienerfase voltooid maar is helemaal nog niet uitgenodigd geweest voor een eindbal
    dat hebik ook iedere keer maar het rara is is dat ik iedere keer als ik op sims kom een nieuwe famillie maak met een tiener en allemaal laat ik ze de school voltooien maar nog geen een heeft een eindbal gehad? zou het niet zo moeten zijn dat er altijd een uitnodiging was?
  • Opties
    Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    juli 2011 aangepast
    Ik heb tot nu toe nog niet meegemaakt dat 1 van mijn tieners geen uitnodiging kreeg. Is wel lekker makkelijk met dat eindbal erbij. Regelen ze zelf tenminste een vriendje/vriendinnetje. Scheelt weer wat tijd.
  • Opties
    Haushinka1984Haushinka1984 Berichten: 415
    juli 2011 aangepast
    Als ze alleen gaan naar het bal, wordt er precies wel vaak gevochten. Je krijgt een heel pak andere meldingen dan bij een date op het bal.
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    juli 2011 aangepast
    gebruiken jullie cheats in het spel of doen jullie daar niet aan? want ik doe altijd wel heelveel kan het daar aan liggen? :?:
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    juli 2011 aangepast
    ^ Het gebruik van cheats moet niet zo heel veel verschil maken. Ik gebruik namelijk zelf ook wel een aantal cheats in het spel en ik krijg wel uitnodigingen ;)
  • Opties
    Paulina17Paulina17 Berichten: 522 Studerende Student
    juli 2011 aangepast
    De enige cheat die ik gebruik is testingCheatsEnabled true/false. Om dan dat icoontje van 'Onvriendelijke ****' weg te halen als er geen **** in de buurt is. Verder gebruik ik geen cheats.
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    juli 2011 aangepast
    ik gebruik er altijd super veel ik ben er een soort verslaafd aan :oops: zoals motherlode of familyfunds of moveobjects en ook testingcheatsenabled true enzo :lol:
  • Opties
    Naomi12NaomiNaomi12Naomi Berichten: 533
    juli 2011 aangepast
    Dit heb ik ook, ik had een keer een tweeling en de ene studeerde af en de andere niet dus de ene had wel een diploma en de andere niet --'
    dat is ongeveer hetzelfde denk ik.
    Ik heb echt geen idee waarom er soms wel een eindbal is en soms niet. Of dat heb je een eindbal en geen afstudeer feest. Misschien is het een bug ofzo?
    Ik vind het wel irritant worden.. :?
  • Opties
    lisaroosjelisaroosje Berichten: 222
    juli 2011 aangepast
    Ik had twee tieners, ook tweeling. De ene had ik naar de kostschool gestuurd, de andere bleef thuis.
    Een paar dagen voor ze jongvolwassen werden, kreeg ik een melding of ik mijn tiener van de kostschool wou halen. Heb dit gedaan. Ze ging de overige drie dagen gewoon naar de openbare school, maar kon geen naschoolse activiteiten of baantje zoeken. Verder was alles normaal. Dan kreeg ik plots een melding van het bal, dat zou doorgaan op woensdag. Alle tieners uit het gezin gingen naar het bal en beide tieners (die van de kostschool en gewone school) kregen een diploma.

    Nu had ik het spel opnieuw geinstalleerd, omdat computer te traag liep en ben herbegonnen met diezelfde familie. Nu kreeg slechts een van de twee een diploma, de ene tiener had wel haar kostschool periode volledig uitgezeten.
    Vond het niet zo erg, want zij had toch verschillende vaardigheden bij. Maar nu krijgt ze regelmatig meldingen dat bepaalde vaardigheden omhoog zijn gegaan, zonder dat ze hiervoor iets heeft gedaan. Ze gaan gewoon omhoog.
  • Opties
    EsmeeViethEsmeeVieth Berichten: 5
    december 2011 aangepast
    Ik snap er echt niks van ik hoe moet je sims naar het eindbal ik heb nog nooit een uitnodiging gehad en ik weet ook niet hoe je die moet krijgen light het aan de school ofzo iets? :?:
  • Opties
    floortje410floortje410 Berichten: 50
    december 2011 aangepast
    @ EsmeeVieth als je levens weg heb dan kont dat rechts in het beeld dat over zoveel dagen eindbal is
  • Opties
    katymijnkatymijn Berichten: 3 Brabbelende Baby
    december 2011 aangepast
    Bij mij kunnen ze gewoon naar het eindbal, misschien is de bug niet geïnstalleerd bij jou spel?
  • Opties
    3kex3kex Berichten: 1
    mei 2012 aangepast
    Is je spel helemaal geüpdatet? X
  • Opties
    GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    oktober 2012 aangepast
    Bij mij kwam het zomaar. Wel een beetje vreemd vind ik want mijn tiener is nog maar halverwege zijn tienerfase. Hoort dit niet op het eind te komen ofzo?
  • Opties
    annytjuhannytjuh Berichten: 117
    november 2012 aangepast
    Ik heb nu ook gehad dat ik voor één tiener geen eindbal had, en voor de andere het bijna meteen al in het begin kwam. Hoort denk ik gewoon in het spel (:
  • Opties
    GemberveerGemberveer Berichten: 261 Kwebbelend Kind
    november 2012 aangepast
    Best jammer, het is realistischer als het op het eind van de tienerjaren komt.
  • Opties
    Andr3aLiCyAndr3aLiCy Berichten: 217
    december 2012 aangepast
    Het bal komt meerdere malen terug, hoor
    Heb er ondertussen al 3 gehad (:
  • Opties
    SimAntjeLoveSimAntjeLove Berichten: 43
    april 2013 aangepast
    als je tiener sociale contacten heeft wordt je vaak uitgenodigd
  • Opties
    stephanie1088stephanie1088 Berichten: 46
    juni 2013 aangepast
    wanneer studeert je tiener eiglijk af moet je wachten tot ie dan bijna jarig is en komt dat dan vanzelf omdat ik soms wel men simmen laat verjaren met een taart en niet wacht wou al 1 tiener hebben :-)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top