Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims ambitions - wasserette

JSimsyJSimsy Berichten: 205 Kwebbelend Kind
Hallo.

Er staat in de handleiding van de sims 3 ambitions dat je je was naar de wasserette kunt brengen. Maar waar kun je die vinden?

Alvast bedankt.

Reacties

  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    juni 2011 aangepast
    Staat deze niet in het huizendepot tussen de openbare kavels?
    Als hij daar niet tussen staat, is er dan wel een wasserette?
    Ik weet het niet. Ik maak er zelf nooit gebruik van :)
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juni 2011 aangepast
    In de meeste plaatsen is de wasserette al geplaatst, behalve in (ik geloof) Sunset Valley. De wasserette staat in de bibliotheek en deze kan je zelf plaatsen. Je moet dan eerst een geschikte lege kavel zoeken die groot genoeg is, vervolgens stel je de kavelsoort in op wasserette en dan kan je deze plaatsen. Als je de wasserette niet kan vinden in de andere plaatsen dan moet je goed op de icoontjes letten.



    EDIT. De wasserette staat niet in de bibliotheek (ik heb deze opgeslagen in de bibliotheek, vandaar dat ik dit even dacht). Je kan naar bijv. Twinbrook (de stad die komt met Ambities) gaan, de wasserette selecteren en een kopie opslaan in de bibliotheek. Dat is handig voor bijv. Sunset Valley. De wasserette heet Schoon Schip en wanneer je met je muis over de gebouwen gaat gaat staat er boven wat dat gebouw is (dus zo kan je de wasserette vinden).
  • Opties
    JSimsyJSimsy Berichten: 205 Kwebbelend Kind
    juni 2011 aangepast
    Okee, bedankt voor je antwoord. Want hij staat inderdaad niet in de huizenpot en ook niet in de stad. Misschien omdat ik nu een nieuw spel gestart hebt staat hij er automatisch bij. Bedankt voor je antwoord!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top