Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

komt er sims 3 animals?

nic96nic96 Berichten: 75
een vriendin heeft op de sims 2 sims animals en dan kan je een eigen dieren winkel hebben en dieren natuurlijk ik hoop dat het nu weer komt al zie ik niks er van op internet komt dat nog of niet? :!: xxxxx ik :wink::mrgreen:

Reacties

  • Opties
    cheetaracheetara Berichten: 247
    april 2011 aangepast
    Bij sims 3 is er nog geen dieren pakket.

    Niemand weet precies wat de uitbreidingspakketten worden, er zijn geruchten dat
    er dit jaar nog een pakket met de naam unleased uit zou komen, maar daar is nog geen aankondiging van geweest, het is afwachten wat EA doet en bekend zal maken nog, geruchten zijn geruchten dus je kunt nergens vanuit gaan.

    Persoonlijk denk ik wel dat er nog een pakket met dieren komt, want dat zal vast erg in trek zijn, maar wanneer zoiets zal komen kan niemand nog zeggen en EA als ze het zelf al weten zeggen er nog niets over.

    Ikzelf hoop ook dat er snel een dierenpakket zal verschijnen want ik ben gek op dieren en dat zal een uitbreiding zijn waarvoor ik meteen naar de winkel zal rennen.
  • Opties
    heijtheijt Berichten: 190
    april 2011 aangepast
    ^Idd

    Ik zou hem meteen kopen als hij er was
  • Opties
    laraahhlaraahh Berichten: 268
    april 2011 aangepast
    Aangepast door fems, op verzoek van EA
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    heijtheijt Berichten: 190
    april 2011 aangepast
    ^haha
    dat ziet er echt leuk uit

    Maar is het niet voor pc ?(zie pc er niet bij staan op het eind)
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    april 2011 aangepast
    cheetara schreef:
    Bij sims 3 is er nog geen dieren pakket.

    Niemand weet precies wat de uitbreidingspakketten worden, er zijn geruchten dat
    er dit jaar nog een pakket met de naam unleased uit zou komen, maar daar is nog geen aankondiging van geweest, het is afwachten wat EA doet en bekend zal maken nog, geruchten zijn geruchten dus je kunt nergens vanuit gaan.

    Persoonlijk denk ik wel dat er nog een pakket met dieren komt, want dat zal vast erg in trek zijn, maar wanneer zoiets zal komen kan niemand nog zeggen en EA als ze het zelf al weten zeggen er nog niets over.

    Ikzelf hoop ook dat er snel een dierenpakket zal verschijnen want ik ben gek op dieren en dat zal een uitbreiding zijn waarvoor ik meteen naar de winkel zal rennen.


    oke dankje voor de info ik zou hem ook super graaag willen en ervoor naar de winkel rennen!
  • Opties
    laraahhlaraahh Berichten: 268
    april 2011 aangepast
    heijt schreef:
    ^haha
    dat ziet er echt leuk uit

    Maar is het niet voor pc ?(zie pc er niet bij staan op het eind)

    Naast 'nintendo3DS' staat er iets van 'win mac dvd-rom software' of zo. Ik las ergens dat ze daarmee misschien pc bedoelden.
  • Opties
    carino112carino112 Berichten: 7
    april 2011 aangepast
    Ik heb ergens gelezen dat de sim3 met dieren komt rond oktober 2011. en dat je zelf ook paarden heb
  • Opties
    elize222elize222 Berichten: 343
    april 2011 aangepast
    Aangepast door xTurtly, op verzoek van EA
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    cheetaracheetara Berichten: 247
    april 2011 aangepast
    Het is niet een officiele trailer van EA, die willen hier niets over zeggen.
    Het zijn geruchten en (nog) geen feiten mensen denk hieraan.

    Ik zou ook graag willen dat ze al hadden gezegt dat ze het zullen doen, maar ze hebben net bekend gemaakt datg levensweg eraan komt in juni, meestal komt daarna eerst nog een accessoires pakket, dus als dit echt zo zal zijn zal de echte bekendmaking nog wel eventjes duren.

  • Opties
    Freaky_bananaFreaky_banana Berichten: 21
    april 2011 aangepast
    Ik hoop dat het zoiets met natuur gaat zijn, dat het seizoenen en dieren ineen gaat zijn. :D
    -
    nee, het is gewoon met huisdieren (trailer op youtube)
  • Opties
    LiwennaLiwenna Berichten: 4
    april 2011 aangepast
    Ik hoop echt dat de sims3 huisdieren heeel snel uitkomt, ik mis 't echt in vergelijking met de sims2!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top