Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Wat wil je kwijt?

Reacties

  • Opties
    ChavisoryChavisory Berichten: 747 Studerende Student
    november 2010 aangepast
    Ik ben moe en ik heb hoofdpijn. Ik wil niet werken. En ik heb al helemaal geen zin in kinderen die om Toy Story poppetjes gaan bedelen.

    Gelukkig is het maar voor 3 uurtjes.
  • Opties
    GodlikeGodlike Berichten: 1,476 Vrolijke Volwassene
    november 2010 aangepast
    Vorige week was ik er amper ivm andere zaken @ school. Ik had alle leraren vriendelijk gemaild met wat ik zou moeten maken of doen volgende week, wat nu deze week is, ligt de hele site voor schoolzaken eruit sinds afgelopen vrijdag. Failschool bah.
  • Opties
    CrumeltjeCrumeltje Berichten: 254
    november 2010 aangepast
    xKelsey schreef:
    Crumeltje schreef:
    Bah, net had ik mijn ratje rondlopen hier, verliest ze bloed. Ik dacht dat het haar pootje weer was, daar heeft ze een zwakke plek aan, maar die was vreemd genoeg nog gewoon goed. Bleek dat ze bloed plaste, of daar kwam iig bloed vandaan. Dat is wel heel ernstig... Na beetje rondkijken op internet (kan nu toch niks anders doen) zag ik dat het wss blaasontsteking of baarmoederonsteking is. Ik ben bang dat ze aan beiden onderdoor gaat, al is blaasontsteking niet gelijk fataal. Baarmoederontsteking is al veel ernstiger. Ik ben heel erg bang dat ze nou doodgaat aan bloedverlies voor ik naar de dierenarts kan gaan. :cry:

    Stomme hik komt ook opzetten als je ff gewoon stil wil zitten zonder geluid... =/

    Heel onlogsich misschien, maar dan moet je even met je ene hand de pols van je andere hand omklemmen, zodat het bloedvat even afsluit en dan is je hik weg. Bij mij ten minste. :P

    Enne over je ratje, dat klinkt inderdaad als een blaasontsteking, ik zou er echt mee naar de dierenarts gaan. Maar wel snel. Die kleine beestjes kunnen heel weinig hebben.

    Mijn ratje is nu ook oud aan het worden, ik hoop ten minste dat het ouderdom is. Ze is nu bijna 1,5 en begint heel wazig te doen, wänkelen, piepend en snel ademen. En dat heeft ze dan een dag en daarna is ze weer helemaal oké. Heel vreemd. En nu is ze weer springlevend. Maar ik ben wel heel bang dat ze niet lang meer heeft.

    Ja, ik heb vanmorgen ook gelijk de dierenarts gebeld om een afspraak te maken. Om half 5 kan ik daar terecht. Ze houdt het zelf gelukkig nog wel schoon. Moet zo wel even zoeken, want ik woon nog niet zo lang in Wageningen, en heb dus ook nog nooit de dierenarts bezocht daar. :P Duimen dat het goed komt...

    Ik zou niet weten of dat van jouw ratje ouderdom is, meestal worden mijn ratjes alleen maar trager en luier naarmate ze ouder worden. Zou kunnen dat het gewoon een ouderdomskwaaltje is. :wink:

    En bedankt voor de hiktip! :lol:

    Edit: Ik ben net terug van de dierenarts en het was idd een blaasontsteking. Er zat een hoop bloed in de urine. Ik heb nu een antibioticakuur voor haar meegekregen die 10 dagen duurt. Gelukkig is het geen baarmoederontsteking. :D
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    un6mz2wygoxf.jpg

  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    Vandaag moest ik om 9.15 uur op school zijn.
    Komt er vanochtend op het schoolplein een jongen uit mijn klas naar me toe en zegt dat Ak (het 2e uur) was uitgevallen.
    Ik was natuurlijk weer vreselijk p.issig dat de docent niet had gebeld. :evil:
    Vanochtend had ik alleen toen ik op de computer ging op het rooster gekeken, niet toen ik m'n computer wilde afsluiten. Toen ik keek stond het er nog niet op.

    Morgen is ook weer het 1e uur uitgevallen. Ik word echt hartstikke boos op mijn Sk docent als hij ook niet belt als de les uitvalt. Maar zoals het er nu naar uitziet gebeurt dat niet.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    november 2010 aangepast
    Ik had vandaag hartstikke koppijn en buikpijn. Ik heb maar even een paracetemol genomen, ik hoop dat het helpt :(. Ik moet echt niet ziek worden nu, dat kan ik er niet bij hebben met al die proefwerken...
    Zucht, zou het door de wintertijd komen? Misschien heb ik wel een winterdip :(. Daar had ik vorig jaar ookal last van.
  • Opties
    AMY1994AMY12AMY1994AMY12 Berichten: 6,291
    november 2010 aangepast
    ^^ Ik sta zo vaak op school terwijl de les uitvalt. :XD:

    @ Moepmoep: De toverbug: stel, xTurtly post nadat Fems iets heeft gepost in het v@dm. Dat zie je in het forum "Real World". Maar als je het topic opent dan zie je dat de laatste post van Fems is. Post jij nu iets, dan verschijnt de nieuwe pagina, én de post van xTurtly.

    Ik had maar twee uurtjes school. :mrgreen: En eigenlijk hebben we niks gedaan. Dus ik had net zo goed thuis kunnen blijven. Naja, nu heb ik wel iedereen weer even gezien.

    M'n kamer is echt schoon en het ruikt heel lekker naar de kaarsen. Ik ben trots op mezelf. :mrgreen: En ik ben heel blij met m'n radio.
  • Opties
    megajetjemegajetje Berichten: 2,413 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    Het is National Novel Writing Month ofzo:'D
    En nu ga ik samen met nog een heleboel andere mensen proberen voor 30 november 50,000 woorden geschreven te hebben aan een verhaal.
    Ik loop alleen nu al vast en ik heb pas 500 woorden.
    Maargoed:'D
  • Opties
    kimmiekuskimmiekus Berichten: 93
    november 2010 aangepast
    Vandaag echt een vieze dag.. bah.. heel veel gedoe en stomme mensjes op mijn werk!!
    Nu weer lkkr thuis bij mijn mannetje.. Die is wel lief!!!!!
    z33r1fncn5fq.png
  • Opties
    CrumeltjeCrumeltje Berichten: 254
    november 2010 aangepast
    ^^ Een vriendin van mij doet daar ook aan mee, die had nu rond de 5000 woorden al. :P
    Ben je ook naar dat feest geweest afgelopen vrijdag?
    un6mz2wygoxf.jpg

  • Opties
    megajetjemegajetje Berichten: 2,413 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    ^Nee:3
    Ik heb eigenlijk pas gister besloten dat ik mee ging doen, haha.
    Ik heb nu 700 woorden, een halve verhaallijn en geen idee hoe ik verder moet.
    OHYEAH.
  • Opties
    xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    november 2010 aangepast
    ^ Zet hem op Jetje, je kan het! :mrgreen:
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    november 2010 aangepast
    @ megajetje
    Hihi, ik had het er vanmiddag nog met een fanfic schrijver uit Canada over en zij vond ook dat ik mee moest doen :XD: Ze had het een tijdje geleden al over NaNoWriMo en zou zelf vandaag beginnen maar toen ik haar ernaar vroeg was ze vergeten dat november al begonnen was dus ze was lichtelijk in paniek :XD: Mja, ik heb morgen tentamen en volgende week ook een erg belangrijk tentamen waar ik nog vet veel voor moet leren... daarnaast moet ik ook mijn twee fics updaten, da's zo ongeveer 15000 woorden per week (gezamenlijk). Dus ik zie niet waar ik de tijd vandaan moet halen.
    Doe jij het in het Engels of gewoon Nederlands? Ik las namelijk dat elke taal mag zolang het maar het normale alfabet heeft.
  • Opties
    PixieFeePixieFee Berichten: 793
    november 2010 aangepast
    wow sorry maar ik lag net even helemaal dubbel om een profiel waar op stond : ik ben verloofd met een schot met een engels accent :'D Ik vond het gewoon grappig.
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    november 2010 aangepast
    @Jennifer
    Dat maakt toch helemaal niet uit! Als het oplucht moet je het vooral doen. Ik noemde jouw tweets alleen omdat ik er zo achterkwam.

    Ik ben net naar de homeopaat geweest, we gaan het nu echt afbouwen. Ook al is nog niet alles helemaal goed... Mijn moeder probeerde me aan te praten dat ik een probleem met mijn hormonen heb :roll:
  • Opties
    megajetjemegajetje Berichten: 2,413 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    ^^ Engels.
    Geen idee waarom eigenlijk, maar het voelt gewoon beter ofzo.

    1,111 woorden nu xD
    Ik moet eigenlijk over de 1600 woorden per dag schrijven, wil ik de 50,000 halen... Nuja.
    Ik ga wss 's nachts nog heel veel doen, mezelf kennende xd
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    november 2010 aangepast
    ^ Ja, ik zou dan waarschijnlijk ook Engels gaan doen, omdat ik dat nu ook al met mijn fics doe en het me redelijk gemakkelijk afgaat als ik eenmaal bezig ga. Misschien dat ik na mijn tentamen volgende week wel *opeens* een goed idee heb en me dan alsnog inschrijf... de updates voor mijn fics schrijf ik meestal op één dag, dus in principe zou ik in twee weken nog de 50.000 moeten kunnen halen. Maar dan moet ik wel een plot hebben en dat heb ik op het moment niet.
    _________

    Blegh, ik heb geen zin meer om te leren maar ik moet nog even doorgaan. Het is zo saai en ik kan me niet voorstellen wat ze hiervan gaan vragen. Stom gedoe :roll:

    Oh en ik had net even Dexter gekeken en dit nieuwe seizoen is echt zo cool 8)
  • Opties
    ferrimulderferrimulder Berichten: 5,099
    november 2010 aangepast
    ElineGe schreef:

    Ik ben net naar de homeopaat geweest, we gaan het nu echt afbouwen. Ook al is nog niet alles helemaal goed... Mijn moeder probeerde me aan te praten dat ik een probleem met mijn hormonen heb :roll:

    Jij ook al?

    Oeh. Ik heb 3 goede punten terug vandaag. Zelfs voor M&O terwijl ik dacht dat ik die helemaal verkloot had. En ik ben boos. ja.
  • Opties
    MissyEefjeMissyEefje Berichten: 5,190 Boeiende Bejaarde
    november 2010 aangepast
    Vandaag op werk was echt ****. Ik vind Den Bosch echt ****. Tilburg is 1000x leuker dan Den Bosch. Ik heb echt de hele dag ruzie gehad :XD: maarja, als mensen het mij moeilijk maken, ga ik ook moeilijk doen. Maar waarchijnlijk willen ze me daar toch niet meer :mrgreen:

    En morgen ben ik vriiiijjjjj en woensdag naar school en daarna heb ik meteen die intake van de GGZ :-o ik ben benieuwd, volgens mij is het een intake van 2 uur.
  • Opties
    GodlikeGodlike Berichten: 1,476 Vrolijke Volwassene
    november 2010 aangepast
    megajetje schreef:
    Het is National Novel Writing Month ofzo:'D
    En nu ga ik samen met nog een heleboel andere mensen proberen voor 30 november 50,000 woorden geschreven te hebben aan een verhaal.
    Ik loop alleen nu al vast en ik heb pas 500 woorden.
    Maargoed:'D
    Ik wou ook meedoen dit jaar maar ik heb helemaal geen inspiratie.

    Ah Desims.nl leeft ook nog, zo te zien is er een spam gaande. Ik mis de tijd van echt leuke/grappige spamtopics.
  • Opties
    xJenniferxJennifer Berichten: 4,058
    november 2010 aangepast
    Ferri, stop met boos zijn en wel nu! Iedereen vergeet wel eens wat.
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    november 2010 aangepast
    PixieFee schreef:
    wow sorry maar ik lag net even helemaal dubbel om een profiel waar op stond : ik ben verloofd met een schot met een engels accent :'D Ik vond het gewoon grappig.

    Dan weten wij wel over wie het gaat :mrgreen:.
  • Opties
    SiimySiimy Berichten: 2,942
    november 2010 aangepast
    PixieFee schreef:
    wow sorry maar ik lag net even helemaal dubbel om een profiel waar op stond : ik ben verloofd met een schot met een engels accent :'D Ik vond het gewoon grappig.

    Dan weten wij wel over wie het gaat :mrgreen:.
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    november 2010 aangepast
    ^Oeps, doe je het weer. :lol:

    @Crumeltje, gelukkig is alles goed!
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    @Amy: Maar staat die nieuwe pagina dan nog niet in de Real World pagina?? :P

    Vandaag lesgeven was weer leuk :). Ik heb echt zo'n superleuk groepje :D. En ze gaan ook allemaal vooruit en dat kan ik gewoon zien en dat is echt superleuk :D. En ze zijn altijd allemaal moe aan het eind :P. En ze vinden het ook altijd snel voorbij gaan :P. Volgens mij is dat een goed teken :D.

    Helaas vanavond wel het nieuws gehoord dat onze achterbuurvrouw is overleden. Het is wel goed zo, maar toch, het blijft altijd rotnieuws. Ze was al een jar lang aan het vechten voor niets eigenlijk. Ze kreeg vorig jaar het bericht dat ze geen uitzicht meer had en toch heeft ze toen besloten om ertegen te vechten. Ze heeft een jaar met chemo's en bestralingen en alles gehad om uiteindelijk toch te verliezen.


    Pfft, ik word helemaal gek... Ik ben echt snipverkouden en mijn neus blijft maar lopen... Ik word er moe van om m achterna te blijven lopen...
  • Opties
    ChavisoryChavisory Berichten: 747 Studerende Student
    november 2010 aangepast
    Ik moet me vandaag en morgen netjes aankleden voor school. In de brief staat dit: ''You need to wear professional clothing, preferably a suit, if you don't have that then wear a blouse with skirt or pants, NO JEANS!!''
    Geen spijkerbroek, duidelijk dus. Maar ik heb niks anders, en we hebben de brief pas gister gekregen. Alsof ik een pak kan kopen in één middag :roll:
    Dus ik heb maar een wit overhemd + blazer, spijkerbroek en hakken. Die ik overigens echt lelijk vind, maar qua schoenen had ik keuze uit Uggs, heel veel afgetrapte All Stars of deze. Dus dan deze maar, die staan er het beste bij.
    **** school :roll:
  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    Ik kan niet meer op 'Mijn Pagina', dat is echt zó vreselijk irritant.
    Ik krijg dan zo'n melding:
    Oeps!
    We kunnen je verzoek niet verwerken.
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Opties
    KeefbeetleKeefbeetle Berichten: 5,165 Boeiende Bejaarde
    november 2010 aangepast
    Gisteravond naar Ikea geweest, ik heb 2 planten voor op mijn kamer. Ik hoop dat ze lang goed blijven, maar de ene is zo'n vetplantje en ik heb zo'n zelfde soort van de Ikea en die staat al 3 jaar ofzo. Niet helemaal fris meer, maar toch.

    Verder heb ik niks meegemaakt. :(

    O, en ik word gestalkt door de kat van twee huizen verder. Hij staat regelmatig met zijn pootjes tegen het glas naar binnen te gluren. Echt brutaal!
    Volgens mij probeert hij gewoon mijn kat uit te lokken, of hij is één van die mensen (katten) die denken dat ze beste vrienden zijn met iemand, maar dat de 'beste vriend' dat helemaal niet zo ziet. Ik heb een keer met zo'n jongen in de klas gezeten. Maar waarschijnlijk lokt die kat mijn kat gewoon uit. Echt een aso. :roll:
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    november 2010 aangepast
    Ugh, wat een rotdag. Ik ging vanochtend extra vroeg opstaan zodat ik nog eventjes de PP voor mijn tentamen kon doornemen omdat ik bij H16 half lag te slapen gister en amper aantekeningen had gemaakt en niet meer toegekomen was aan H17. Ging ik om 8.12u (ja, ik keek op de klok) nog even de locatie checken omdat ik het raar vond dat we in de tennishal hadden ipv de examenhal. Alle andere tentamens waren daar tot nu toe. Bleek opeens dat het tentamen was verschoven van 9.00-10.00u naar 8.30-9.30u! :shock: Waarschijnlijk hadden ze dat vorige week (toen was het rooster aangepast) gezegd tijdens de colleges maar die vielen tegelijk met belangrijkere colleges waar ik naartoe was gegaan. Dus ik wist dat niet! En de tennishal is 6.5km verderop! Ik heb toen nog 5 minuten opgeofferd om vlug de presentaties van H16+17 door te kijken (ik had 12, 14 en 15 al gedaan) voor het geval er iets belangrijks op stond en toen ben ik als een idioot gaan fietsen. Man, wat was ik moe toen ik om 8.29u de tennishal binnenliep! Ik was ook nog bijna onder een bus gekomen omdat er zo'n bussenbaan is naast de 'echte' weg en ik moest die oversteken maar mijn remmen deden het niet zo goed door het vochtige weer en die buschauffeur helemaal boos toeteren! Tsk, hij deed net alsof ik met opzet op die baan ging liggen ofzo? Ik stond gewoon nog op het fietspad. Nja, uiteindelijk was ik daar dus in recordtijd aangekomen (en ik was sneller dan die stomme buschauffeur want die moest via de weg en ik kon mijn sluiproutes nemen) hij stopte bij een halte een paar honderd meter van het sportcentrum en toen was ik de bocht al om, ha! Mja, het was vét warm in het sportcentrum! :shock: En ik had het al bloedheet van het fietsen dus ik ging half dood daar. Hoor ik ook nog een meisje zeggen dat ze het zo koud had, volgens mij had ze een lage bloeddruk en te weinig lichaamsvet ofzo want haar vriendinnen zeiden ook allemaal dat ze gek was.

    Hm, nu ben ik misselijk van al dat gerace. Na het tentamen maar ff boodschapjes gedaan en ik liep continu te zuchten. Echt geen goed begin van je dag als je je zo moet haasten. En straks moet ik naar de fysio, moet ik weer fietsen. Uiteraard begon het net op de terugweg al te regenen dus het zal straks nog wel steeds regenen. Kennelijk betekent 'later op de dag zal het in het Noorden gaan regenen' dat het 's ochtends vroeg al gaat regenen als Femke naar buiten moet.
  • Opties
    xKelseyxKelsey Berichten: 8,005
    november 2010 aangepast
    Blugh, mijn ogen doen nog steeds pijn. Maar ze zien er niet meer rood uit ofzo.
    Toch hou ik voor de zekerheid mijn bril nog maar op. Moet zo wel naar Eindhoven toe, met Joey. Maar ja, dan maar make-uploos en met bril.

    Ik ga binnenkort ook een nieuwe bril kopen. Ik moet toch nieuwe glazen hebben, als ik deze buiten op zet is het levensgevaarlijk, en dan wil ik gewoon een simpel, zwart montuur.
  • Opties
    MoepmoepMoepmoep Berichten: 4,921 Moderator
    november 2010 aangepast
    @Keef: Wij hebben het hier in huis gepresteerd om 4 van die vetplantjes binnen een jaar dood te laten gaan 8D. We vergaten ze steeds water te geven :P. Nu hebben we weer een paar staan en die gaan wat beter :P.


    @fems: Jij hebt wel altijd geklooi met je tentamens of niet? Dat de zaal of tijd wijzigt enzo? Ik hoor je er iig heel vaak over :-o. Bij ons heb je zo'n tijdelijk rooster van te voren, nou dan kun je er al vanuit gaan dat dat ook het definitieve rooster wordt.


    Gatsamme, wat een rotnacht. Ik heb amper geslapen. Ik ging redelijk op tijd naar bed (voor mijn doen dan), en nog even mijn boek lezen. Dat hield ik 4 pagina's vol en toen deden mijn holtes echt te zeer en werden mijn ogen te moe. Dus ik mn boek wegleggen en ik kon gewoon niet in slaap komen. Ik ben uiteindelijk lichtelijk in slaap gevallen, maar ook nog 100x wakker geworden, waarvan ik 1x in een hoestbui uitbarstte, wat ook niet echt lekker is,a angezien ik al keelpijn had...
    En uiteindelijk om half 7 ben ik ff naar het toilet gegaan, ik wilde eigk niet meer slapen, maar ik was zo ontzettend moe, dat ik het toch maar geprobeerd heb. Ik had een extra kussen erbij gepakt en dat hielp blijkbaar. Toen heb ik tot 10 uur geslapen... Daarna nog geprobeerd, maar toen lukte het niet meer...
    En ik ben nu echt kapot... En ik heb het koud...
    Mijn huisgenootje zet tegenwoordig als ze 's ochtend beneden komt, de verwarming lager... En hij staat altijd op 21 en dan heb ik het soms nog koud. En dan zet zij m om 20 of soms zelfs 19... En dan heb ik het echt koud :-o. Dus ik ga zo maar naar beneden om te ontbijten (al heb ik daar weinig zin in) en de verwarming weer hoger te zetten...
Deze discussie is gesloten.
Return to top