Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

D13ntjuh Photoshop

Reacties

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Hoewel die van mij nog prima is, lijkt het er op dat het op dit nieuwe forum wel wat langer kan.
    Kan je eens proberen een wat langere te maken, Nadine?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Ik kom er achter dat ik heel veel bestandjes nog bij mijn ouders thuis op de computer heb staan. Dus ik kan ze nu even niet groter maken. Kan ik iemand helpen aan een totaal nieuwe sig? (:
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    CrumeltjeCrumeltje Berichten: 254
    Ik zou nog wel een signature willen van Ni No Kuni :)

    • Soort (Signature, achtergrond normaal/breedbeeld, Facebook TimeLine etc.)
    - Signature

    • Wat/wie wil je er op hebben? (vb. artiesten, acteurs, bloemen, dieren, etc.)
    - Zou je dit plaatje erin willen verwerken? http://bandxoh.deviantart.com/art/Ni-No-Kuni-Lesser-Spotted-Naiad-369691649
    Het logo vind ik ook altijd wel mooi, maar ik weet niet hoe handig het is om die erbij te verwerken. Misschien kan jij er wel wat mee, dus
    hier het plaatje wel: http://operationrainfall.com/wp-content/uploads/2012/06/NinoKuni_logo_final.jpg

    • Wil je er tekst op hebben? (zo ja, wat voor tekst)
    - Mocht het logo er niet bij kunnen, dan graag Ni No Kuni

    • Wat voor soort lettertype? (Sierlijk, handschrift, standaard, strak, etc. –of noem naam van het lettertype-)
    - Ik weet niet precies welk lettertype, maar iets sierlijks is denk ik wel mooi

    • Stijl voorkeur. (vrolijk, dromerig, ‘film’stijl, donker,kleuren, etc.)
    - Vrolijke stijl maar niet te hard, beetje in JRPG stijl


    un6mz2wygoxf.jpg

  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Nou, als ik dan voor een andere moet gaan, wil ik er wel een met zwarte poesjes.
    Je hebt er een voor mijn facebook gemaakt, en die poesjes vind ik gewéldig. Die op dat bankje is net Guus. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    BadAngel00BadAngel00 Berichten: 262
    Hoi Dien,

    Ik wil me niet moeien ofzo. Ik weet dat het druk voor je is geweest, maar wou toch even weten of mijn wallpaper al eventueel klaar is. Sorry & alvast bedankt. :)
    s8hgsg6kiyc4.jpg

  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    @BadAngel00 : Ben er al wel mee bezig geweest. hij is nog niet af, vond het lastig om goeie matchende fotos te vinden. Maar ook dat bestandje heb ik momenteel hier niet. Maar ik ga hem vanavond halen, dus hoop morgen tijd en inspiratie voor je te vinden
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    d13ntjuh schreef: »
    Ik kom er achter dat ik heel veel bestandjes nog bij mijn ouders thuis op de computer heb staan. Dus ik kan ze nu even niet groter maken. Kan ik iemand helpen aan een totaal nieuwe sig? (:

    Ja, een leuke sims4 sig..Maak niet uit wat. Maak er maar wat van :D

    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    @Deborah @Crumeltje @Gabby18 : ze staan erbij! @BadAngel00 SORRY SORRY SORRY. Is nog steeds onderweg. Ben met achtergronden gewoon wat meer tijd kwijt dan met sigs, en ben ook druk bezig met de voorbereidingen van mijn housewarming zondag. dus het schiet er een beetje bij in.
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Je bent weer geweldig!
    Ik had het nog niet verwacht, omdat ik weet hoe druk je bent met je huisje, de taarten en je house-warming-party.
    Dit is dus een leuke verrassing.
    Dank je wel! (*)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    CrumeltjeCrumeltje Berichten: 254
    Hij is echt supermooi! :# Dankjewel!
    Super dat je er zo snel tijd voor kon maken! :)
    un6mz2wygoxf.jpg

  • Opties
    Gabby18Gabby18 Berichten: 161
    Super! dank je wel, hij is leuk :D
    Origin ID: FallenAng3L91

    a9ybt2.jpg
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Ik zit net eens goed te kijken, maar dat middelste plaatje, dat is net Peertje.
    Die heeft namelijk echt een "snoetje" en dat heeft de kat op de foto ook.
    Leuk! :D

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    BadAngel00BadAngel00 Berichten: 262
    @d13ntjuh je hoeft toch helemaal geen sorry te zeggen. Ik heb er ervaring mee dat de 3 supernatural boys niet zo gemakkelijk zijn om in 1 wallpaper te gieten. Btw; geniet van je house warming party!!! Maak er iets leuks van! ;)
    s8hgsg6kiyc4.jpg

  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Deborah schreef: »
    Ik zit net eens goed te kijken, maar dat middelste plaatje, dat is net Peertje.
    Die heeft namelijk echt een "snoetje" en dat heeft de kat op de foto ook.
    Leuk! :D

    Misschien moet je dan je eigen facebook uploads maar eens goed bekijken :p
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    xTurtly xTurtly Berichten: 28
    Hahaha, geniaal Dien!
    Ik moet binnenkort ook maar eens kijken wat voor nieuwe sig ik wil :)
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    Ik zou heel graag een nieuwe signature hebben, nu ik besloten heb om toch meer terug hier actief te zijn.

    Voor mij graag een signature van Supernatural. Ik hoop dat je de reeks kent; en als je dat kent, dan snap je wel dat de hij heel donker en eng moet zijn.
    Graag met de 2 Winchester brothers er op, dus met Sam en Dean. (Jared Padalecki & Jensen Ackles zijn de acteurnamen)
    Er hoeft niets van tekst op, gewoon een donkere, creepy signature.

    Dankjewel alvast!
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    Ik zou ook wel graag een nieuwe signature willen hebben, nieuw forum nieuwe stijl. Ik zou graag foto's van mijn lieve Chika erop willen. Ik zal ze in deze post bijvoegen.
    Ik wil liever geen collage. :)
    & Als tekst wil ik graag I will always love you

    bx716djhl1k1.jpg
    m9fmnb9dgbns.jpg
    wp4e9vh8j6xo.jpg


    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Ik zie jullie berichtjes nu pas! haha. Uhm. Ik zal er van het weekend even naar kijken. (:
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Ik heb ze erbij gezet!! @BadAngel00 ook die van jou staat er eindelijk bij (: Was er weer even mee bezig, en zocht toch een ander plaatje. En toen vond ik opeens wat ik wilde gebruiken :D
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    @d13ntjuh Ik vind hem echt prachtig. Ik heb hem toegevoegd in mijn 'handtekening' ik hoop dat dat goed is. Weet even niet waar 'mijn voorkeuren' staan (: Maar hij is weer geweldig!
    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    Dankjewel! Hij is echt megamooi!
    You're an angel ;)
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    BadAngel00BadAngel00 Berichten: 262
    Oooh, die is supermooi! Echt prachtig. En die van Natjeheist vind ik ook wel erg geslaagd. Ik vind die zelfs fantastisch! Thank you so much! ;D
    Welke formaten gebruik jij nu voor de signature? Die van mij lijkt onbenullig in vergelijking met de signatures die jij maakt. :|
    s8hgsg6kiyc4.jpg

  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Ik gebruik nu 850x158
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Hee! Ik zou ook wel weer een nieuwe sig willen. :)

    Ik wil er wel eentje met het thema Outlander, de serie. Met deze foto's:
    http://unskinnyboppy.com/wp-content/uploads/2014/08/jamie-fraser_thumb.jpg
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20131213211712/outlander/images/d/df/Outlander_Cast_Claire_420x560.jpg
    En eentje van het mooie Schotse landschap op de achtergrond?
    Met de tekst: Sing me a song of a lass that is gone
    Say, could that lass be I?

    Dankjewel alvast :)
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Schots landschap klinkt goed :D (daar zal ik er zelf ook wel een aantal van hebben) Ik zal er morgen aan gaan werken (:
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    november 2014 aangepast
    Hii,

    Ik zou graag een nieuwe achtergrond willen voor mijn laptop (scherm is full hd 1080). Ik kijk onlangs een nieuwe serie en ik ben totaal in love!

    de serie die ik volg is Teen Wolf en ik ben obsessed.

    Ik zou graag de achtergrond in kleur willen, en zo'n mooie schaduwachtige overloop (dat is mijn favoriet!) zoiets als je zelf hebt bedoel ik dan (: en met de karakters;

    Scott Mccal
    Allison Argent
    Kira Yukimura
    Stiles Stilinski
    Malia Hale
    Lydia Martin
    Derek Hale
    Liam Dunbar
    Isaac Lahey

    Ik heb niet echt een volgorde maar wat je toen gedaan hebt bij the originals en the vampire diaries was echt super tof!

    Alvast heel erg dankjewel!

    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    @Meliszie : sorry!! Was het helemaal vergeten. Hopelijk vind je het wat, de achtergrond is 100% Schots, want die heb ik daar zelf gemaakt ;)
    @Elinee231 : Hij staat erbij! (:
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    Geeft niks ;)
    En wat een prachtige foto is dat zeg!
  • Opties
    Elinee321Elinee321 Berichten: 752
    wow hij is echt super mooi geworden!

    er is wel n klein dingetje door de links op mijn bureaublad valt stiles weg, zou je stiles kunnen omruilen met liam? of gaat dat qua foto's niet?
    dkwaftw6r785.jpg
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Aanvragen zijn nog altijd welkom hoor!
    2nv5lie.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top