Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Vraagje over kans televisie reparen

Lauraa88Lauraa88 Berichten: 30
Hallo,

Ik heb een vraagje... Mijn simmetje heeft de kans om een televisie te repareren van een ander simmetje en hem dan terug te brengen. Heeft iemand anders deze ook wel eens gehad? Ik heb hem gekregen omdat ik de eigenschap handig heb.

Nou heb ik alleen geen flauw idee hoe ik die tv moet maken en om welke tv het gaat??
Ik ben al bij haar thuis geweest maar daar staat geen tv :?

Wie o wie kan me hiermee helpen?
Alvast bedankt!

Reacties

  • Opties
    LinSylLinSyl Berichten: 1,908 Vrolijke Volwassene
    december 2010 aangepast
    Die televisie staat in je familie-inventaris.
    Je moet hem op je eigen kavel even ergens neerzetten, dan repareren en weer terugzetten in je familie-inventaris. Daarna kan je hem terugbrengen.
  • Opties
    evike007evike007 Berichten: 387
    december 2010 aangepast
    deze zit normaalgezien in je familieinventaris, als hij gemaakt is zet je hem daar terug in en ga je die terugbrengen
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    december 2010 aangepast
    Die kans heeft niets te maken met de eigenschap handig. Mijn sims hebben deze kans ook vaak gekregen, zonder dat ze deze eigenschap hadden. Meestal kreeg ik de kans als mijn sim een handigheid vaardigheidspunt verdiend had door te klussen. De televisie kan je vinden in je familie inventaris in de koopmodus. De televisie kan je slepen uit inventaris en ergens neerzetten in je huis. Dan verlaat je de koopmodus en ga je weer naar speelmodus. Klik op je televisie en je krijgt opties, zoals repareren. Wanneer je al meerdere handigheidspunten heb krijg je ook andere opties zoals bijv. de boxen verbeteren. Wanneer je de televisie gerepareerd hebt, plaats je deze weer in je familie inventaris en ga je naar degene voor wie je de televisie gemaakt hebt. Wanneer je dan op deze sim klikt staat er een optie bij: gerepareerde televisie terugbrengen. Daarna wordt je sim betaald voor zijn/haar diensten.

    EDIT: terwijl ik fijn dit bericht aan het typen ben zijn er dus andere berichten geplaatst. Dus het is eigenlijk allemaal al gezegd in de andere berichten.
  • Opties
    Lauraa88Lauraa88 Berichten: 30
    december 2010 aangepast
    Dank je wel voor jullie reacties...

    Maar dat had ik idd zelf ook bedacht, dat ie daar misschien zou kunnen zitten. Maar het enige wat ik op dit moment in mijn inventaris heb zitten zijn 2 boeken uit mn eigen boekenkast. Heb daar nooit een tv in gezien.

    Dus de grote vraag is.... Waar is die tv dan gebleven??

    Misschien een foutje ergens?
  • Opties
    evike007evike007 Berichten: 387
    december 2010 aangepast
    niet dat rugzakje he, maar je familieinventaris, dat is in de bouw en koopstand te vinden
  • Opties
    Lauraa88Lauraa88 Berichten: 30
    december 2010 aangepast
    Ooooohh krijg nou wat!

    Jeetje daar heb ik volgens mij nog nooit gekeken! Wist niet dat dat er ook was :XD:

    Daar is ie dan! Ze zal wel denken, duurt lang die tv maken :P

    Bedankt!! :mrgreen:
  • Opties
    evike007evike007 Berichten: 387
    december 2010 aangepast
    graag gedaan :D
  • Opties
    Santje86Santje86 Berichten: 1
    Ik heb ook een vraagje..
    Ik zit ook met die tv nu... ik heb hem wel gevonden, maar hoe zet je hem weer terug bij de buurman.
    Als ik weer bij familieinvetaris kom, gaat hij automatisch naar mijn eigen huis.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Als ik me goed herinner, plaats je de televisie op de thuis kavel in je familie inventaris. Daarna bezoek je de buurman die als het goed is met een blauwe ster is gemarkeerd in het kaart overzicht omdat het een kans is. Als je daarop klikt verschijnt er een één of andere tekst over de televisie terugbrengen.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top