Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Klassiek muziek in een disco???

LoveGirl6LoveGirl6 Berichten: 244
Mijn probleemke is dat ik heb zelf een disco gebouwd en in het spel speelt er alleen klassiek muziek :( is best grappig om die sims daarop uit de bol te zien gaan, maar ik vind het wel irritant, weet iemand hoe je dat kan veranderen???

op vooruit/achteruit klikken gaat niet, kbedoel het blijft klassiek het verandert niet naar pop of iets anders :-)

Alvast bedankt om het eens te lezen ;)

grtjs :wink:
847fg5ne593t.jpg

Reacties

  • Opties
    ElmigoElmigo Berichten: 513
    november 2010 aangepast
    LoveGirl6 schreef:
    Mijn probleemke is dat ik heb zelf een disco gebouwd en in het spel speelt er alleen klassiek muziek :( is best grappig om die sims daarop uit de bol te zien gaan, maar ik vind het wel irritant, weet iemand hoe je dat kan veranderen???

    op vooruit/achteruit klikken gaat niet, kbedoel het blijft klassiek het verandert niet naar pop of iets anders :-)

    Alvast bedankt om het eens te lezen ;)

    grtjs :wink:

    Kan je niet klikken op iets wat op "andere muziek" lijkt of iets anders, op je stereo installatie of de speakers?
  • Opties
    AlienbabsAlienbabs Berichten: 140
    november 2010 aangepast
    LoveGirl6 schreef:
    Mijn probleemke is dat ik heb zelf een disco gebouwd en in het spel speelt er alleen klassiek muziek :( is best grappig om die sims daarop uit de bol te zien gaan, maar ik vind het wel irritant, weet iemand hoe je dat kan veranderen???

    op vooruit/achteruit klikken gaat niet, kbedoel het blijft klassiek het verandert niet naar pop of iets anders :-)

    Alvast bedankt om het eens te lezen ;)

    grtjs :wink:

    ja ik heb dat ook ik vind dat irritant :!:pssst je mag me ook als vrienden vragen als je wil :!:
  • Opties
    LoveGirl6LoveGirl6 Berichten: 244
    november 2010 aangepast
    heb je het soms kunnen oplossen?? :)
    847fg5ne593t.jpg

  • Opties
    AlienbabsAlienbabs Berichten: 140
    november 2010 aangepast
    LoveGirl6 schreef:
    heb je het soms kunnen oplossen?? :)

    nee ik ben het ook op zoek!!!
  • Opties
    monobeserkmonobeserk Berichten: 1
    november 2010 aangepast
    Je kunt de muziek aanpassen door ctrl+shift ingedrukt te houden en met je linkermuisknop op de speakers te klikken. Dan kun je kiezen 'uit je dak gaan op'.
  • Opties
    LoveGirl6LoveGirl6 Berichten: 244
    november 2010 aangepast
    ah mercikes kga het straks eens proberen :)


    ik heb het geprobeerd, maar er komt alleen voorwerp verwijderen op

    moet ik iets invoeren van cheat voor af??
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    847fg5ne593t.jpg

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top