Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Hoe word je nou eigenlijk moderator?

Dat wilde ik weten. Hoe word je nou eigenlijk moderator? En wat houdt moderator zijn in?

xxx Miss Toffee

Reacties

  • Opties
    EvaLisaEvaLisa Berichten: 149
    oktober 2010 aangepast
    Ik denk dat je daarvoor word gevraagd door EA, als er behoefde is aan nieuwe moderators. En als moderator moet je alles van de game en het forum afweten, en vragen kunnen beantwoorden. Ook moet je zorgen dat er geen spam op het forum terechtkomt en gebruikers die zich misdragen waarschuwen.
  • Opties
    Miss_kitty7Miss_kitty7 Berichten: 914
    oktober 2010 aangepast
    EvaLisa schreef:
    Ik denk dat je daarvoor word gevraagd door EA, als er behoefde is aan nieuwe moderators. En als moderator moet je alles van de game en het forum afweten, en vragen kunnen beantwoorden. Ook moet je zorgen dat er geen spam op het forum terechtkomt en gebruikers die zich misdragen waarschuwen.
    ^
    klopt, volgens mij kun je EA ook een mailtje sturen om te vragen of je moderator mag worden ;)
  • Opties
    JerjerJerjer Berichten: 3,624 Soesende Senior
    oktober 2010 aangepast
    maar met die 2 bans die ze al te pakken had in 2 weken zal ze toch nooit mod worden :lol:

    nuja, iig wanneer ze nieuwe nodig hebben zullen ze vast wel oproepen ofzo maar ze hebben al genoeg aan onze goede mods ;)
  • Opties
    FEEZEELENBERGFEEZEELENBERG Berichten: 217
    oktober 2010 aangepast
    Nee, ik wil het ook niet worden. Voorlopig mag dat denk ik niet. Maar ik wilde het gewoon weten. Zoals ik heel vaak dingen wil weten die niets met mij te maken hebben.

    Maar die 2 bans kwamen hier door:

    Bij de eerste had ik de regels niet gelezen en powerposte. Mijn schuld. Het spijt me. Ik had de regels moeten lezen.
    De 2e keer vroeg ik om hulp. Iemand antwoordde. Ik voeg nog wat verder maar er zaten nog geen drie berichten tussen. Oké, misschien was dat wel powerposten, maar wat moest ik anders? een jaar wachten tot eindelijk iemand iets op mijn topic zou gaan zetten? Nee, ik wilde nu het antwoord op mijn vraag weten. Maar ik heb gemerkt dat ze erg streng zijn hier...
    Dan zal ik maar braaf zijn.

    Hoe weet jij trouwens dat ik 2 keer geblokkeerd ben?

  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    oktober 2010 aangepast
    ^ Doordat wij altijd een bericht plaatsen in het topic voordat we een ban plaatsen en andere mensen kunnen dat ook lezen. Ik zal hier verder niet ingaan op de redenen waarom je geband was aangezien we die netjes hebben vermeld in de desbetreffende topics.

    Maar om je vraag over het worden van moderator te beantwoorden: zoals sommige mensen al zeiden, benadert EA soms leden met de vraag of ze moderator willen worden en andere keren wordt er een 'vacature' geplaatst waarin wordt uitgelegd naar wie geinteresseerden kunnen mailen.

    Verder zijn moderators degenen die o.a. het forum op orde houden en ervoor zorgen dat de regels worden nageleefd.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top