Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

levenswens wijzigen

hallohoi123hallohoi123 Berichten: 36
Ik heb de verkeerde levenswens gekozen en ik wil de levenswens die bij de styliste hoort, ik heb al 10000 punten zodat je een andere wens kan kiezen maar daar staat de goede niet tussen, weet iemand hoe ik dit moet doen?

Reacties

  • Opties
    LittleMissLienLittleMissLien Berichten: 1,784
    juli 2010 aangepast
    Je kan ook de cheat testingcheatsenabled true gebruiken en dan met shift ingedrukt op je sim klikken. Dan staat daar (als het goed is) de optie 'Levenswens wijzigen' tussen. Zet daarna wel meteen de code uit door testingcheatsenabled false in te typen in de cheatbalk, want de cheat kan conflicten veroorzaken met je spel. ;)
  • Opties
    hallohoi123hallohoi123 Berichten: 36
    juli 2010 aangepast
    Ik heb van alles geprobeerd maar het lukte niet.
    Uiteindelijk drukte ik maar wat aan bij de brievenbus dat iedereen blij moest worden, maar toen hoefte ik nooit meer te eten of te slapen ofzo, dus ben maar opnieuw begonnen :(

    Cheats zijn toch niet altijd even leuk..
  • Opties
    LittleMissLienLittleMissLien Berichten: 1,784
    juli 2010 aangepast
    Nee ik weet het, maar je kan dat ook weer uitzetten hoor, door opnieuw op de brievenbus te klikken met Shift, en dan 'Behoeften dynamisch maken' te kiezen.
  • Opties
    MBizarreMBizarre Berichten: 158
    juli 2010 aangepast
    Om de levenswens te wijzigen moet je na de code ingetoetst te hebben, ook niet op de brievenbus klikken maar met shift op de sim waarvan je die levenswens wilt veranderen. Als je dus daarop klikt met shift ingedrukt, dan staat het ertussen :)
  • Opties
    LadyBoss85LadyBoss85 Berichten: 9 Brabbelende Baby
    Net geprobeerd en lukt helaas niet. De verlangens en angsten worden wel veranderd, maar de levenswens niet.. Ik moet dus de familie opnieuw aanmaken.. Ik vind de "20 liefjes tegelijkertijd", en "20 kittens/puppies" levenswens, erg vervelend..
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @LadyBoss85, met 10.000 punten kun je de levenslange beloning Levenswens wijzigen kopen.

    Als je wilt cheaten moet je in deze situatie eerst testingcheatsenabled true aanzetten. Heb je dat gedaan? Selecteer hierna de foto van de Sim en klik dan op de Sim terwijl je [SHIFT] ingedrukt houdt voor opties waaronder Sim aanpassen in Sim creëren (levenswens, eigenschappen, favorieten, uiterlijk, kleding, etc.).

    Daarna gebruik je testingcheatsenabled false om dit weer uit te zetten (zoals @LittleMissLien al schreef in één van haar berichten).

    Voordat je testingcheats uitzet kun je deze cheat ook gebruiken om de levenslange punten te verhogen. Selecteer de Sim die je de punten wilt geven en ga in het controlepaneel naar het tabblad van de 'Levenslange beloningen'. Houdt [CTRL] ingedrukt en klik met de muis in het venster met de punten, zo'n beetje tussen het kistje en de punten. Per klik krijg je 500 levenslange beloningen punten.
  • Opties
    LadyBoss85LadyBoss85 Berichten: 9 Brabbelende Baby
    Sorry voor de heeel erg late reactie, lol... En excuses @SimLibby , ik bedoelde bij de Sims2 de wens veranderen. Sims 3 heb ik overgeslagen, en ben aan de Sims 4 inmiddels bezig. Mis alleen Honden & Katten, en Jaargetijden nog.. weet je misschien of deze nog ergens te krijgen is mét DVD ? Ben old-school en wil mijn collectie graag compleet met disc :) Thanx en groetjes
  • Opties
    XDSelenaPotterXDSelenaPotter Berichten: 142 Koddige Kleuter
    Je weet wel dat je nu op een sims 3 categorie zit? Niet dat het erg is ofzo hoor :smiley: Is het nu wel gelukt met de levenswens of niet?
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2018 aangepast
  • Opties
    LadyBoss85LadyBoss85 Berichten: 9 Brabbelende Baby
    @XDSelenaPotter Ik typ bij Google : Levenswens veranderen SIMS 2, en krijg deze pagina :smile:
    @SimLibby, heb ze inmiddels allemaal van SIMS 4, mis nog 1 doosje (Jaargetijden)

    On topic: Ik heb even de SIMS 3 weer gespeeld en idd, alles kon veranderd worden, gelukkig :)
    Alleen jammer dat het bij SIMS 2 niet lukt :( Zoals ik zei, ik vind de levenswens "20 puppy's of kittens laten opgroeien" erg vervelend.

    Groetjes en SIM-on !
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top