Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Huizen en tuinen van Yanti68 - (NIEUW-19 Juli- CreakyWheels - Pg 16)

Reacties

  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    augustus 2011 aangepast
    Deborah schreef:
    Ook weer een heel mooi huis!

    Jouw woonkamer ziet er gewoon uit als een huis in een interieur boek, i.p.v. uit een simspel, heel knap gedaan!

    En de aanbeveling is ook gezet. ;)

    Bedankt! Dat is heel lief van je! :D
  • Opties
    joortjesims89joortjesims89 Berichten: 1,355 Vrolijke Volwassene
    augustus 2011 aangepast
    Ze zijn weer erg mooi gemaakt :D
  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2011 aangepast
    Mooi hoor!! :D
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Opties
    MeliszieMeliszie Berichten: 2,292 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2011 aangepast
    Een prachtig huis vind ik het! Vooral de buitenkant vind ik erg mooi. jammergenoeg heb ik niet zo veel uitbreidingen, dus zou het voor mij geen zin hebben om hem te downloaden, anders had ik het zeker gedaan!
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    augustus 2011 aangepast
    Wauw jouw huizen zijn echt helemaal geweldig! :D
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    augustus 2011 aangepast
    Prachtig huis weer!!
  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    augustus 2011 aangepast
    Bedankt iedereen! :oops: Jullie zijn heel lief! :D
  • Opties
    michiyo_chanmichiyo_chan Berichten: 48
    augustus 2011 aangepast
    hallo,

    ik heb je huizen gezien en ze zijn prachtig, niet normaal super !! ik heb een vraagje mijn topic staat boven deze topic van jou, ik wil het huis van samson en gert nagebouwd, mijn vraag is of je die kan namaken, omdat je zo goed huizen kan maken !! de foto's staan in de topic van mij. (het noemt het huis van samson en gert).

  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    augustus 2011 aangepast
    michiyo_chan schreef:
    hallo,

    ik heb je huizen gezien en ze zijn prachtig, niet normaal super !! ik heb een vraagje mijn topic staat boven deze topic van jou, ik wil het huis van samson en gert nagebouwd, mijn vraag is of je die kan namaken, omdat je zo goed huizen kan maken !! de foto's staan in de topic van mij. (het noemt het huis van samson en gert).

    Bedankt voor jouw mooie complimentjes! :oops: Ik ben blij dat je mijn huizen mooi vindt.

    Wat jouw huis betreft, sorry maar ik heb momenteel geen tijd voor een ander huis te bouwen. Ik ben nu bezig met huizen bouwen voor de Plumington Country buurt (een wereld/buurt van Pallypoo). Misschien heb jij haar thread gezien in de Amerikaanse forums? Kan je paar maanden wachten? Als jij het niet erg vindt om paar maanden te wachten dan zal ik graag proberen jouw huis te bouwen. Ik vind dat het rijhuisje geen mooie architectuur heeft. Zou jij het erg vinden als ik het huis groter maak en de architectuur beetje complexer maak? Ik maak allen huizen dat een mooie architectuur heeft. Heb je alle uitbereidingen en accessoires paketten? Vind jij het erg als ik spullen gebruiken van de TS3 store? Heb jij liever een modern huis of heb jij liever een landelijke huis? Laat mij maar weten. :)
  • Opties
    michiyo_chanmichiyo_chan Berichten: 48
    augustus 2011 aangepast
    yanti68 schreef:
    michiyo_chan schreef:
    hallo,

    ik heb je huizen gezien en ze zijn prachtig, niet normaal super !! ik heb een vraagje mijn topic staat boven deze topic van jou, ik wil het huis van samson en gert nagebouwd, mijn vraag is of je die kan namaken, omdat je zo goed huizen kan maken !! de foto's staan in de topic van mij. (het noemt het huis van samson en gert).

    Bedankt voor jouw mooie complimentjes! :oops: Ik ben blij dat je mijn huizen mooi vindt.

    Wat jouw huis betreft, sorry maar ik heb momenteel geen tijd voor een ander huis te bouwen. Ik ben nu bezig met huizen bouwen voor de Plumington Country buurt (een wereld/buurt van Pallypoo). Misschien heb jij haar thread gezien in de Amerikaanse forums? Kan je paar maanden wachten? Als jij het niet erg vindt om paar maanden te wachten dan zal ik graag proberen jouw huis te bouwen. Ik vind dat het rijhuisje geen mooie architectuur heeft. Zou jij het erg vinden als ik het huis groter maak en de architectuur beetje complexer maak? Ik maak allen huizen dat een mooie architectuur heeft. Heb je alle uitbereidingen en accessoires paketten? Vind jij het erg als ik spullen gebruiken van de TS3 store? Heb jij liever een modern huis of heb jij liever een landelijke huis? Laat mij maar weten. :)

    ik vind het niet erg dat ik paar maandjes moet wachten, ik ben juist heel blij dat je me wilt helpen :) Je mag kiezen wat je doet met het huis het maakt niet uit, want alles wat jij maakt is super moooi !! ik kies voor een landelijk huis :) heel erg bedankt !!!

  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    augustus 2011 aangepast
    michiyo_chan schreef:
    yanti68 schreef:
    michiyo_chan schreef:
    hallo,

    ik heb je huizen gezien en ze zijn prachtig, niet normaal super !! ik heb een vraagje mijn topic staat boven deze topic van jou, ik wil het huis van samson en gert nagebouwd, mijn vraag is of je die kan namaken, omdat je zo goed huizen kan maken !! de foto's staan in de topic van mij. (het noemt het huis van samson en gert).

    Bedankt voor jouw mooie complimentjes! :oops: Ik ben blij dat je mijn huizen mooi vindt.

    Wat jouw huis betreft, sorry maar ik heb momenteel geen tijd voor een ander huis te bouwen. Ik ben nu bezig met huizen bouwen voor de Plumington Country buurt (een wereld/buurt van Pallypoo). Misschien heb jij haar thread gezien in de Amerikaanse forums? Kan je paar maanden wachten? Als jij het niet erg vindt om paar maanden te wachten dan zal ik graag proberen jouw huis te bouwen. Ik vind dat het rijhuisje geen mooie architectuur heeft. Zou jij het erg vinden als ik het huis groter maak en de architectuur beetje complexer maak? Ik maak allen huizen dat een mooie architectuur heeft. Heb je alle uitbereidingen en accessoires paketten? Vind jij het erg als ik spullen gebruiken van de TS3 store? Heb jij liever een modern huis of heb jij liever een landelijke huis? Laat mij maar weten. :)

    ik vind het niet erg dat ik paar maandjes moet wachten, ik ben juist heel blij dat je me wilt helpen :) Je mag kiezen wat je doet met het huis het maakt niet uit, want alles wat jij maakt is super moooi !! ik kies voor een landelijk huis :) heel erg bedankt !!!

    Graag gedaan! Huis bouwen is mijn passie! Ik hoop dat je weet dat het huis zal niet hetzelfde zijn als jouw fotos. In ieder geval zal ik mijn best doen. :-)
  • Opties
    michiyo_chanmichiyo_chan Berichten: 48
    augustus 2011 aangepast
    yanti68 schreef:
    michiyo_chan schreef:
    yanti68 schreef:
    michiyo_chan schreef:
    hallo,

    ik heb je huizen gezien en ze zijn prachtig, niet normaal super !! ik heb een vraagje mijn topic staat boven deze topic van jou, ik wil het huis van samson en gert nagebouwd, mijn vraag is of je die kan namaken, omdat je zo goed huizen kan maken !! de foto's staan in de topic van mij. (het noemt het huis van samson en gert).

    Bedankt voor jouw mooie complimentjes! :oops: Ik ben blij dat je mijn huizen mooi vindt.

    Wat jouw huis betreft, sorry maar ik heb momenteel geen tijd voor een ander huis te bouwen. Ik ben nu bezig met huizen bouwen voor de Plumington Country buurt (een wereld/buurt van Pallypoo). Misschien heb jij haar thread gezien in de Amerikaanse forums? Kan je paar maanden wachten? Als jij het niet erg vindt om paar maanden te wachten dan zal ik graag proberen jouw huis te bouwen. Ik vind dat het rijhuisje geen mooie architectuur heeft. Zou jij het erg vinden als ik het huis groter maak en de architectuur beetje complexer maak? Ik maak allen huizen dat een mooie architectuur heeft. Heb je alle uitbereidingen en accessoires paketten? Vind jij het erg als ik spullen gebruiken van de TS3 store? Heb jij liever een modern huis of heb jij liever een landelijke huis? Laat mij maar weten. :)

    ik vind het niet erg dat ik paar maandjes moet wachten, ik ben juist heel blij dat je me wilt helpen :) Je mag kiezen wat je doet met het huis het maakt niet uit, want alles wat jij maakt is super moooi !! ik kies voor een landelijk huis :) heel erg bedankt !!!

    Graag gedaan! Huis bouwen is mijn passie! Ik hoop dat je weet dat het huis zal niet hetzelfde zijn als jouw fotos. In ieder geval zal ik mijn best doen. :-)

    ik weet dat het niet hetzelfde zal zijn, dank u ^^
  • Opties
    Simfreak89Simfreak89 Berichten: 1,656
    augustus 2011 aangepast
    Je laatste is echt een prachtig huis! Helemaal mijn smaak. :thumbup:
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    september 2011 aangepast
    Supermooie huizen, echt waar, ik begrijp niet hoe je het doet!

    WAUW :mrgreen:

    Nu had ik een klein vraagje, en als je zoiets niet wilt zeggen, kan ik dat goed begrijpen, en anders zou je mij heel gelukkig maken. :P

    Maar, waar haal jij al die supermooie ramen vandaan? Ik heb alle uitbreidingen en pakketten, maar ik herken niet meteen ramen die uit het spel komen.

    Dankjewel op voorhand al!

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    september 2011 aangepast
    natjeheist schreef:
    Supermooie huizen, echt waar, ik begrijp niet hoe je het doet!

    WAUW :mrgreen:

    Nu had ik een klein vraagje, en als je zoiets niet wilt zeggen, kan ik dat goed begrijpen, en anders zou je mij heel gelukkig maken. :P

    Maar, waar haal jij al die supermooie ramen vandaan? Ik heb alle uitbreidingen en pakketten, maar ik herken niet meteen ramen die uit het spel komen.

    Dankjewel op voorhand al!

    x.

    De grote ramen van voor kant zijn van de sims3 store. Die kliene vierkantige ramen zijn van de base game. The ronde ramen en de zwembad ramen zijn van Buurtleven Accessoires pakket. :-)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    september 2011 aangepast
  • Opties
    joortjesims89joortjesims89 Berichten: 1,355 Vrolijke Volwassene
    september 2011 aangepast
    Ze zien er weer erg mooi uit :D
  • Opties
    SimsDolfijn14089SimsDolfijn14089 Berichten: 2,605 Vitale Vijftigplusser
    september 2011 aangepast
    Mooi hoor!! Heel mooi!! :D
    "When I fall in love, it's gonna be forever."
  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    september 2011 aangepast
    Simfreak89, Joortjesim89 en SimsDolfijn14089 - Bedankt! :oops: Ik ben blij dat jullie mijn huizen mooi vinden. :D
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2011 aangepast
    Ik vind je huizen prachtig, en ook deze is magnifiek.

    Maar wat ik werkelijk heel knap vind, is dat je de stijl die je neerzet, overal handhaaft. Dat vind ik het moeilijkste van het bouwen, en bij jouw ziet het er heel makkelijk en natuurlijk uit.
    Ik vraag me wel af hoeveel downloads je hebt. :)
    En wat zijn je favoriete download sites?

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    september 2011 aangepast
    Deborah schreef:
    Ik vind je huizen prachtig, en ook deze is magnifiek.

    Maar wat ik werkelijk heel knap vind, is dat je de stijl die je neerzet, overal handhaaft. Dat vind ik het moeilijkste van het bouwen, en bij jouw ziet het er heel makkelijk en natuurlijk uit.
    Ik vraag me wel af hoeveel downloads je hebt. :)
    En wat zijn je favoriete download sites?

    Dank je wel! :oops: :oops: Ik gebruik alleen Sims 3 spulletjes en spulletjes van de sims 3 store. Ik gebruik nooit CCs. Dus ik download niets. :D
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    september 2011 aangepast
    wow Ö
    Maar goed dat je niet mee doet aan de Build my Dream contest, je had ons allemaal ingemaakt x]
    Echt gaaf gedaan!
    Normaal vind ik huizen met een platdak echt niet mooi. Maar hier past het gewoon in de gehele stijl.
    Echt knap gedaan
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    Janicke1990Janicke1990 Berichten: 2,514 Vitale Vijftigplusser
    september 2011 aangepast
    Love it. Aangezien je geen cc gebruikt ga ik hem ook maar eens downloaden denk ik :D
    Alleen moet ik dan zelf ook nog een paar moderne huisje bouwen anders staat het niet zo mooi in mijn buurt denk ik :P
  • Opties
    xTurtly.xTurtly. Berichten: 5,420
    september 2011 aangepast
    Wauw, in zo'n appartement zou ik ook wel willen wonen :D
  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    september 2011 aangepast
    d13ntjuh, Janicke1990, xTurtly - Bedankt idereen! :oops: :D Jullie zijn zo aardig! :D
  • Opties
    joortjesims89joortjesims89 Berichten: 1,355 Vrolijke Volwassene
    november 2011 aangepast
    Wow wat kan jij toch mooie huizen maken :-o Ze zien er weer heel mooi uit :D

    V Ik heet eigenlijk Jorinda :wink:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    november 2011 aangepast
    joortjesims89 schreef:
    Wow wat kan jij toch mooie huizen maken :-o Ze zien er weer heel mooi uit :D

    Bedankt Joortje! :D
  • Opties
    BrutalityBrutality Berichten: 153
    november 2011 aangepast
    Wauw! Wat mooi! Ik hou van de hele sfeer die het huis met zich meebrengt.
    Alles past zo mooi bij elkaar, alle details kloppen, de tuin ziet er prachtig uit,...
    Je vorige creatie (het appartement) vind ik ook meer dan geslaagd. Je gebruikt zoveel verschillende materialen en kleuren en die laat je perfect bij elkaar passen, iets wat mij momenteel nog niet lukt. Maar je creaties moedigen mij wel aan om het wat meer te proberen.
    Ik heb je een aantal aanbevelingen gegeven voor je mooie werk!
  • Opties
    yanti68yanti68 Berichten: 15,859
    december 2011 aangepast
    Brutality schreef:
    Wauw! Wat mooi! Ik hou van de hele sfeer die het huis met zich meebrengt.
    Alles past zo mooi bij elkaar, alle details kloppen, de tuin ziet er prachtig uit,...
    Je vorige creatie (het appartement) vind ik ook meer dan geslaagd. Je gebruikt zoveel verschillende materialen en kleuren en die laat je perfect bij elkaar passen, iets wat mij momenteel nog niet lukt. Maar je creaties moedigen mij wel aan om het wat meer te proberen.
    Ik heb je een aantal aanbevelingen gegeven voor je mooie werk!

    Wauw! :oops: Bedankt voor jouw hele mooie complimentjes en voor de aanbevelingen! Je bent zo lief! :D
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top