Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Mummitomium

crazykecrazyke Berichten: 44
Heeft iemand een idee wat Mummitomium precies is? en waar ik het kan vinden? Groetjes :)
X

Reacties

  • Opties
    DEMY8793DEMY8793 Berichten: 8
    januari 2010 aangepast
    Als ik het goed heb is mummitomium een soort van edelsteen. Als je die voor een avontuur moet zoeken, wordt er op de 'kaart' van de hele buurt aangegeven waar je ze kan vinden.
  • Opties
    crazykecrazyke Berichten: 44
    januari 2010 aangepast
    Nee, in dit geval niet, tenzij er in heel egypte niets te vinden is. Ik zie niets op de kaart :? .
  • Opties
    DEMY8793DEMY8793 Berichten: 8
    januari 2010 aangepast
    Oh dat is raar? Ik kan me niet voorstellen dat je dat niet in Egypte hebt.. Je kan het misschien ook vinden als je de Verzamelhulp hebt bij de levensbeloningen ofzo (weet niet precies hoe je het noemt), en soms kan je het ook vinden in tombes.
  • Opties
    crazykecrazyke Berichten: 44
    januari 2010 aangepast
    Ok bedankt :)
    x
  • Opties
    Tha_ThomazTha_Thomaz Berichten: 4
    januari 2010 aangepast
    gewoon kopen bij de winkel onderaan de lijst
  • Opties
    Jepje98Jepje98 Berichten: 6
    januari 2010 aangepast
    Hallo,

    Ik heb precies hetzelfde probleem,
    toen ik koper moest zoeken vond
    ilk toevllig een stuk mummietomium,
    maar nu ik mummietomium moet hebben
    kan ik het niet meer vinden, maar ik heb
    verzamelhulp wel!!! en op de markt kan je
    het ook nie kope :(:(:(:(

    HELP!!! :?:
  • Opties
    doddeltjedoddeltje Berichten: 45
    januari 2010 aangepast
    Je kunt van die hele zeldzame stenen niet elke dag wat vinden, bij mij zitten er soms wel drie dagen tussen tot ze weer op de kaart verschijnen! Ik verwijder dat avontuur en doe iets anders en kijk een andere keer of er weer wat op de kaart verschijnt...
  • Opties
    SxDreamerSxDreamer Berichten: 12
    januari 2010 aangepast
    Wat ook schijnt te helpen is om via verzamel hulp alle metalen op te pakken schijnbaar heb je dan meer kans dat mummitomium weer tevoorschijn komt. je kan het trouwens ook af en toe vinden terwijl je aan opgravingen bezig bent. tip pak vooral vaak de metalen van de grond voor de mijnschacht in egypte daar heb je volgens mij meest kans dat mummitomium tevoorschijn komt.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top