Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

De Sims 3 Creëer een Wereld-tool Blog

Reacties

  • Opties
    stier85stier85 Berichten: 98 Denderende Dreumes
    juni 2011 aangepast
    Ik heb net wereldtools gedownload, maar kan niks erin zetten
    Weet iemand hoe dit werkt want snap er niks van :( :?: :?: :?: :?: :?:
  • Opties
    nrls1205nrls1205 Berichten: 246
    juni 2011 aangepast
    Hoi ik heb een probleem. Ik heb een hele wereld gemaakt en in het spel doet ie het prima alleen een probleem als ik het spel opsla en dan weer verder wil spelen dan zegt ie dat ik het heb opgeslagen via een uitbreidingspakket die verwijderd is maar ik heb al mijn spellen nog gwn op de computer dus elke keer als ik een spel via mijn nieuwe wereld opsla kan ik niet verder spelen. HELP.
  • Opties
    qal1qal1 Berichten: 89
    juli 2011 aangepast
    ging dit forum lezen om te kijken wanneer sims 3 wereld tool uitkomt. heb nog niet gevonden maarja.

    als je hulp nodig hebt heb ik hier nog een site die iemand aan het begin van dit blog ook had neergezet.
    http://www.thesims3.com/content/nl_NL/promo/gamepages/worldtool/help.pdf
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2011 aangepast
    ^ Wat een goed idee om die site hier te vermelden. Dit topic kan ook helpen. In het eerste bericht staan een aantal m.i. handige links mbt de CAW tool waaronder filmpjes (bijv. over lagen toevoegen, wegen aanleggen, etc.) en gebruiksaanwijzingen:
    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/356476.page
  • Opties
    rankurrankur Berichten: 9
    juli 2011 aangepast
    Hallo,
    ik heb even een vraagje! ik ben een wereld aan het maken..alleen ik kan het niet bewerken in spel..als ik daarop klik zou het op moeten starten zodat ik het in het spel kan bewerken met gebouwen etc. maar het schermpje van de sims 3 komt net als je de cd-rom er indoet zegmaar..iemand een idee hoe ik het wel in het spel kan bewerken? ik had een hele tijd terug creeer een wereld ook en toen is me dat wel gelukt..
  • Opties
    rankurrankur Berichten: 9
    juli 2011 aangepast
    kan iemand me aub helpen?
  • Opties
    Sims03Sims03 Berichten: 3
    juli 2011 aangepast
    Wanneer komt er een world tool voor de mac uit?
  • Opties
    MarieRulkinMarieRulkin Berichten: 209
    juli 2011 aangepast
    @PlyKier1 :is het normaal dat jouw website het niet doet?
  • Opties
    annemartannemart Berichten: 1
    juli 2011 aangepast
    hee! het is echt super leuk om het te bouwen! :D:D
    alleen, ik kan het niet in de sims3 spelen..
    als ik op het knopje druk 'bewerken in sims' doet hij het niet,
    iemand help?
  • Opties
    mirasuskemirasuske Berichten: 11
    juli 2011 aangepast
    Hallo,

    Ik wil nu mijn wereld gaan spelen want hij is af. Ik weet wel hoe ik de wereld een naam en beschrijving kan geven maar ik heb een 24-bit png bestand nodig als plaatje voor mijn nieuwe wereld. Ik ben zover dat ik een jpeg bestand naar een png bestand kan omzetten maar al mijn afbeeldingen zijn 32 bit ik krijg die niet naar 24 bit omgezet. Kan iemand me daarbij helpen?

    alvast bedankt.
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    juli 2011 aangepast
    Ik wil nu mijn wereld gaan spelen want hij is af. Ik weet wel hoe ik de wereld een naam en beschrijving kan geven maar ik heb een 24-bit png bestand nodig als plaatje voor mijn nieuwe wereld. Ik ben zover dat ik een jpeg bestand naar een png bestand kan omzetten maar al mijn afbeeldingen zijn 32 bit ik krijg die niet naar 24 bit omgezet. Kan iemand me daarbij helpen?

    http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/45/356476.page#5924508
  • Opties
    DjoranDjoran Berichten: 56
    juli 2011 aangepast
    1zgggfc.png

    ik kan er niet in en dit doet hij steeds help mij!!
  • Opties
    ElmigoElmigo Berichten: 513
    juli 2011 aangepast
    Djoran schreef:
    http://i52.tinypic.com/1zgggfc.png

    ik kan er niet in en dit doet hij steeds help mij!!

    Hier heb ik ook last van. Dit komt door de laatste update (waarschijnlijk), dus het is een kwestie van wachten op de nieuwe CAW neem ik aan. Probeer zo nu en dan is de CAW van de website te downloaden om te kijken of er een nieuwere versie is.

    Voor je de CAW installeert, zorg dat je alle accessoires pakketten en uitbreidingspakketten hebt geïnstalleerd. Voer de setup uit als 'administrator' als je Windows 7 hebt.

    Tot nu toe is er nog geen nieuwe CAW helaas :(

    :evil:updates die niet werken in combinatie met de CAW!
  • Opties
    MarkSP2MarkSP2 Berichten: 164
    juli 2011 aangepast
    Ik krijg die error ook. Was me er niet van bewust dat dat door de patch kwam. Erg irritant, want ik wil een mooie buurt maken nu het vakantie is. :-o
  • Opties
    gaby101gaby101 Berichten: 29
    juli 2011 aangepast
    Kan iemand helpen??

    Ik moet de nieuwste versie nodig
    omdat hij het anders niet doen
    hij werkt niet als ik hem gewoon hier vandaan downloads
  • Opties
    MarieRulkinMarieRulkin Berichten: 209
    augustus 2011 aangepast
    heb je EA origin al?
  • Opties
    ElmigoElmigo Berichten: 513
    augustus 2011 aangepast
    Hallo

    Er staat al heel lang een spelfoutje in de CAW-tool. Mij werd geadviseerd om dit hier te posten, misschien dat het via via bij de makers van de CAW-tool terecht komt. Dit is het foutje:

    knipsel1i.jpg

    Met vriendelijke groet

    Elmigo
  • Opties
    ElsbethElsbeth Berichten: 3
    augustus 2011 aangepast
    ik heb problemen met het starten van sims 3 creeer een wereld-tool hij zegt:

    de versie van de game die je op dit moment geinstalleerd heb, werkt niet in combinatie met sims 3 creeer een wereld-tool. je moet de sims 3 creeer een wereld-tool opnieuw installeren. je moet eerst een back-upmaken van je wereldbestanden en vervolgens de sims 3 creeer een wereld-tool verwijderen.download daarna de nieuwe versie van sims 3 creeer een wereld-tool en installeer de nieuweversie

    ik heb van alles gekopieeer mare niks werkt dus hoop dat er iemand is diemij precies kan vertellen hoeik dit kan oplossen
    alvast vriendelijk bedanks

    gr
  • Opties
    ElmigoElmigo Berichten: 513
    augustus 2011 aangepast
    Elsbeth schreef:
    ik heb problemen met het starten van sims 3 creeer een wereld-tool hij zegt:

    de versie van de game die je op dit moment geinstalleerd heb, werkt niet in combinatie met sims 3 creeer een wereld-tool. je moet de sims 3 creeer een wereld-tool opnieuw installeren. je moet eerst een back-upmaken van je wereldbestanden en vervolgens de sims 3 creeer een wereld-tool verwijderen.download daarna de nieuwe versie van sims 3 creeer een wereld-tool en installeer de nieuweversie

    ik heb van alles gekopieeer mare niks werkt dus hoop dat er iemand is diemij precies kan vertellen hoeik dit kan oplossen
    alvast vriendelijk bedanks

    gr
    Ik had dit eerst ook. Zie dit topic of dit topic voor een oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Elmigo
  • Opties
    ElsbethElsbeth Berichten: 3
    augustus 2011 aangepast
    heeey bedankt voor je hulp mareeigelijk komik er nog niet helemaal uit en weet nog niet helemaal wat ik moet doen kun je het me stap voor stap uitleggen
    alvast bedankt
    gr elsbeth
  • Opties
    ElmigoElmigo Berichten: 513
    augustus 2011 aangepast
    Elsbeth schreef:
    heeey bedankt voor je hulp mareeigelijk komik er nog niet helemaal uit en weet nog niet helemaal wat ik moet doen kun je het me stap voor stap uitleggen
    alvast bedankt
    gr elsbeth
    Ik zal in deze post één van de mogelijke oplossingen uitleggen (de oplossing die voor mij perfect werkte).
    1. Zorg dat je spel up-to-date is en dat je de nieuwste versie van de CAW-tool hebt.
    2. Maak een back-up van je spel (alle downloads/mods die je hebt geïnstalleerd, alle werelden, enzovoort).
    3. Ga naar deze map:
    C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3 Levensweg\Game\Bin en zoek naar een bestand met de naam "Default" of "Default.ini".
    4. Klik met rechts op het bestand, ga naar "Openen met..." en kies voor "Kladblok" of "Notepad" (als dit er niet tussen staat, kies voor "Standaardprogramma selecteren..." en kies dan voor "Kladblok" of "Notepad").
    5. Als je het bestand hebt geopend, ga helemaal naar beneden tot je een tekst ziet die gelijk is aan dit:

    [Version]
    languages=en-us,fr-fr,es-es,es-mx,de-de,it-it,nl-nl,sv-se,da-dk,no-no,fi-fi,pl-pl,pt-pt,hu-hu,cs-cz,pt-br,el-gr,ru-ru,ko-kr,zh-hk,ja-jp
    GameVersion = 8.0.152.011001
    CompatVersion = 11
    WorldBuilderCompatibilityVersion = 8

    6. Hier boven heb ik in de tekst wat onderstreept. Verander het onderstreepte gedeelte naar dit:
    GameVersion = 8.0.152.011001
    CompatVersion = 12
    WorldBuilderCompatibilityVersion = 9


    Succes, en veel plezier met spelen!
  • Opties
    ElsbethElsbeth Berichten: 3
    augustus 2011 aangepast
    heeeey super bedankt mare zit nog met 1 dingetje heb alles nu gedaan en bij 6 die dingen veranderd mare moet ik het dan ok opslaan en vervangen zo ja dan zegt die dat ik dat niet kan wordt geweigerd klopt dat?
    groet elsbeth
  • Opties
    ElmigoElmigo Berichten: 513
    augustus 2011 aangepast
    Elsbeth schreef:
    heeeey super bedankt mare zit nog met 1 dingetje heb alles nu gedaan en bij 6 die dingen veranderd mare moet ik het dan ok opslaan en vervangen zo ja dan zegt die dat ik dat niet kan wordt geweigerd klopt dat?
    groet elsbeth
    Omdat het een programmabestand is kan je het niet veranderen. Wat je nu moet doen is het bestand dat je heb aangepast ergens anders opslaan, dan het bestand in de Sims 3 Levensweg map verwijderen (of ergens anders zetten) en het door jou bewerkte bestand in de map plaatsen.

    Met vriendelijke groet

    Elmigo
  • Opties
    laura1432laura1432 Berichten: 4
    augustus 2011 aangepast
    Djoran schreef:
    1zgggfc.png

    ik kan er niet in en dit doet hij steeds help mij!!


    Als je de cd-rom van de sims 3 indoet (of miss uitbreidingen)
    moet je bij updates, de nieuwe updates instaleren.
    Ik had namelijk precies dezelfde melding, en toen ik hem had ge-updated deed hij het wel :D
    succes, hopelijk werkt het
  • Opties
    remen11remen11 Berichten: 9
    augustus 2011 aangepast
    hoi

    bij mij kan ik niet het default niet opslaan

    kan iemand helpen :?:

    rz remen11
  • Opties
    ElmigoElmigo Berichten: 513
    augustus 2011 aangepast
    remen11 schreef:
    hoi

    bij mij kan ik niet het default niet opslaan

    kan iemand helpen :?:

    rz remen11
    Verplaats het originele bestand naar een andere locatie, en sla het bewerkte bestand ook ergens anders op. Verplaats dan het bewerkte bestand naar de Sims 3 Levensweg map.
  • Opties
    craztascraztas Berichten: 7
    augustus 2011 aangepast
    als ik wereld tool nu wil downloaden en dat heb gadaan staat er bij het programma opstarten dat het spel niet reageert en dat ik de verkeerde versie van De Sims heb :? en dat ik werld tool opnieuw moet instaleeren... Ik vind dit probleem erg raar want eerder deed hij het wel (op mijn andere computer, ik moest mijn sims overplaatsen naar laptop) Trouwens de Sims die ik heb zijn: na middernacht,luxe & buitenleven, weet iemand wat ik kan doen???
  • Opties
    ElmigoElmigo Berichten: 513
    augustus 2011 aangepast
    craztas schreef:
    als ik wereld tool nu wil downloaden en dat heb gadaan staat er bij het programma opstarten dat het spel niet reageert en dat ik de verkeerde versie van De Sims heb :? en dat ik werld tool opnieuw moet instaleeren... Ik vind dit probleem erg raar want eerder deed hij het wel (op mijn andere computer, ik moest mijn sims overplaatsen naar laptop) Trouwens de Sims die ik heb zijn: na middernacht,luxe & buitenleven, weet iemand wat ik kan doen???
    Er zijn diverse oplossingen gegeven in de reeks posts boven die van jou, kijk die eens even door, ik hoop dat er wat tussen zit!

    ~Elmigo
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    augustus 2011 aangepast
    Geachte makers van de Wereldtool,

    Onlangs heb ik via email contact opgenomen met de support afdeling van EA. Hierbij had ik de volgende vraag. Ik gebruik de mail die ik verzonden heb als citaat:
    Klant Via webformulier 16/08/2011 09:35 AM
    Beste meneer/mevrouw,

    Mijn vraag (verzoek) heeft eigenlijk te maken met De Sims 3 Creëer een Wereld-tool - BETA (CAW). Het is namelijk zo dat er veel simmers zijn die CAW niet meer aan de praat krijgen. Sommige problemen kunnen opgelost worden. In mijn geval bijvoorbeeld moest ik na de laatste patch 1.24 CAW verwijderen en opnieuw installeren en CAW werkte weer naar behoren (ik heb wel al de EP's en AP's). Maar dit werkt niet voor iedereen en dus heb ik wat tijd met google doorgebracht op zoek naar oplossingen en die heb ik gevonden. Nu schijnt het zo te zijn dat sommige van deze problemen worden veroorzaakt omdat niet iedereen Levensweg heeft geinstalleerd. CAW zoekt namelijk naar de TS3W toepassing en deze komt met Levensweg. Twee oplossingen die dan zouden kunnen werken zijn: 1. Koop Levensweg (alleen niet iedereen verkeert in de positie dat ze dat kunnen aanschaffen) en 2. Backup de saves/werelden e.d., verwijder CAW en het gehele Sims 3 spel, installeer De Sims 3 opnieuw, patch de game naar versie 1.19 (dat is pre Levensweg) en installeer de pre Levensweg versie van CAW. Maar EA heeft deze versie van CAW van de server gehaald dus die is niet meer te vinden en te gebruiken. Daarom mijn vraag aan u. Is het mogelijk deze pre Levensweg versie van CAW terug te zetten op de server en/of om mij een link te geven van deze versie (die ik dan weer op het forum kan plaatsen)? Ikzelf beleef veel plezier aan CAW en ik kan me heel goed voorstellen hoe vervelend het kan zijn voor sommige simmers als CAW ineens niet meer werkt en ook niet meer aan de praat valt te krijgen: daar gaat al het harde werk aan hun wereld en ze kunnen alleen maar afwachten op een fix/oplossing van bijvoorbeeld EA of totdat ze wel een keer Levensweg kunnen kopen. De 2e mogelijkheid biedt een oplossing, desnoods tijdelijk, alleen zonder de juiste CAW versie op de server kan niemand daar gebruik van maken. Ik weet niet hoeveel simmers gebruik zouden maken van deze mogelijkheid, daar het ook betekent dat ze Buurtleven niet kunnen installeren, maar het zou in ieder geval fijn zijn als ze wel die optie hebben en hierin dus een keuze. Ik hoop dat u mij en anderen van dienst kan zijn. Bedankt voor uw aandacht. In afwachting van uw reactie, met vriendelijke groet, SimLibby

    Dit is de reactie die ik kreeg, hier weer vermeld als citaat:
    Respons Via e-mail (Abdullah G.) 16/08/2011 11:36 AM
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de Electronic Arts Klantenservice in verband met De Sims 3.

    Onze excuses voor het ongemak, bedankt voor uw bericht en details.
    Echter hebben wij hier geen inzage op de downloads van de site, het zou alleen mogelijk zijn om deze op google op te zoeken.
    Het gaat om een Beta versie 'testfase' dus dit zullen wij voorlopig ook niet kunnen ondersteunen omdat het problemen met zich meegeeft.
    Ik adviseer u om dit op de Sims forums te plaatsen en dat de andere spelers/moderators hiervoor wel de oplossingen hebben.

    Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Als u verder nog vragen heeft vernemen wij deze graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Abdullah
    EA Klantenservice

    Hierop reageerde ik als volgt,
    Klant Via webformulier 17/08/2011 09:48 AM
    Hallo Abdullah,

    Dank u voor u snelle reactie. Ik vroeg me naar aanleiding van uw reactie nog iets af. U schrijft, ik citeer: "Het gaat om een Beta versie 'testfase' dus dit zullen wij voorlopig ook niet kunnen ondersteunen omdat het problemen met zich meegeeft". CAW is nog nooit uit Beta geweest en ik weet uit ervaring dat CAW inderdaad nog steeds problemen met zich meebrengt zoals bijv. compabiliteitsproblemen die er altijd zijn na spelupdates van De Sims 3 en dus moet CAW na iedere spelupdate worden verwijderd en opnieuw worden geinstalleerd. Kunt u nagaan hoe leuk ik en vele anderen CAW vinden dat we iedere keer zoveel moeite doen en oplossingen zoeken/bedenken voor hen die CAW niet (meer) aan de praat krijgen. De versie waar ik naar informeer heeft op de servers van EA gestaan. En dus begrijp ik niet dat u schrijft dat "wij voorlopig ook niet kunnen ondersteunen". Want waarom heeft die versie dan ooit op de server gestaan? Waar is die versie gebleven? Wat doet EA met CAW versies als die van de server zijn gehaald? Zelfs de versie die nu op de officiele De Sims 3 site staat is een beta versie en kent nog steeds problemen. Worden de beta versies wel door EA gehost maar niet ondersteund?

    U adviseert mij om dit op het Sims forum te plaatsen omdat andere spelers/moderators hiervoor de oplossingen hebben. Ik en vele anderen plaatsen al vanalles op het forum om problemen met CAW op te lossen en zodoende ben ik op de hoogte van een aantal oplossingen. Die heb ik ook gezocht met behulp van google en oplossingen die ik vind post ik ook. Evenals anderen. Maar voor de 2e oplossing die ik noem in mijn eerste bericht, is dus die pre-Levensweg CAW versie nodig en die is dus niet meer beschikbaar. Ik heb van andere simmers begrepen dat deze versie dus van de EA server is gehaald en niet meer gevonden kan worden. Vandaar mijn verzoek aan u (EA). Deze 2e oplossing is ook geschikt voor de computer leek.

    Ik hoop dat u mij meer duidelijkheid kunt geven. Bedankt voor uw aandacht. Met vriendelijke groet en in afwachting van uw reactie, SimLibby
    Klant Via webformulier 17/08/2011 09:54 AM
    Ik ben iets vergeten. Zoals ik in mijn eerste bericht schrijf zoekt de huidige CAW versie de TS3W bestand die komt met Levensweg waardoor mensen zonder Levensweg niet meer met CAW kunnen spelen. Ik ontvang uiteraard graag antwoord op de vragen die ik stel in mijn 2e bericht maar ik vergeet de belangrijkste vraag: komt er binnenkort weer een CAW versie uit die dit probleem met die TS3W oplost zodat je ook zonder Levensweg weer met CAW kan spelen (en zoja, heeft u een indicatie wanneer dit dan is). Dank u wel. Ik groet u nogmaals vriendelijk,
    SimLibby

    En dit is de reactie die ik kreeg:
    Respons Via e-mail (Abdullah G.) 17/08/2011 10:03 AM
    Geachte SimLibby,

    Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de Electronic Arts Klantenservice in verband met De Sims 3.

    Onze excuses voor het ongemak.
    Wat ik bij voorgaande mails ook probeerde uit te leggen is dat wij van Technische ondersteuning geen toegang op het bestanden hebben. Het zijn de makers en mensen die toegang hebben tot deze tools en software die er wat aan kunnen doen en het enige is direct vanuit de forum omdat hier de leden van de sims en forum ook aanwezig zijn en die dat kunnen doorgeven. Wij zijn alleen een onderdeel van het tech support dat ondersteuning biedt aan games dat beschikbaar zijn en de beta zal alsnog meerdere nieuwe versies kunnen krijgen totdat ze hier zeker van zijn dat het product uit de testfase zit. De meer er op de forums worden gepost, de meer aandacht dat het direct bij de sims 'makers' kan geven. Ik zelf hier heb geen toegang of contact persoon dat ik direct kan benaderen.

    Hieronder een site waar de tools beschikbaar zijn:
    http://sims.wikia.com/wiki/Create_a_World

    Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Als u verder nog vragen heeft vernemen wij deze graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Abdullah
    EA Klantenservice

    Naar aanleiding van deze laatste reactie heb ik nog een mail gestuurd waarin ik Adbullah heb bedankt en waarmee ik deze kwestie aan de support afsluit omdat zij mij dus niet verder kunnen helpen.

    Door de reactie die ik kreeg van Abdullah richt ik me nu in dit blog aan de makers van de tool aangezien dit blog is gestart door SimGuruNita, de hoofdproducent van de tool. Ik zou zelf niet zo snel weten welk ander topic, behalve dit blog, nog meer geschikt is om mijn verzoek in te doen.

    Ik hoop dat dit bericht u bereikt en dat u mij en andere simmers kunt helpen.

    Bedankt voor uw aandacht. Met vriendelijke groet, SimLibby

    EDIT: ik heb dit bericht inmiddels ook gepost in mijn eigen topic Create A World: ervaringen, tutorials, inspiratie, etc. (tabblad 5) en Vragen @ de mods (tabblad 227). Zoals Abdullah ook voorstelt: "Ik adviseer u om dit op de Sims forums te plaatsen en dat de andere spelers/moderators hiervoor wel de oplossingen hebben". en "De meer er op de forums worden gepost, de meer aandacht dat het direct bij de sims 'makers' kan geven".

    EDIT: Ik ben op de hoogte van de meeste, zo niet alle, oplossingen die ontdekt/bedacht zijn door vindingrijke CAW gebruikers. Bij mij werkt CAW gelukkig weer na herinstallatie als gevolg van de laatste patch. Maar niet bij iedereen werkt dat zo. Waar mogelijk probeer ik andere CAW gebruikers te helpen CAW weer aan de praat te krijgen door de oplossingen die ik vind te posten. Alleen sommige oplossingen brengen denk ik toch risico's met zich mee, bijv. omdat er iets aangepast moet worden in een configuratiebestand. Ikzelf zou dat niet prettig vinden en ik kan me zo indenken dat ik hierin niet alleen sta. Vandaar ook mijn verzoek. De oplossing waar ik over gelezen heb en waar ik over praat in de mail is redelijk veilig voor iedereen, nog fijner zou natuurlijk zijn als er snel een update komt zodat CAW ook werkt zonder dat Levensweg is geinstalleerd. Maar tot het zover is, zoek ik naar veilige (tijdelijke) oplossingen.

    EDIT: weet een maker van de tool misschien een andere oplossing voor dit probleem zodat iedereen CAW na de laatste patch opnieuw kan herinstalleren, ongeacht wele EP of AP er is geinstalleerd?
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Dominiquee21Dominiquee21 Berichten: 5
    augustus 2011 aangepast
    Had ook problemen dat mijn wereld niet meer wilde openen omdat er een fout in bleek te zitten. En ik was al bijna klaar!
    Dankzij de uitleg op de 1e pagina kan ik gelukkig mijn wereld weer openen! Ben er heel blij mee :D

    Zou het misschien te maken kunnen hebben dat ik via sims3 store een kavel heb gedownload en deze in mijn wereld heb verplaatst?

    Verder heb ik alle pakketen op ambities en middeleeuwen na...
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top