Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

[BELANGRIJK] Game Update 1.7 beschikbaar

Reacties

  • Opties
    Lisaa213Lisaa213 Berichten: 4
    oktober 2010 aangepast
    Theekop schreef:
    sigihoi schreef:
    Ik heb net de update naar 1.7 gedaan.
    Nu elke keer als ik sims erin doe staat er dat er een fout is opgetreden bij het openen? en dat ik in het logboek moet kjiken. Watvoor logboek en waar staat dat??
    Eindelijk deed sims het weer goed bij mij en nu dit weer..
    Ik wil hem niet voor de 4e keer herinstalleren!
    weet iemand een oplossing??

    dat heb ik dus ook..

    Ik ook, en ik heb geen idee wat ik moet doen, ik heb (met veel pijn en moeite) de sims al opnieuw geinstalleerd, en nu zijn al mijn opgeslagen spellen dus weg. Alleen hij doet het nog steeds niet. Heeft iemand al een oplossing?
  • Opties
    AliceJunier86AliceJunier86 Berichten: 25
    oktober 2010 aangepast
    Ik heb de nieuwste patch wel kunnen installeren, na veel stress omdat het startprogramma steeds vastloopt. Ik heb het spel nog niet kunnen testen, heb volgende week 2 zware tentames dus alleen even in CAS gespiekt om de nieuwe schuifknoppen te testen. 1 van die schuifknoppen, namelijk die om de spieren duidelijker mee te maken (of niet) die klopt niet kwa tekst... Het lijkt wel alsof het in het Fins staat, maar het is zeker geen Nederlands.
  • Opties
    jaspersejasperse Berichten: 40
    oktober 2010 aangepast
    hoi simmers , ook bij mij kwam na de update dat het niet compittibal was met het originele spel, dat ik via startprogramma moest installeren. heb toen ea downloadmanager aangeklikt en hopla ,begon gelijk te installeren. en spel draait . wel gebeuren er nu rare dingen . kind gaat spontaan dood in china ? en er wordt nu gevraagd om een bubbelbad , maar waar vind ik die ? niet bij bouw - of koopmodus te vinden . jammer genoeg ben en blijf ik de bijl kwijt , cheat helpt niet . als je terug gaat naar de leefmodus is hij weer weg . irritant hoor
    groeten
  • Opties
    o0Misssabien0oo0Misssabien0o Berichten: 40
    oktober 2010 aangepast
    dvjjar schreef:
    Deze update is bij mij onderbroken en nu krijg ik een melding dat mijn basisspel niet compatibel is met met het huidige sims 3 uitbreidingspakket (bij mij is dat ambities). En dat ik het moet updaten via het startprogramma die weer zegt dat ik al up-to-date ben. Ik krijg het spel niet gestart, kan ik een link krijgen waardoor ik de patch opnieuw(en dit keer goed!) kan installeren?(andere oplossingen zijn ook welkom!)

    Update: de links van die pinguin hielpen niet.

    Ik heb dus hetzelfde probleem. De update werd ineens onderbroken en als ik de launcher start geeft hij aan dat het basisspel niet compatibel is met het huidige uitbreidingspakket. Ik heb alle pakketten thuis liggen behalve na middernacht. Is er niemand die weet waar of hoe je de laatste update kunt verwijderen? zodat je hem opnieuw kan installeren want de launcher geeft aan dat het spel wel up to date is :S
  • Opties
    Lieve1997Lieve1997 Berichten: 56
    oktober 2010 aangepast
    Ik heb hetzelfde probleem, met van dat logboek.
    Ik weet niet waar of wat dat logboek is, ik wil gewoon simmen.
    Ik word er echt een beetje ziek van wat er elke keer weer mis is.
    Die patches zijn bedoeld om problemen en fouten op te lossen,
    en ze brengen alleen maar problemen.
    Mijn spel doet het niet meer, en daar baal ik erg van.
    EA moet maar snel met een oplossing komen.
  • Opties
    o0Misssabien0oo0Misssabien0o Berichten: 40
    oktober 2010 aangepast
    dvjjar schreef:
    Deze update is bij mij onderbroken en nu krijg ik een melding dat mijn basisspel niet compatibel is met met het huidige sims 3 uitbreidingspakket (bij mij is dat ambities). En dat ik het moet updaten via het startprogramma die weer zegt dat ik al up-to-date ben. Ik krijg het spel niet gestart, kan ik een link krijgen waardoor ik de patch opnieuw(en dit keer goed!) kan installeren?(andere oplossingen zijn ook welkom!)

    Update: de links van die pinguin hielpen niet.

    Ik heb toch nog even geprobeerd de the sims 3 super patch 3 te installeren en nu doet mijn spel het gelukkig weer. Moest wel even 10 minuten geduld hebben voor hij was gedownload maar het was het wachten waard.
  • Opties
    peterd17peterd17 Berichten: 4
    oktober 2010 aangepast
    Besturing loopt vast met deze patch terwijl sims toch doorgaat: zo zeikt iedereen zichzelf onder en gaan op passed out... draai maar weer terug die patch!

    BTW: die irritante plusjes bij alles wat je in bouwmodus doet mogen ook weg!
  • Opties
    Lieve1997Lieve1997 Berichten: 56
    november 2010 aangepast
    powerpost. :roll:
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    PierewaaierPierewaaier Berichten: 10
    oktober 2010 aangepast
    Ik heb de patch geïnstalleerd, dat ging goed. Heb sinds kort (ook voor de patch) dat ik soms foutmeldingen kreeg als ik wilde opslaan (iets met 16), waarbij verwezen werd naar een notepad. Die heb ik gevonden, maar de foutmelding en uitleg staan daar écht niet in.

    Het spel doet het verder wel, behalve dan dat de launcher tegenwoordig crasht als ik op 'spelen' druk. Het spel start wel op.

    Verder heb ik tot nu toe een kleine fout ontdekt in 'creeer een sim'. Bij die nieuwe gespierdheids tool, als je je muis erop houdt om te zien wat het is, dan staat daar ***** onzin. Gewoon wat letters die sowieso geen Nederlands woord vormen ofzo :P
  • Opties
    PierewaaierPierewaaier Berichten: 10
    oktober 2010 aangepast
    Ik heb de patch geïnstalleerd, dat ging goed. Heb sinds kort (ook voor de patch) dat ik soms foutmeldingen kreeg als ik wilde opslaan (iets met 16), waarbij verwezen werd naar een notepad. Die heb ik gevonden, maar de foutmelding en uitleg staan daar écht niet in.

    Het spel doet het verder wel, behalve dan dat de launcher tegenwoordig crasht als ik op 'spelen' druk. Het spel start wel op.

    Verder heb ik tot nu toe een kleine fout ontdekt in 'creeer een sim'. Bij die nieuwe gespierdheids tool, als je je muis erop houdt om te zien wat het is, dan staat daar ***** onzin. Gewoon wat letters die sowieso geen Nederlands woord vormen ofzo :P
  • Opties
    PierewaaierPierewaaier Berichten: 10
    oktober 2010 aangepast
    Ik heb de patch geïnstalleerd, dat ging goed. Heb sinds kort (ook voor de patch) dat ik soms foutmeldingen kreeg als ik wilde opslaan (iets met 16), waarbij verwezen werd naar een notepad. Die heb ik gevonden, maar de foutmelding en uitleg staan daar écht niet in.

    Het spel doet het verder wel, behalve dan dat de launcher tegenwoordig crasht als ik op 'spelen' druk. Het spel start wel op.

    Verder heb ik tot nu toe een kleine fout ontdekt in 'creeer een sim'. Bij die nieuwe gespierdheids tool, als je je muis erop houdt om te zien wat het is, dan staat daar ***** onzin. Gewoon wat letters die sowieso geen Nederlands woord vormen ofzo :P
  • Opties
    joycenino18joycenino18 Berichten: 9
    oktober 2010 aangepast
    bij mij komt er steets voor dat die een fout heeft zo raar.
    en ik kan niet ik ben bij update 1.7 weet iemand hoe je die dat moet doen er komt steets een fout melding heel raar

    joyce
  • Opties
    joycenino18joycenino18 Berichten: 9
    oktober 2010 aangepast
    hij zegt , je basisspel van de sims 3 is niet compatibel met het huidige sims 3 uitbreidingspakket. update je spel via het startprogramme.moet doen? ik doe het steets weer over nieuw en lukt steets niet.
    weet iemand wat ik nu moet doen?

    joyce
  • Opties
    rikwes66rikwes66 Berichten: 5
    oktober 2010 aangepast
    Je geeft 35 euro uit aan een expansie ( waarvan je zelfs kan afvragen of ie dat waard is ) en de support is NUL .Er is helemaal NIEMAND van EA die in dit forum antwoorden verstrekt . Ik heb dus precies hetzelfde als hierboven beschreven . Je start de patch, die wordt onderbroken, vervolgens probeer je late night te installeren( gaat niet,zegt ie dat je game eerst moet updaten ) , als je naar launcher gaat KAN je niks updaten want hij zegt dat je game up too date is . En nérgens kan je de patch gewoon DOWNLOADEN zodat je handmatig kan updaten . Heeft EA wel eens van torrents gehoord ??

    Schandalig ,geen ander woord voor.
  • Opties
    rikwes66rikwes66 Berichten: 5
    oktober 2010 aangepast
    overigens ga ik - vanwege "basis game is ongeldige versie " en niet kunnen updaten vanwege feit dat launcher aangeeft dat ie al up too date is ,hier proberen :
    ( denk er wel om dat je juiste versie kiest , dus niet US maar WORLDWIDE als je een Nederlandse versie hebt en digital als je een gedownloade versie hebt ) :
    http://awtmk.blogspot.com/2010/09/patch-table-generator.html

    je stelt dat in in dat menuutje onderaan. Dan klik je op de patch die je nodig hebt ( eerste is dus basis game,tweede wereldavonturen etc. ) ,dus op het nummer van de patch klikken.Zo kan je voor elke uitbreiding de benodigde patch binnenhalen

  • Opties
    o0Misssabien0oo0Misssabien0o Berichten: 40
    oktober 2010 aangepast
    joycenino18 schreef:
    hij zegt , je basisspel van de sims 3 is niet compatibel met het huidige sims 3 uitbreidingspakket. update je spel via het startprogramme.moet doen? ik doe het steets weer over nieuw en lukt steets niet.
    weet iemand wat ik nu moet doen?

    joyce

    Als je naar deze: http://pinguintech.weebly.com/patches.html website gaat, dan kun je daar alle losse patches vinden. Download de sims 3 super 3 en je probleem is hoogstwaarschijnlijk opgelost. Bij mij werkte hij in ieder geval wel, en ik kon de update ook niet via de launcher downloaden.
  • Opties
    joycenino18joycenino18 Berichten: 9
    oktober 2010 aangepast
    jah dankje ik zal het proberen of het werkt.
    je hoort nog of het werk jah of nee.

    groetjes joyce
  • Opties
    joycenino18joycenino18 Berichten: 9
    oktober 2010 aangepast
    jah ik heb het gedaan maar snap er niks van steets zegt die dat die niet werkt en zo en dat dat niet wil. snap er niks meer van en de sims 3 zegt steets dat er een fout is en zo. snap er niks meer van weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

    joyce
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    Denise2Denise2 Berichten: 2
    november 2010 aangepast
    Ik vind die problemen echt altijd zo stom!!! :twisted: :evil: :(
    Ik krijg als ik de de update wil downloaden een melding:

    Fout tijdens update: ongeldig bestand gevonden


  • Opties
    Denise2Denise2 Berichten: 2
    november 2010 aangepast
    Door de updates krijg je helaas altijd problemen!!!

  • Opties
    joycenino18joycenino18 Berichten: 9
    november 2010 aangepast
    ik heb dat ook gehad jah, ik heb alles er af gegooit en toen alles weer eropgezet en toen opnieuw die update geinstallert en toen kon ik weer spelen,
    ik had wel die huizen krijt waar ik mee bezig was.
    maar ik had al mijn spullen wel weer daar was ik wel blij mee dat ik alles weer terug had. maar bij mij heeft dit wel geholpen. ik hoop dat jij er ook uit komt.

    joyce
  • Opties
    TitikeTitike Berichten: 1
    november 2010 aangepast
    Net de Sims Wereldavonturen gekregen, bij het installeren moet ik het basisspel updaten naar versie 1.17 en dan krijg ik een foutmelding waarbij hij iets van CRC fout en cab bestand zegt. Ik kan dan afbreken, negeren of opnieuw maar niets helpt. Als ik afbreken doe, blijft hij aangeven dat ik moet updaten maar tegelijk dat 1.7 geïnstalleerd is :-s

    Heeft er nog iemand dit aan de hand?
  • Opties
    RyanX1996RyanX1996 Berichten: 5
    november 2010 aangepast
    Hoi, Ik heb nu echt een k*tprobleem,
    ALs ik de launcher open, dan verschijnt er een venstertje met de tekst:
    Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten. Bekijk het logboek voor meer details.
    Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Ik heb nu De Sims 3, De sims 3 Wereldavonturen, De sims 3 Ambities geïnstalleerd.
  • Opties
    TessaPaauwTessaPaauw Berichten: 14
    november 2010 aangepast
    oke,

    met de vorige patch had ik al kweenie hoeveel problemen gehad met de sims (van blablabla niet compitabel tot blablabla logboek aantoe) en ik weet niet hoe ik het heb geflikt maar ik heb in ieder geval alles gedaan wat maar aangeraden werd en opeens deed die het toen weer. (na een hele lange tijd dus.)

    Kwam er weer een nieuwe patch. Denk ik dat EA het mij en heeeeeel veel anderen niet nog een keer gaat flikken dat er weer heel veel problemen komen. Krijg ik HETZELFDE probleem en kan ik weer van voor af aan beginnen!!!!! :x :x :x

    Sorry hoor EA maar dit is echt niet leuk meer zo :(


    xxx

    ps. ik ga NOOIT meer patches instaleren :x :x :x :x :x
  • Opties
    harleygurlharleygurl Berichten: 1
    november 2010 aangepast
    Ben de patch van o0Misssabien0o aan het downloaden nu, hoop dat het werkt.
    Wel jammer trouwens dat er al 12 pagina's zijn met dit onderwerp maar dat er niemand van EA is die even antwoord geeft?
    Ook al is het maar dat ze nog niet weten hoe ze het moeten oplossen maar dat ze er mee bezig zijn.
    Op het forum van de sims 2 kreeg je tenminste altijd antwoord.

    Update: HET IS GELUKT!!!
    Dank je o0Misssabien0o!
    Ik heb de superpatch gedownload, in de map van EA gezet en daarna geïnstalleerd, helemaal toppie, kan nu gewoon weer spelen ;)
    http://pinguintech.weebly.com/patches.html
    Hier de sims 3 super 3 downloaden ;)
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    TessaPaauwTessaPaauw Berichten: 14
    november 2010 aangepast
    Echt triest,

    Ze zeggen dat je met dat compatibel probleem een patch moet instaleren maar de hele tijd staat er bij mij dan 'kan de huidige versie van de toepassing niet bepalen. Setup wordt nu afgesloten.'

    help mij aub :cry::cry::cry:

    xx
  • Opties
    SnoussySnoussy Berichten: 2
    november 2010 aangepast
    Hallo..

    Ik heb een paar maandjes terug een update gedaan op de sims3 en dat was de update met een fout erin.
    Toen heb ik uiteindelijk alles van me pc verwijderd en opnieuw geïnstalleerd omdat ik geen updates meer kon uitvoeren.
    Maar na alles al 2 keer te hebben verwijderd kan ik nog steeds niet updaten omdat ie een fout blijft aangeven dat ik QtCore4.dll mis ofzo.
    Kan iemand mij hierbij helpen?

    Gr. Manouschka
  • Opties
    SnollenSnollen Berichten: 14
    november 2010 aangepast
    ik krijg de patch niet eens gedownload... ik had gister een fout bij het opslaan (nr 12 volgens mij) Ik dacht dat ik misschien een patch nodig had dus ik klik op verversen in mn lounger, en die is nu dus vastgelopen.... great! :?
  • Opties
    NefjeNefje Berichten: 2,688 Vitale Vijftigplusser
    november 2010 aangepast
    Snoussy schreef:
    Maar na alles al 2 keer te hebben verwijderd kan ik nog steeds niet updaten omdat ie een fout blijft aangeven dat ik QtCore4.dll mis ofzo.
    Dit heeft waarschijnlijk te maken met de EA Download Manager: http://pinguintech.weebly.com/qtcore4dll-foutmelding.html
  • Opties
    SnoussySnoussy Berichten: 2
    november 2010 aangepast
    Nefje schreef:
    Snoussy schreef:
    Maar na alles al 2 keer te hebben verwijderd kan ik nog steeds niet updaten omdat ie een fout blijft aangeven dat ik QtCore4.dll mis ofzo.
    Dit heeft waarschijnlijk te maken met de EA Download Manager: http://pinguintech.weebly.com/qtcore4dll-foutmelding.html

    Heb nu EA Download Manager opnieuw geïnstalleerd en inderdaad ik kan weer updaten gelukkig hahah!
    Maar nou het volgende probleem, als ik het spel opstart krijg ik de fout dat Sims3Launcher niet werkt ofzo.
    Weet je ook misschien waar dit aan kan liggen? Maar het spel start erna wel gewoon op maar is wel best lang aan het laden!
    Ik hoor het graag als je weer een handige oplossing hebt :D

    Alvast bedankt!
    Greetzz Snoussy!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top