Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Gekke-Coole-Downloads!

Reacties

  • Opties
    DeKDeSDeKDeS Berichten: 189 Kwebbelend Kind
    december 2009 aangepast
    of men het volgende te gek vind dat is aan ieders smaak, in ieder geval hebben wij als fansite voor jullie een leuk extraatje gemaakt.

    Deze niet aangeklede denneboom komt in 6 verschillende kleur variaties, en is te downloaden voor de forum members op dms2c.com

    nonedecorpinetree.jpg

    met liefde gemaakt terwijl we tot aan onze nek in de sneeuw zaten hier :)
  • Opties
    Linda0087Linda0087 Berichten: 29
    december 2009 aangepast
    Ik heb telkens last van kavels die blauw en onspeelbaar worden, nou heb ik me laten vertellen dat dit door de packages downloads komt die conflicten kunnen opleveren met wereldavonturen...maar alle leuke kapsels (xmsims, rose, peggy) zijn .packages.. weet iemand of deze ook als sims3pack te downloaden zijn en waar!??
    alvast bedankt!

    En misschien weet iemand wel een oplossing voor de blauwe kavels zodat ik wel weer packagesdownloads in mijn spel kan zetten!
  • Opties
    nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    december 2009 aangepast
    he allemaal,
    ik vroeg me af of iemand weet waar ik een wenkbrouwpiercing kan downloaden.
    ik heb al een wenkbrouw- en neuspiercing samen, maar dat vind ik niet mooi.
    weet iemand of er ook een losse wenkbrouwpiercing is?
    alvast bedankt!
  • Opties
    helboihelboi Berichten: 16
    december 2009 aangepast
    dat berichtje hierboven is van mij, ik had niet door dat ik niet was ingelogd :? :wink:
  • Opties
    MelissaRoosMelissaRoos Berichten: 1,462
    december 2009 aangepast
    Eh, kan iemand voor mij leggings zoeken? :oops:
  • Opties
    JerjerJerjer Berichten: 3,624 Soesende Senior
    december 2009 aangepast
  • Opties
    MelissaRoosMelissaRoos Berichten: 1,462
    december 2009 aangepast
    ^ Dankje, je bent geweldig. :D

    PS: Kan je op www.modthesims3.net ook downloaden? Ik kan het nergens vinden...
  • Opties
    Linda0087Linda0087 Berichten: 29
    december 2009 aangepast
    http://www.modthesims.info bedoel je niet gewoon deze? .info in plaats van .net?

  • Opties
    MelissaRoosMelissaRoos Berichten: 1,462
    december 2009 aangepast
    Nee, want daar moet je dan heel het sims 3 ding afzoeken. :P En ik had gehoord dat op die andere alleen SIMS 3 downloads stonden, maar ik kan ze dus niet vinden.
  • Opties
    Linda0087Linda0087 Berichten: 29
    december 2009 aangepast
    Oh dat is inderdaad handiger :)! Maar die ken ik niet!
  • Opties
    MelissaRoosMelissaRoos Berichten: 1,462
    december 2009 aangepast
    Ìk zoek mooie mascara, en mooie monden.
  • Opties
    zozizozi Berichten: 954 Jeugdige Jong-volwassene
    december 2009 aangepast
    Is er ergens een kerstboom te downloaden? Ik heb hem nodig voor mijn filmpje. :D
  • Opties
    nleilanleila Berichten: 52
    januari 2010 aangepast
    hey
    sinds kort ben ik eindelijk te weten gekomen hoe ik dingen kan downloaden van deze geweldige sites
    bij liana sims instaleren alle downloads perfect 'enkel een dubbelklikje'.
    helaas gaan downloads van andere sites niet? als ik van mts download sla ik het bestandje op in Packages maar wanneer ik het dan uitpak(winrar) verschijnen er twee bestandjes die ik niet kan installeren en ze verschijnen ook niet in de game..
    hoe doen julie dat ?? xx
  • Opties
    nleilanleila Berichten: 52
    januari 2010 aangepast
    Lis0 schreef:
    @ fadescore
    Ik zou het je hier heel graag willen uitleggen, maar ik raad je aan om eerst deze uitleg over downloaden te lezen! :D Als je er daarna nog niet helemaal uitkomt help ik graag verder! ;)



    hey,, zou je mij ook kunnen helpen pleass?
    sinds kort ben ik eindelijk te weten gekomen hoe ik dingen kan downloaden van deze geweldige sites
    bij liana sims instaleren alle downloads perfect 'enkel een dubbelklikje'.
    helaas gaan downloads van andere sites niet? als ik van mts download sla ik het bestandje op in Packages maar wanneer ik het dan uitpak(winrar) verschijnen er twee bestandjes die ik niet kan installeren en ze verschijnen ook niet in de game..
    hoe die jij dat ?? xx
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    januari 2010 aangepast
    Wat voor type bestandjes zijn het dan die eruit komen?
  • Opties
    MelissaRoosMelissaRoos Berichten: 1,462
    januari 2010 aangepast
    Ik kan niet meer op CaZy, want dan moet ik mijn google-emailadres invullen, en die heb ik niet...
  • Opties
    JerjerJerjer Berichten: 3,624 Soesende Senior
    januari 2010 aangepast
    ^ ik kan er ook niet op en als je een account heb moet je uitgenodigd zijn :roll:
  • Opties
    kaafjekaafje Berichten: 10
    januari 2010 aangepast
    Hee! ;D

    Ik heb een vraagje over het downloaden.
    Sinds kort ben ik ook vanalles aan het downloaden op de uitwisseling.
    Eerst kwam het gewoon bij downloads te staan als ik op voeg toe klikte.
    Maar nu opent hij het scherm wel, maar staat het object daar niet...
    Hij doet het dus niet helemaal meer.. S:
    Weet iemand hoe het kan?
    En hoe ik het kan verhelpen? xD
  • Opties
    nl_NL Anonymousnl_NL Anonymous Berichten: 726
    januari 2010 aangepast
    Ik zoek leggings voor mijn Sims :mrgreen:. Het liefste een paar verschillende, en aub niet van TSR of Mod the Sims, of een andere site waar je voor moet registreren.
  • Opties
    sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    januari 2010 aangepast
    ^ Dat was ik...
  • Opties
    BESTSIMFANBESTSIMFAN Berichten: 237
    januari 2010 aangepast
    gaat je spel niet helemaal in de war als je spullen van andere sites download?
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    januari 2010 aangepast
    @ Linda0087
    Ik ben al heel wat paginas afgegaan, maar ik heb nog niet het exacte kapsel gevonden! Misschien kijk ik eroverheen, of heb je hem al gevonden, maar ik blijf zoeken!

    @ DeKDeS
    Ziet er erg gaaf uit! :D Door mijn afwezigheid is het helaas alweer te laat voor een kerstboom.. maar het ziet er in ieder geval goed uit!

    @ Linda0087
    Daar heb ik helaas niet veel van meegekregen, maar ik zal er even wat meer over opzoeken. Voor zover ik weet dacht ik dat hielp als je alles opnieuw downloadde, maar als er een betere (en snellere) manier is zou dat helemaal mooi zijn! :D

    @ helboi
    Ik zie ze niet overal zitten, maar als het goed is zijn het wenkbrauwpiercings :P
    van TSR
    Pierced eyebrown

    Ik zoek nog even verder voor je ;)

    @ Jerjer
    Super! Bedankt dat je MelissaRoos hebt geholpen! :D

    @ MelissaRoos

    Mascara
    Mascara2
    Mascara3
    Mascara4
    Een set

    Nog veels te weinig naar mijn mening, dus ik post nog meer voor je! ;)

    Ik wist niet dat je ook monden kon downloaden voor TS3 :P Of bedoel je lipgloss? Ik hoop dat je hier wat aan hebt en aan deze (Downloads > Genetica)! :D

    Als je echt monden bedoelt zal ik daar verder naar zoeken!

    @ zozi
    Ik hoop dat je ondertussen al een kerstboom gevonden hebt? En je filmpje al af is? Anders zoek ik hem meteen voor je op! ;)

    @ nleila
    De downloads waarbij je alleen maar hoeft te klikken zijn .sims3package bestanden. Maar er zijn ook .package bestanden. Deze installeer je op de volgende manier:

    Allereerst moet je in C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3 de mappen “Mods” en “Packages” aanmaken. Let op: Niet in mijn documenten! Als je dat gedaan hebt ziet het er als volgt uit:
    C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages.

    Zodra je een bestand gedownload hebt sla je het tijdelijk in een aparte map op of gewoonweg op je bureaublad. Voor de volgende stap heb je WinRAR nodig, deze kun je hier gratis dowloaden. Nadat de download op je bureaublad/map/etc. is verschenen, klik je met de rechtermuisknop op het bestand. Dan kies je voor de optie “Hier uitpakken”. Dan verschijnt er een .package bestandje in diezelfde map of op je bureaublad. Deze knip je (Ctrl + X) vervolgens naar C:/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Mods/Packages. Nu staat de download als het goed is in je spel! Dat is eigenlijk alles wat je moet doen! :D

    @ MelissaRoos en Jerjer
    Volgens mij is het probleem alweer verholpen, althans ik kan er nog gewoon op :) Deze Cazy bedoelen jullie toch? Even voor de zekerheid :P Of kunnen jullie een bepaalde functie niet meer gebruiken die ik niet ken?

    @ kaafje
    Van waar download je? Van de Uitwisseling of van andere sites? Er zijn namelijk nog steeds problemen met het downloaden via de Uitwisseling, soms verschijnen er geen objecten in het Startprogramma. Vaak helpt het om later nog een keer opnieuw te proberen.

    @ sims123girl & MelissaRoos
    Leggings niet van mod en TSR, komt voor elkaar! :D

    1 All-About-Style
    Een hele pagina special voor leggings! Helaas zijn het er nog niet zoveel
    2e foto van links, de legging is te downloaden in drie kleuren
    Korte legging (foto) Je kunt hem hier downloaden.
    Hele outfits met leggings
    Legging Sims 3 Cri
    Legging

    Als je er nog meer zoekt hoor ik het wel! :D


    @ BESTSIMFAN
    Het kan zijn dat je spel iets trager wordt, maar dit hoeft zeker niet altijd te gebeuren. Als je computer TS3 aankan, het liefst boven de minimum eisen, dan merk je haast niks van de downloads in je spel! ;) Tenzij je er heel veel hebt, en een langzamere computer, dan kan je spel gaan haperen. Het ligt er ook aan wat je download, download je bijvoorbeeld veel hacks, dan weet je bij voorbaat dat er een iets grotere kans is dat je spel rare trekjes gaat vertonen. Maar dit hoeft ook niet het geval te zijn! Je moet net pech hebben dat je een “foute” hack of download in je spel hebt. Als dit gebeurt, is het slim om je downloads één voor één terug te plaatsen in je spel (en je spel dan ook elke keer opstarten), zodat je er achterkomt welke de boosdoener is ;)
  • Opties
    sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    januari 2010 aangepast
    Bedankt!

    Edit: Eigenlijk zoek ik nog wel iets :mrgreen: Ik zou graag meer laarzen voor mijn Sims willen, een paar Uggs zou ik ook wel leuk vinden. Weet je misschien een paar sites?

    Alvast bedankt!
  • Opties
    BESTSIMFANBESTSIMFAN Berichten: 237
    januari 2010 aangepast
    bedankt Lis0! maar... hoe kan je weten wat een foute hack is? zijn dat dan die dingen die er bij de site al zijn en bij de store op deze site niet? of beter gezegd: als er nieuwe dingen zijn die er op deze site niet zijn?
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    januari 2010 aangepast
    @ sims123girl

    Uggs (zien er erg mooi uit!)
    Kortere Uggs
    Hele outfit met Uggs
    Meer Uggs van mts (vind ze persoonlijk minder mooi dan die van TSR)
    ”Uggs” (eerder laarzen) van de Uitwisseling

    Jimmy Choo laarzen
    Korte laarzen
    Laarzen met hoge hak
    Cowboy laarzen
    Laarzen met een flap
    Over-de-knie laarzen
    Hele pagina met laarzen, je kan kiezen uit een sims3pack of .package
    Laarzen .sims3pack of .package
    Verschillende laarzen bij All-About-Style (onder aan de pagina)
    Soort snow boots voor mannen en vrouwen
    Lage, leather boots
    Hoge laarzen met hak
    Charles & Keith laarzen
    Lage laarzen met een patroon
    Enkellaarzen
    Kinderlaarzen

    Als je er nog meer zoekt hoor ik het wel! :D



    @ BESTSIMFAN

    Hacks zijn inderdaad meestal dingen die niet standaard in het spel zitten. Je kon bijvoorbeeld eerst niet met maar dan 8 personen in één huis wonen, maar toen bedacht iemand een hack waarbij dit wel kon. Standaard (zonder hacks) kan je dus maar met maximaal 8 personen in een huis wonen, maar als je een hack hebt gedownload kan dit wel. Het spel wordt als het ware “voor de gek gehouden” door de hack. Voor meer vragen over hacks, raad ik je aan om eens een kijkje te nemen in het Sims 3 Hacktopic van fems.

    De meeste hacks zijn niet gevaarlijk, als je van betrouwbare (voor zover downloadsites geheel betrouwbaar zijn) sites download zoals mts, dan loop je minder risico dat je een foute hack te pakken krijgt. Natuurlijk kan dit altijd gebeuren, maar je kunt hacks ook altijd weer verwijderen! ;) Als je echt niet wilt dat je perongeluk een schadelijke hack download, raad ik je aan om geen hacks te downloaden. Voor de meeste dingen bestaan ook codes, waarvoor je dus niets hoeft te downloaden :)
  • Opties
    PixieFeePixieFee Berichten: 793
    januari 2010 aangepast
    Kun je ook zwangerschapskleding downloaden? Zo ja, waar?
  • Opties
    Lis0Lis0 Berichten: 4,098
    januari 2010 aangepast
    ^ Ik ben nog geen sites tegengekomen waar ze zwangerschapskleding hebben, al dacht ik gisteren wel even dat ik het ergens zag staan, maar ik heb nog niet terug kunnen vinden.

    Maar net als in TS2, kan je nu ook alle kleding downloaden die je wilt, en dan via "Plan Outfit" (althans als het met TS3 ook nog steeds met testingcheatsenabled kan) kan je zien of de kleding geschikt is voor een zwangere sim. Er was op de site ook een topic waarin ze uitlegde hoe je zwangerschapskleding voor je sims kon instellen, maar ik kan het topic niet terugvinden. Zodra ik het gevonden heb laat ik het je weten! :D

    Als je wilt proberen of het ook op de TS2 manier kan gaat het als volgt:

    Je typt bij je familie deze code in:

    Boolprop testingcheatsenabled true/false (Altijd weer uitzetten!)

    Dan klik je op je zwangere sim met shift:

    Dan kies je voor Spawn, Tom's Clothing Tester

    Als het goed is verschijnt er nu een kledingrek. Zodra je daar op klikt verschijnen er weer allerlei opties. Kies dan voor Plan outfit: Je krijgt nu een scherm te zien met daarop alle kleding die je hebt, als je op een van de outfits klikt zie je meteen of de "dïkke" buik van je zwangere sim zichtbaar is. Zie je geen buik? Dan is het helaas geen kleding voor een zwangere sim ;)

    Vervolgens klik je op OK. Maar dan zie je dat je sim de kleding nog niet aan heeft. Klik daarom weer op het kledingrek en kies dan voor Force Redress. Als het goed is heeft je sim nu de gewenste kleding aan! :D

    @ sims123girl
    Graag gedaan! :D
    Post edited by Onbekende gebruiker on
  • Opties
    sims123girlsims123girl Berichten: 2,531
    januari 2010 aangepast
    Dankjewel Lis0!
  • Opties
    Naomi12NaomiNaomi12Naomi Berichten: 533
    januari 2010 aangepast
    Echt een supertopic,Lis0! Helemaal toppie! :mrgreen:

    XxX
  • Opties
    femsfems Berichten: 4,095
    januari 2010 aangepast
    @ Lis0

    Ik weet niet of je deze bodysliders al had gezien? Ik kwam ze laatst tegen op mts en ze werken echt goed! Ik dacht: ik meld het hier even voor het geval andere mensen ze ook willen gebruiken ;)


    O, trouwens, heb je misschien wat mooie spijkerbroek voor het mannelijke geslacht? Maakt niet uit of het complete outfit is of niet. En met mooi bedoel ik ook dat ze normale kontzakken hebben en niet die übergrote/misvormde van de standaard broek :lol:
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top