Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Uithuisgeplaatst kind

MojomirosaMojomirosa Berichten: 163 Koddige Kleuter
Ben ik al een hele tijd met één familie aan het spelen, is ineens het jongste kind verdwenen. Maar waar naartoe? Ieder gezinslid barst steeds in huilen uit (zie wolkje met jongste kind erin boven hun hoofd) en ik weet niet hoe ik hem moet terugkrijgen. Adoptielijn werkt niet omdat ze dus dat kind hebben weggehaald. Ik wil hem gewoon terug! Weet iemand waar ik Tinus Hoera Geweldig (zo heet hij) kan terugkrijgen/vinden?

Reacties

  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    september 2009 aangepast
    Typ eens in de cheatbalk RestSim Tinus Hoera Geweldig.
    Misschien staat hij dan ineens weer voor je deur.
    Mooie naam trouwens, Hoera Geweldig :mrgreen:
  • Opties
    MojomirosaMojomirosa Berichten: 163 Koddige Kleuter
    september 2009 aangepast
    Oeps, die naam kwam spontaan bij mij op na één glas wijn en een melig opkomend gevoel. "Geweldig" is de achternaam van de familie.
  • Opties
    apenfanapenfan Berichten: 192
    september 2009 aangepast
    nu ben ik ook benieuwd naar de andere namen van het gezin.

    ontopic: hij is denk ik meegenome door de maatschapplelijk werker zonder dat je het doorhad. als het kort geleden is dan hebben de ouders volgens mij een moodlet dus als daar staat weggehald kind of zoiets dan is hij weggehaald.
  • Opties
    MojomirosaMojomirosa Berichten: 163 Koddige Kleuter
    september 2009 aangepast
    De moeder van Tinus Hoera (Hiep), heeft hem uitgenodigd bij het openbare zwembad te komen. Na een leuke middag heeft ze hem opnieuw uitgenodigd om mee naar huis te gaan. Dat lukte.
    Toen het laat werd, ging Tinus Hoera weer weg. Heb hem toen gevolgd waar hij naartoe ging. Hij ging op zijn fietsje twee kavels verder en stapte af, liep toen over dat lege kavel richting de struiken, en...verdween in het niets. Ik probeer hem op een eerlijke manier weer terug te krijgen. Weet alleen nog niet hoe.
  • Opties
    kevin2855kevin2855 Berichten: 264
    september 2009 aangepast
    Kan tog niet.
    Je zou die code moeten gebruiken.
  • Opties
    MojomirosaMojomirosa Berichten: 163 Koddige Kleuter
    september 2009 aangepast
    Ik denk dat ik snel even met een andere familie ga spelen, dan Tinus Hoera kind adopteren, vervolgens die familie weer splitsen. Dan zet ik Tinus Hoera weer terug bij z'n familie en ga vervolgens weer met Familie Geweldig spelen. Moeilijk doen als het makkelijk gaat toch?
  • Opties
    kevin2855kevin2855 Berichten: 264
    september 2009 aangepast
    Maar je weet niet welke kind je adopteerd.
  • Opties
    MojomirosaMojomirosa Berichten: 163 Koddige Kleuter
    september 2009 aangepast
    Klopt, bij de Sims2 adopteerde je het kind wat bij een ander weggehaald was. Hier werkt het inderdaad anders. Ik ben dus met een andere familie gaan spelen, een kind geadopteerd, kon kiezen uit baby, peuter, etc. Ik koos dus kind, maar moest vervolgens een naam invoeren. Heel mijn plan mislukt dus. En het ergste was, toen ik terug ging om met familie "Geweldig" te spelen, de zuurverdiende levensbeloning van de vader (Owat Geweldig) twv 40.000 punten uit zijn inventaris was verdwenen. Dus ik ben nu weer verder aan het bedenken hoe ik Tinus Hoera weer terug moet krijgen. Ik denk toch dat ik enorm vrienden moet gaan worden, of ik sluit hem in de wc op ofzo. Elk idee is welkom natuurlijk.
  • Opties
    apenfanapenfan Berichten: 192
    september 2009 aangepast
    probeer eens rond te kijken in de andere huizen want bij mij woonde het kind later ergens anders
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    september 2009 aangepast
    Ik ben 1 kind kwijtgeraakt, toen ze te lang in de stad was, en door de politie thuisgebracht zou worden.
    Ze is nooit meer op komen dagen.
    Ze staat nog wel in het startscherm als ik met die familie ga spelen, maar ze is echt spoorloos.
    Ik kan haar ook niet bellen, ondanks dat ze een mobiel in haar inventory had.

    Ik ga die cheat maar eens proberen. ;)

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    EefieEefie Berichten: 3,854
    september 2009 aangepast
    ^Als ze opgehaald worden door de politie worden ze in een politiewagen gedumpt en dan thuis gebracht :P
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    september 2009 aangepast
    Ik denk dat je je kind gewoon kwijt bent. Als je hem niet kan adopteren, kan je niet veel meer proberen.

    Leuke nieuwe avatar trouwens Eefie! :mrgreen: Ik moest wel even nog een keer kijken om te zien dat jij het was :mrgreen:
  • Opties
    MojomirosaMojomirosa Berichten: 163 Koddige Kleuter
    september 2009 aangepast
    Ik heb een plan... Als Tinus Hoera weer veilig thuis is vertel ik het wel.
    Dat wat jou (Deborah) is overkomen met je kind is ook niet fraai. Ik hoop dat zoiets mij niet gaat overkomen, je stopt er toch heel wat gametijd in :-)
  • Opties
    JustMyLifeJustMyLife Berichten: 1,246
    september 2009 aangepast
    ^Oe oe! Wat is je plan?
  • Opties
    aagje1995aagje1995 Berichten: 4
    september 2009 aangepast
    Bij mij nam de babysitter mijn baby gewoon mee en nu is hij niet meer te vinden, hoop dat je plan lukt :')
  • Opties
    aagje1995aagje1995 Berichten: 4
    september 2009 aangepast
    Bij mij nam de babysitter mijn baby gewoon mee, en nu is hij nergens meer te vinden :-)
    Hoop dat je plan lukt
  • Opties
    ElineGeElineGe Berichten: 4,502
    september 2009 aangepast
    ^Ik denk dat we dat na 1 bericht ook wel snappen :P
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top