Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Build My Dream - De Sims 4 Seizoen 2 - Status: De stemronde is geopend, stemmen kan tot zaterdag 18

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    @Jesil, voor wat het waard is: ook ik weet dat je een serieuze stemmer bent.
    Ik zie je naam inderdaad niet vaak, maar als ik je naam zie denk ik altijd iets in de trant van: "Leuk, Jesil heeft weer gestemd."
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Volgens mij zijn we het er over eens dat het wijzigen van het stemsysteem niet het gewenste effect zal hebben. Dus voorlopig laten we het zoals het is.

    Wat betreft mogelijk oneerlijke stemmen, ik zal er, ook in de volgende rondes, op blijven letten - mocht je bij een volgende stemronde het idee hebben dat met een bepaalde stemmer iets niet klopt - stuur mij dan een persoonlijk bericht, dat is voor iedereen prettiger dan het meteen in de groep gooien. Als het nodig is wil best maatregelen nemen, wat waarschijnlijk het ongeldig verklaren van dubieuze stemmen zal zijn. Maar zover is het nog lang niet en ik hoop ook dat het niet zover hoeft te komen.

    Ik heb even met een aantal ervaren BMD'ers overlegd en op basis daarvan is de uitleg over het bepalen van de winnaar (per ronde) iets aangepast. Ik weet dat dit niet het ideale tijdstip is om een aanpassing te doen, maar het is zo wel duidelijker (met dank aan @SimLibby voor het aanpassen :)). Bovendien is de nieuwe uitleg in lijn met hoe de winnaars en verliezers vorig seizoen zijn bepaald.

    De uitleg was als volgt:
    Degene met de meeste -stemmen verliest de ronde en moet de wedstrijd verlaten. In het geval dat twee deelnemers even veel -stemmen hebben zullen de plusstemmen van deze deelnemers de doorslag geven. In het geval twee deelnemers even veel +stemmen hebben gekregen wordt er gekeken naar hoeveel -stemmen de deelnemers hebben gekregen en moet degene met de meeste -stemmen de wedstrijd verlaten. In het geval iemand de meeste +stemmen en -stemmen heeft gekregen worden de -stemmen in mindering gebracht op de plusstemmen. De score die dan overblijft geeft de doorslag. Bijvoorbeeld:
    Deelnemer 1: 3 + stemmen en 4 - stemmen = -1 (moet de wedstrijd verlaten)
    Deelnemer 2: 5 + stemmen en 5 - stemmen = 0
    Deelnemer 3: 4 + stemmen en 2 - stemmen = +2 (winnaar huidige ronde)
    Indien er een gelijkstand is wordt er bij iedere opdracht, behalve bij de finale, random.org gebruikt om een winnaar aan te wijzen. De namen worden hierbij ingevoerd in volgorde van inleveren. Van deze uitslag dienen foto's gemaakt te worden om deelnemers te laten zien.
    En het is nu veranderd in dit:
    De winnaar van iedere ronde wordt als volgt bepaald: de minstemmen worden in mindering gebracht op de plusstemmen. Wat er dan overblijft is de uiteindelijke score. Bijvoorbeeld:
    Deelnemer 1: 3 + stemmen en 4 - stemmen = -1 (moet de wedstrijd verlaten)
    Deelnemer 2: 5 + stemmen en 5 - stemmen = 0
    Deelnemer 3: 4 + stemmen en 2 - stemmen = +2 (winnaar huidige ronde)
    Indien er een gelijkstand is wordt er bij iedere opdracht, behalve bij de finale, random.org gebruikt om een winnaar aan te wijzen. De namen worden hierbij ingevoerd op volgorde van het inleveren van de opdracht. Van deze uitslag wordt een foto gemaakt om de deelnemers te laten zien.

    De stemronde is nog niet voorbij, ik weet dat Deborah nog gaat stemmen, en wie weet nog meer mensen, dus er kan nog van alles veranderen.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Even voor de duidelijkheid: Gaat er nu deze ronde 1 of 2 personen eruit? Sorry voor de vraag, maar ik dacht dat er nu 2 eruit gingen en dat pas later 1 per ronde eruit ging, maar hierboven heb je het over gelijke stand en wie van de twee er dan uit moet.
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    maart 2016 aangepast
    @FrancescaThona:
    MDianaSanders schreef: »
    Als er meer dan 10 deelnemers zijn, vallen er per ronde twee af, tot er nog 3 of 4 overblijven, daarna valt er één per ronde af.
    Deze ronde vallen er dus twee deelnemers af.

    Moest deelnemer A nu de laagste score hebben en deelnemers B en C samen de tweede laagste score, dan wordt random.org gebruikt om te bepalen wie van de twee (B of C) samen met A afvalt. Denk ik toch, want er staat nu enkel dat random.org bij de winnaars wordt gebruikt.
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Er gaan er deze ronde inderdaad twee uit. En mocht er een gelijkstand zijn wat minstemmen betreft en er moet bepaald worden wie er dan uitgaat dan zal daarvoor in principe ook random.org gebruikt worden - al verwacht ik niet dat dat de eerste rondes zal gebeuren, je kunt het nooit weten.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    maart 2016 aangepast
    MDianaSanders schreef: »
    Er gaan er deze ronde inderdaad twee uit. En mocht er een gelijkstand zijn wat minstemmen betreft en er moet bepaald worden wie er dan uitgaat dan zal daarvoor in principe ook random.org gebruikt worden - al verwacht ik niet dat dat de eerste rondes zal gebeuren, je kunt het nooit weten.

    Verwarrend nu. Want eerst zei je dit zie hieronder.
    MDianaSanders schreef: »
    Het inlevertopic is inmiddels geplaatst en de inleverronde is geopend.

    Ik heb de volgende regels toegevoegd over stemmen en feedback - deze staan in het eerste bericht in dit topic en ook in het inlevertopic.
    Aantal stemmen: Bij meer dan 15 inzendingen in een ronde, mag iedereen 3 + en 3 -stemmen geven. Zijn er 10-15 inzendingen in een ronde, dan geeft iedereen 2 + en 2 -stemmen. Als er minder dan 10 deelnemers zijn overgebleven geeft elke stemmer 1 + en 1 -stem.
    Bij het openen van elke stemronde zal ik duidelijk aangeven hoeveel stemmen je mag geven.

    Was het nu geen 3 deelnemers omdat er meer als 15 deelnemers mee doen? Of is het soms terug gebracht naar 2 nu? :o

    Edit: Even zo antwoorden om powerpost te voorkomen.
    MDianaSanders schreef: »
    @jimmyatlantis wat jij daar aanhaalt gaat over het aantal stemmen. Dat staat los van het aantal deelnemers dat de wedstrijd moet verlaten. Als je het bericht van smoesie hierboven bekijkt zie je dat hij het stukje heeft gequote waar instaat hoeveel deelnemers eruit gaan.

    Oké nu begrijp ik het wel. Als je het zo uitlegt. Sorry maar mijn hoofd staat nu niet echt helder dus neem me niet kwalijk als ik iets of wat niet begrijp want maak zorgen om mijn vriend.

    Jimmy von Beauluna.

    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    @jimmyatlantis wat jij daar aanhaalt gaat over het aantal stemmen. Dat staat los van het aantal deelnemers dat de wedstrijd moet verlaten. Als je het bericht van smoesie hierboven bekijkt zie je dat hij het stukje heeft gequote waar instaat hoeveel deelnemers eruit gaan.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    smoesie schreef: »
    @FrancescaThona:
    MDianaSanders schreef: »
    Als er meer dan 10 deelnemers zijn, vallen er per ronde twee af, tot er nog 3 of 4 overblijven, daarna valt er één per ronde af.
    Deze ronde vallen er dus twee deelnemers af.

    Moest deelnemer A nu de laagste score hebben en deelnemers B en C samen de tweede laagste score, dan wordt random.org gebruikt om te bepalen wie van de twee (B of C) samen met A afvalt. Denk ik toch, want er staat nu enkel dat random.org bij de winnaars wordt gebruikt.

    Dank je! :smile:
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Ik laat de stemronde even een paar uurtjes langer open, ik weet dat Deborah nog wil stemmen en dat ze al er al aardig wat tijd in heeft gestopt en het zou jammer zijn als ze dat tevergeefs heeft gedaan. Waarschijnlijk wordt het dan vanavond dat ik de stemronde sluit en opdracht 2 online zet.
    Ik geef jullie wel alvast de link naar de handleiding voor de tweede opdracht, dan kunnen jullie je daar alvast in verdiepen. Deze keer staat de handleiding op mijn blog en hij is wat langer dan de vorige ;)
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Oeh ziet er al interessant uit. Tuinen vind ik altijd lastig. Ben benieuwd naar de volledige opdracht!
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    Dnll8445Dnll8445 Berichten: 324 Pittige Puber
    Ik ook! Was al aan het spieken en zit nu al vol ideetjes. Ik vind tuinen erg leuk! Die laatste stuff pack vind ik nu mooi van pas komen. :)
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin


  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Ik heb de stemronde gesloten, de uitslag is bekend.
    @smoesie Gefeliciteerd met je overwinning.
    @jimmyatlantis en @alana_verhoeven Jammer dat jullie eruit zijn, maar jullie kunnen de volgende opdrachten alsnog meebouwen zonder mee te doen aan de wedstrijd (dat geldt voor iedereen die niet officieel meedoet). Sterker nog, daar gaan we een speciaal topic voor aanmaken - daarover later meer.

    Opdracht 2 staat inmiddels online - ik hoop dat jullie hem leuk vinden, of dat jullie er op zijn minst iets van leren.
    Een aantal items mogen jullie niet gebruiken, het heeft echt grotendeels met het formaat ervan te maken - ik wilde namelijk liever geen grotere kavel gebruiken omdat we anders langere presentaties krijgen (en met zoveel deelnemers is dat niet zo fijn) en omdat ik gezegd heb dat ik de opdrachten klein wilde houden. Het budget is ook aanzienlijk strakker dan de vorige keer, het zit nu een paar duizend boven wat ik heb gebruikt, dat komt enerzijds omdat bij opdracht 1 een groot aantal deelnemers het budget niet volledig heeft gebruikt, anderzijds omdat de joker nu in het spel is en die moet natuurlijk wel een beetje effect kunnen hebben.
    Mochten er vragen zijn over de opdracht, of iets wel of niet mag, of als er iets niet helemaal duidelijk is, stel ze dan gewoon. Dat mag hier in dit topic of via persoonlijk bericht als je dat liever hebt.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    april 2016 aangepast
    Wij wensen alle deelnemers heel veel succes met het tweede opdracht. Blijven in elk geval stemmen en dat andere gaan we zeker doen. @smoesie Proficiat met de eerste plek van de eerste opdracht.w429mt56zcuq.gif

    Post edited by jimmyatlantis on
    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    DeborahDeborah Berichten: 10,950 Moderator
    Wat een gave handleiding heb je geschreven!!!!

    Mooi zeg!

    Some angels choose fur instead of wings
  • Opties
    Caatje28Caatje28 Berichten: 356 Pittige Puber
    Vraagje, hoe kan je zien dat je fundering twee hoog is? Alleen als je er een trap tegenaan zet?
  • Opties
    DevelyDevely Berichten: 132
    Wat een leuke opdracht! En ik had me bij het vorige seizoen aardig verdiept in Engelse tuinen (voor het Victoriaanse huis), dus dat moet goed komen!
  • Opties
    FrancescaThonaFrancescaThona Berichten: 84
    Oooooooooo, wat een leuke opdracht! Ik heb er zin in! :smiley:
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Deborah schreef: »
    Wat een gave handleiding heb je geschreven!!!!

    Mooi zeg!

    Dank je :)
    Caatje28 schreef: »
    Vraagje, hoe kan je zien dat je fundering twee hoog is? Alleen als je er een trap tegenaan zet?

    Als je de funderingshoogte aanpast, ga je in principe met kleine stapjes omhoog, daarvoor moet je de slider wel langzaam bewegen. Je kunt ook inderdaad een trap er tegenaan zetten, wat je toch moet doen anders kunnen je Sim het huis niet in.
    Devely schreef: »
    Wat een leuke opdracht! En ik had me bij het vorige seizoen aardig verdiept in Engelse tuinen (voor het Victoriaanse huis), dus dat moet goed komen!

    Meer leren over tuinen stond nog op de verlanglijst vanuit vorig seizoen (als enige volgens mij), dus het leek mij een goed idee om een opdracht als deze vooraan te zetten.
    Oooooooooo, wat een leuke opdracht! Ik heb er zin in! :smiley:

    Mooi, ik ben ook benieuwd wat jullie er van maken.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    TwiggyTwiggy Berichten: 132 Koddige Kleuter
    Gefeliciteerd met het winnen van de eerste opdracht! @smoesie

    Opdracht 2 heb ik even vluchtig gezien en ik heb er helemaal zin in! Ik hou van tuinen en ga daarom, nu ik even tijd heb, de opdracht gelijk eens nader bekijken en dan bouwen maar! :)
  • Opties
    consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber

    @smoesie Van harte gefeliciteerd met de eerste opdracht.
    @MDianaSanders wat ben je toch creatief met het bedenken van de opdrachten :)
    Leuk hoor!!
  • Opties
    MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    Leuke opdracht! Nog wel een vraagje; Is het bij een engelse tuin nou de bedoeling dat het allemaal rechte, strakke lijnen of juist niet... Ik heb ff engelse tuin gegoogled maar daarmee kwam ik er niet uit :)


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Marijeee schreef: »
    Ik heb ff engelse tuin gegoogled maar daarmee kwam ik er niet uit

    Probeer English garden eens:

    https://www.google.nl/search?q=English+garden&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi34eyTl-7LAhUIJA8KHda-Cr8QsAQIHg
  • Opties
    Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 98 Pruttelende Peuter
    Wat een leuke opdracht. :smiley: ik hou van tuinen,. Zelf heb ik geleerd en diploma gehaald voor Bloemschikken. (wel helaas al 4 jaar thuis :neutral: )Ik en mijn vriend zijn ook regelmatig in de tuin bezig (Hij is hovenier) Ookal staat er nog niet veel in want we wonen hier nog niet lang en ons budget maandelijks laat dat ook niet echt toe
  • Opties
    MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    april 2016 aangepast
    SimLibby schreef: »
    Marijeee schreef: »
    Ik heb ff engelse tuin gegoogled maar daarmee kwam ik er niet uit

    Probeer English garden eens:

    https://www.google.nl/search?q=English+garden&espv=2&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi34eyTl-7LAhUIJA8KHda-Cr8QsAQIHg

    Dankjewel! Dit had ik ook al geprobeerd, maar weer zie ik afbeeldingen met veel ronde vormen en paadjes en ik zie tuinen met hele strakke en rechte lijnen. Mag je zelf kiezen welke van de twee je doet, of moet het een combie zijn, of begrijp ik alles gewoon verkeerd???

    Nog even een toevoeging; De voorbeeldkavel, is dat een voetprint van ongeveer 10x10? want toen je zei 10x10 dacht ik oei wat klein, maar op de voorbeeldkavel lijkt het aardig groot... *update, ik he t even geprobeerd en t valt mee, 10x10 is inderdaad aardig groot :)*

    Nog een toevoeging :) Ik heb een probleem! Ik ben al best een eindje met de buitenkant van mijn huis, en ik wou net een hekje gaan plaatsen. Het probleem is dus dat de plekken waar ik een poortje heb gehad, als ik het poortje weg haal, een gat blijven houden... ik heb het stuk vloer waar het op stond al gedeleted en overnieuw gemaakt, maar dat werkt niet. Er blijft een gat zitten. Ook als ik een nieuw hek plaats. Weet iemand hier een oplossing voor??? *Update, ik heb een oplossing: plaats het hek nogmaals, met de gaten erin. plaats nu een poort in het gat, en delete het daarna weer. als het goed is staat er nu weer een hek*

    Post edited by Marijeee on


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • Opties
    smoesiesmoesie Berichten: 2,428 Vitale Vijftigplusser
    april 2016 aangepast
    Gewoon even ter bevestiging: zolang het huis niet groter wordt dan 100 m², moet het huis niet volledig in een vierkant met zijde 10 passen toch (bv. dat het door wat uitsteeksels en inkepingen op het breedste punt 11 is)?

    EDIT: Leuke opdracht trouwens, ik ben al volop aan het bouwen. :)

    vvEDIT2 @Marijeee: Klopt, dat heb ik ook gelezen. Ik ben ook vrij zeker dat het mag, maar wil graag een bevestiging. :mrgreen:
    Post edited by smoesie on
    RwfhmKz.jpg
    ༼ つ ͡◕ Ѿ ͡◕ ༽つ MoonshineSim ~ Mijn website ~ Mijn dagboek ~ Mijn huizen ლ(́◕◞Ѿ◟◕‵ლ)
  • Opties
    jimmyatlantisjimmyatlantis Berichten: 995 Jeugdige Jong-volwassene
    MDianaSanders schreef: »
    Wat betreft mogelijk oneerlijke stemmen, ik zal er, ook in de volgende rondes, op blijven letten - mocht je bij een volgende stemronde het idee hebben dat met een bepaalde stemmer iets niet klopt - stuur mij dan een persoonlijk bericht, dat is voor iedereen prettiger dan het meteen in de groep gooien. Als het nodig is wil best maatregelen nemen, wat waarschijnlijk het ongeldig verklaren van dubieuze stemmen zal zijn. Maar zover is het nog lang niet en ik hoop ook dat het niet zover hoeft te komen.

    Dat is ook een van de redenen dat wij als groep meedoen. Want het zou oneerlijk zijn als wij apart mee zouden doen en sommigen gaan dan op elkaar stemmen en dat is niet leuk voor de rest. Maar inderdaad is het nog niet voorgevallen en hopelijk blijft dat ook zo want de wedstrijden zijn veel te leuk om door zoiets als dubieuze stemmen te laten vergallen. Daarom wij ook maar 1 stem als groep uitbrengen in het algemeen. Maar wensen iedereen succes met de tweede ronde en wij gaan zeker weer stemmen en doen weer mee als seizoen 3 gestart wordt. Hopelijk komen we dan wel verder, hoeven niet perse te winnen maar is wel leuk om mee te doen.

    Alex von der Atlantis zu Lippe Biesterveld.

    Familiebanner-von-der-Atlantis-961x289-300x90.jpg
  • Opties
    MarijeeeMarijeee Berichten: 146
    smoesie schreef: »
    Gewoon even ter bevestiging: zolang het huis niet groter wordt dan 100 m², moet het huis niet volledig in een vierkant met zijde 10 passen toch (bv. dat het door wat uitsteeksels en inkepingen op het breedste punt 11 is)?

    Volgens mij is dat inderdaad de bedoeling. In de opdracht staat ook dat het niet een vierkant moet zijn. Ik heb in ieder geval een stuk met 11x9 en iets van 8x9 volgens mij en ik denk dat dat gewoon mag.


    "Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Ik had al verwacht dat die voetprint voor vragen zou zorgen ;) Daarom had ik er ook al een afbeelding bij gedaan, maar ik snap dat jullie het duidelijker willen hebben.
    De voetprint van het huisje op mijn voorbeeldkavel is 9x9, exclusief de trapjes.
    bv1toprg005m.jpg
    In de afbeelding heb ik lijnen gezet op het breedste en diepste punt van het huis - dat komt beide uit op 9 vakjes. Of anders gezegd, als je er een rechthoekige ruimte van zou maken en daarbij de buitenste muren over zou nemen, zou die rechthoek (in dit geval vierkant) 9x9 vakjes zijn.
    Als jouw huisje een zijde heeft die uitkomt op een totaal van 11 vakjes, is dat geen probleem, ook niet als het oppervlak van de begane grond daardoor groter wordt dan 100 vakjes (ik zou het geen vierkante meters noemen, want ze zijn zeker kleiner ;)). Het gaat er vooral om dat je ongeveer de helft van de kavel overhoudt voor de achtertuin. Vandaar ook dat het huis niet te ver naar achteren mag. Dat ik hem niet te ver naar voren wil zien heeft dan weer te maken met het trapje, het paadje en mogelijk het poortje (voor het geval je de voortuin omheind). Als je een wat breder huisje maakt, krijg je weer het probleem dat de paadjes langs het huis weer te krap worden en ik wil daar ook graag nog wat bloemen of iets zien. Je mag het huis van mij wel helemaal naar links of rechts schuiven als je dat leuk vindt, want dan heb je genoeg ruimte om van de voortuin naar de achtertuin te gaan en kun je een klein tuintje aan de zijkant maken.
    Dat ik jullie geen rechthoekig/vierkant huis laat bouwen heeft ermee te maken dat dat veel te makkelijk is, het maken van een dak dan totaal geen uitdaging biedt en het er ook niet leuk uitziet.

    Wat betreft de tuin, als jij een tuin aan wilt leggen met perfecte rechte lijnen, ga je gang. Wil je liever wat meer ronde vormen, mij best. Of je combineert het - dat maakt mij verder niet zoveel uit. Het gaat uiteindelijk om het totaalplaatje - en de eisen van de opdrachten laten ruimte voor de keuze. Mijn voorbeeldtuin zit er een beetje tussenin - de fontein en het bloemperkje eromheen zijn heel strak en recht terwijl de bloemen langs de rand van het gazon juist met een golvende lijn gaan. De voortuin is in die zin wat vrijer ingevuld, heeft iets meer weg van een wildtuin, maar dat past daar naar mijn mening ook beter.

    Ik hoop dat het zo wat duidelijker is. Fijn dat jullie het allemaal zo'n leuke opdracht vinden en er al lekker mee bezig zijn. :)
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    d13ntjuhd13ntjuh Berichten: 2,710
    Super leuke opdracht! Ben al een beetje aan het klooien met een huisje. Mocht ik in het huis nog een -kleine- ruimte over hebben, mag ik dan nog een kamer toevoegen? Of is het aantal kamers ook echt de max?
    2nv5lie.jpg
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Als je meer kamers kunt plaatsen mag dat - ik heb ook twee badkamers en mijn overloop doet dienst als studeerkamer. Let er alleen wel op dat je genoeg budget overhoudt voor de tuin.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top