Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Planten

brasiliaanboytjebrasiliaanboytje Berichten: 178 Kwebbelend Kind
Weet iemand waar ik, kersen,Peer,Tomaat,Tulp,Vuilnisplant,Granaatappel,Draakfruit (ofzo iets)

Reacties

  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    mei 2015 aangepast
    • Kersen: Willow Creek (onder meer in Sylvanheuvel)
    • Perenboom: Willow Creek park
    • Tomaat: Oasis Springs
    • Tulp: Oasis Springs
    • Vuilnisplant: Laat je Sim het vuilnis buiten zetten en annuleer deze actie. Dit vuilnis kan je desgewenst verslepen zodat het buiten op de kavel ligt (let erop dat je Sim niet alsnog het vuilnis in de afvalcontainer gooit). Zo krijg je een afvalvrucht al kan je deze volgens mij ook krijgen door in openbare vuilnisbakken te wroeten en onderdelen te verzamelen.
    • Granaatappel: Heb ik regelmatig opgevist, onder meer in Willow Creek park. Of kruis een appelboom en kersenboom.
    • Pitaja (Dragonfruit): Kruis een aardbeienstruik en leeuwenbekbloem

    Hier staat ook meer over planten kruisen:
    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-tuinieren.html
  • Opties
    brasiliaanboytjebrasiliaanboytje Berichten: 178 Kwebbelend Kind
    mei 2015 aangepast
    oke tnx zal zoeken kan ze niet vinden spel al best lang en vind die dingen niet :( en ik mis ook kamile en giftige camile en vuurblad of zoiets en giftige
  • Opties
    SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    Geduld is een schone zaak! Ik heb ze ook gevonden, met volharding. Een aantal dingen moet je kruisen dus hopelijk heb je deze planten al, zodat je die niet meer hoeft te zoeken.

    Als je er echt geen zin (meer) in hebt, planten staan ook in het debug menu.
    • Laad tijdens het spelen de Koop,- en Bouwmodus.
    • Open het cheatvenster met [CTRL] + [SHIFT] + [C].
    • Typ in bb.showhiddenobjects
    • Ga naar 'Voorwerpen op functie' en typ bij de zoekfunctie debug in.
    • Dan verschijnen er meerdere **DEBUG ** in de lijst die je kan selecteren.
    • Via 'Voorwerpen filteren' rechts in het venster kan je de voorwerpen filteren op 'Debug' zodat je alleen debug voorwerpen ziet zoals verzamelbare voorwerpen.
    • Deze spullen worden niet mee geüpload naar de Galerie dus je kan ze alleen op je eigen kavels gebruiken (bron).

    Je kan ze ook spawnen. Voorzichtigheid geboden zoals beschreven.
  • Opties
    brasiliaanboytjebrasiliaanboytje Berichten: 178 Kwebbelend Kind
    nou de planten staan er niet in de debug cheat hoor
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    mei 2015 aangepast
    @brasiliaanboytje Ze staan er wel in hoor, je moet ze alleen weten te vinden. Waarschijnlijk heb jij in het balkje aan de rechterkant boven de bouwcatalogus 'debug' aangevinkt. Daar staan de planten niet tussen, wel andere verzamelbare voorwerpen.

    Je moet dus in het balkje aan de linkerkant 'debug' typen, dan krijg je een lijst met voorwerpen waar alle planten in staan, in de vorm van vruchten en dergelijke (Je sim moet ze dus nog wel zelf planten als je een echte plant wilt hebben, ik heb wel een paar bomen voorbij zien komen, maar eerlijk gezegd heb ik het niet uitgebreid bekeken, dus misschien staan die planten er ook wel tussen). Wel even wat verder naar beneden scrollen, eerst staan er een heleboel andere dingen. Zorg er ook voor dat je voorwerpen sorteert op categorie en niet op kamer. Als je 'alle voorwerpen' als categorie hebt geselecteerd, dan zou je ze moeten kunnen vinden.

    Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    Nog even een tip (over wat @SimLibby zei over de mogelijkheid tot het delen van debug items):
    http://forums.thesims.com/en_US/discussion/822582/march-26-patch-notes#latest

    Onder het kopje 'Build (general)' staat dat (sinds 26-03-2015) je zelf geplante of zelf gemaakte voorwerpen wél kunt delen op de galerie. Of het werkt als je een vrucht koopt uit debug, die plant en dat dan deelt, weet ik niet, maar je kunt het proberen (mocht je daar zin in hebben).
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • Opties
    brasiliaanboytjebrasiliaanboytje Berichten: 178 Kwebbelend Kind
    ok tnx
  • Opties
    simondhaenesimondhaene Berichten: 63
    je kan ook naar de gallerie gaan en collection plants intypen of collections en daar hebde een ruimte met alle planten in:d
  • Opties
    chipsmaskchipsmask Berichten: 30
    ik vind ze niet heb aan de linkerkant debug getypt en hij vind niks
  • Opties
    chipsmaskchipsmask Berichten: 30
    gevonden moest de cheat opnieuw doen
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top