Build My Dream - De Sims4 Seizoen 3 : opdracht 2 online

«13
DeborahDeborah Berichten: 9,611
Introductie
Welkom bij het derde seizoen van Build My Dream (ook bekend als BMD).
In deze wedstrijd maken alle deelnemers een bouwwerk op basis van de door de organisator gegeven opdracht. Elke ronde wordt er gestemd en valt er op basis daarvan iemand af. In de finale wint degene met de meeste stemmen. Om mee te doen heb je alleen het basisspel van de Sims 4 nodig.
@SimLibby begonnen met seizoen 1 voor de Sims 4, seizoen is onder leiding van @MDianaSanders geweest, en omdat we geen organisator hebben voor seizoen 3, maar wel willen bouwen, start ik seizoen 3, waarbij ik gebruik ga maken van de mooie opdrachten uit vorige series (met toestemming)

Wedstrijdstatus: Start

Om een goeie verse start te hebben voor je bouwuitdaging, kijk even in het bericht van @MDianaSanders , zij heeft dat heel uitgebreid beschreven.
http://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770521/build-my-dream-de-sims-4-seizoen-2-status-de-stemronde-is-geopend-stemmen-kan-tot-zaterdag-18/p1

oavxn6.png

Some angels choose fur instead of wings
Post edited by Deborah on

Reacties

• DeborahDeborah Berichten: 9,611
    30 oktober aangepast
    Deelnemerlijst BMD Seizoen 3.

(wordt nog verder ingevuld)
    Caatje28
    thekattengirl
    Melizsie
    Marijeee
    Dnnl8445
    LisaSimLife
    Cynthia_Nienhuis
    oavxn6.png

19 november aangepast
    Actieve opdracht:

De opdracht.

Omdat er niet veel woonruimte is in Willow Creek hebben wat oudere bewoners de koppen eens bij elkaar gestoken.
    Want ze willen in hun woonplaats blijven wonen, maar willen ook graag dat hun kinderen woonruimte hebben.
    Daarom hebben ze allemaal hun eigen woning aan de kinderen verkocht, en willen ze een gezamenlijk appartementen complex
    laten bouwen. Helemaal gemaakt naar hun wensen.
    Het oog is gevallen op "De Gezegende Modderpoel".

mmiijo9qe5nc.bmp

Het moet dus een gebouw worden voor tenminste 4 ouderen koppels, mag meer maar niet minder.
    Omdat het wel goed verkoopbaar moet zijn, én in het beeld van de stad moet passen, moet het een modern
    complex worden aan de buitenkant.

Binnen moet het voornamelijk gezellig, comfortabel en op "de oudere mens" zijn ingericht. (GEEN moderne inrichtingen dus)
    Je moet voldoende ruimte hebben voor een rollator of rolstoel, en geen "gillende" kleuren.
    We willen een gemeenschapsruimte voor het eten en waar we een potje kunnen kaarten, biljarten, of ander sociaal vertier kunnen krijgen.
    Niet te veel (liefst geen) trappen, dat wordt lastig op de oude dag.

De families die er gaan wonen:
    Mien en Hans Beuker
    Bep en Henk Pottersma
    Sabine en Willem Vos
    Anita en Karel Doorman.

De familie is ook te vinden op mijn account "Deborah122000" onder de naam Doorman.

De handleiding, en ik heb 'm hard nodig gehad van @SimLibby:
    http://www.simsexpressie.nl/de-sims-4-appartementencomplex-maken.html

Het budget is 325.000 simeoleons.

Ow, en het moet gezellig, groen en toegankelijk zijn.

Einddatum 31 december
    oavxn6.png

• Caatje28Caatje28 Berichten: 252
    7 oktober aangepast
    Ik wil graag weer meedoen! Heb er al zin in! Mocht het later in de wedstrijd aan bod komen, ik heb alle uitbreidingen enz
  • thekattengirlthekattengirl Berichten: 129
    Ik wil ook weer meedoen,. moet thuis even een lijste maken van welke uitbreidingen ik heb (heb ze niet allemaal)
  • MeliszieMeliszie Berichten: 2,268
    Om er weer een beetje in de sims te komen wil ik toch ook graag wel weer meedoen. :)
  • MarijeeeMarijeee Berichten: 145
    9 oktober aangepast
    Leuk! Ik heb het op het moment ontzettend druk met school en weet dus nog niet of ik de eerste deadline ga halen, maar als dit lukt doe ik dit jaar ook weer mee.

Ik heb de volgende uitbereidingen:
    City living/stedelijk leven
    Get together/beleef het samen
    Get to work/aan het werk
    Spa day/wellnes dag
    Parenthood/ouderschap
    Vampires/vampieren
    Backyard accesories/achtertuin accessoires
    Romantic garden/romantische tuinaccessoires
    En ik ga honden en katten kopen als deze uitkomt

"Every day is leg day when you're running away from your problems"
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,510
    Ik doe niet mee (succes en vooral veel plezier aan al de deelnemers en natuurlijk Deborah) maar heb wel een oproepje op mijn site geplaatst.
    SimsExpressie
    Mijn website over De Sims 3, De Sims 4, de Creëer een Wereld tool en De Sims Middeleeuwen
    Met caw resources, gameplay en bouw gidsen, bibliotheek, technische ondersteuning en meer!
  • SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 36
    Ik wil ook graag meedoen, klinkt leuk ! :D
    19 oktober aangepast
    Komt er deze keer ook weer een aparte pagina om je presentatie op te zetten? Of moet je het in dit topic zetten?
    @Caatje28 ,

Dat topic komt wel.
    Maar....ik was stiekem op vakantie gegaan, en ben net pas thuis. Total loss...
    We zijn naar CenterParks in Noord Duitsland geweest, geen succes.
    Erg verouderd, met name de bedden. Ik liep in een soort van hangmat (ooit was het een boxspring) en heb dus geen nacht geslapen. Hooguit 1,5 uur of zo...

Als ik weer een beetje uitgerust ben, zal ik een inlevertopic maken. ;)

oavxn6.png

Ach nee. Daar gaat je weekje relaxen.
    Doe maar rustig aan hoor, is nog geen 2 november :tongue:
    Geniet eerst maar van je eigen bedje.
    Hi, even een vraagje. "Voor elk kind een eigen kamer", betekent dat dan dat er dus vier kinderkamers moeten komen, of mogen de twee peuters bijvoorbeeld ook samen een kamer delen (wat irl vgm vaak gebeurt bij jonge kinderen, zeker tweelingen)?

Nee, het is echt de bedoeling dat ze een eigen kamer krijgen. En ja, 5 slaapkamers dus, maar die van de kinderen hoeven niet groot te zijn.
    oavxn6.png

Oki bedankt!

• Dnll8445Dnll8445 Berichten: 307
    Ik wil ook wel proberen weer eens mee te doen. Het simmen is er de laatste tijd wat minder van gekomen door werk en gezin. En ben daarbij ook een beetje inspiratieloos... De lat ligt na de vorige seizoenen wel erg hoog en zo goed ben ik nog lang niet, maar het brengt me wel weer op leuke ideeën.
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin

@Dnll8445 , ik probeer (zeker in de eerste opdrachten) de lat wat lager te houden.
    Het moet voor iedereen toegankelijk zijn. ;)
    oavxn6.png

• SabrientjuhSabrientjuh Berichten: 36
    26 oktober aangepast
    Ik ga het helaas niet redden om hier aan mee te doen, had net pas tijd om alles goed door te lezen (ben op vakantie geweest namelijk) en zag dat je ook een powerpoint moet maken, ik zal het niet meer redden om en het huis te bouwen en dan ook nog een powerpoint presentatie te maken (ik hou namelijk niet van het maken van powerpoints), ik zal me helaas dus moeten uitschrijven

Ik wens de rest veel succes en plezier met de opdracht
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 64
    Hey iedereen!

Ik heb hier een tijdje op zitten te wachten ;)

Ik doe heel graag weer mee!!

Ik ga vanavond meteen weer beginnen.

Liefs Lisa
    Kijk ik er nu volledig overheen, of kun je de presentaties in authorstream niet meer op vol scherm zetten?
    Dat lukte me wel, maar ik moest met de pijltjes op het toetsenbord naar de volgende pagina.
    Volgens mij is er dus wel iets veranderd.
    oavxn6.png

• Cynthia_NienhuisCynthia_Nienhuis Berichten: 97
    30 oktober aangepast
    Hoe kan ik dit nou gemsit hebben. Heb er weken lang naar gekeken wanner het weer zou beginnen maar de laatste weken zo ontzettend druk en zie ik het nu pas omg :neutral: ik zit nog in een andere opdracht ergens anders [die ben ik kwijt geraakt vandaag] maar ik ga mijn best doen op deze opdracht want ik heb er wel naar uitgekeken. dus als ik nog kan mee doen en het red dan toch heel graag @Deborah :smile:

Edit: Ik heb alle uitbereidingspaketten. Huisdieren eigenlijk ook al want die had ik al gepreorderd
    Post edited by Cynthia_Nienhuis on
    @Cynthia_Nienhuis , we wachten wel op je hoor. ;)
    oavxn6.png

• thekattengirlthekattengirl Berichten: 129
    Aaah ik was dit vergeten, niet door gehad dat het al begonnen is. D: chips, ik moet zo al naar mijn werk, maar hopelijk heb ik morgen tijd voor ik naar college moet ><"
    @Caatje28 , ik krijg de volgende melding als ik je presentatie wil bekijken.
    This uploaded file has been marked private by the author. Sorry!
    oavxn6.png

1 november aangepast
    @Deborah Zou nu opgelost moeten zijn. Zou je even kunnen laten weten of de foto's niet al te wazig zijn?

Update: heb nu authorstream gepakt, dat werkt toch iets fijner!
    @Caatje28 , hij doet het.
    Je hebt alleen de leeftijd van de kinderen door elkaar gehaald.
    De meisjes zijn kinderen, de jongens peuter.
    Maar voor mij maakt dat niet uit. ;)
    oavxn6.png

@Deborah oh nee hea. Het lukt mij niet dit nog aan te passen voor morgen. Is het voor de andere een probleem? @thekattengirl @Meliszie @Marijeee @dnnl8445 @LisaSimLife @Cynthia_Nienhuis
    Anders zal ik een dagje uitstel willen vragen
  • Dnll8445Dnll8445 Berichten: 307
    Nee hoor, wat mij betreft niet. :-)
    "A reader lives a thousand lives before he dies"
    George R.R. Martin

Nee geeft niet hoor ;)
  • LisaSimLifeLisaSimLife Berichten: 64
    Hey iedereen! Ik weet dat het vanavond de deadline is. Is het mogelijk dat die verplaatst word naar morgen? Ik heb een zieke in de familie en ik heb de hele week nog geen tijd gehad voor de Sims. Vanavond begint mijn vakantie dus dan heb ik alle tijd maar weet niet of de presentatie vanavond nog lukt. Dat wordt dan morgenochtend..
    Liefs Lisa
«13
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top