Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Ik kan niet inloggen op de website van origin.

Ik kan al een tijdje niet meer inloggen op de website van origin, ik kan wel inloggen op de gedownloade versie.
Als ik dan probeer in te loggen op de website dan zegt hij dat mijn wachtwoord niet klopt. Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen en ik mijn gebruikersnaam in typ krijg ik een email voor het wijzigen. Maar als ik het eenmaal gewijzigd heb lukt het inloggen nog steeds niet. Als ik het wachtwoord nog ik een keer ga wijzigen maar dan mijn email in typ in plaats van mijn gebruikersnaam, krijg ik helemaal geen email voor het wijzigen. Hierdoor kan ik geen uitbreidingspakketten meer kopen.

Reacties

  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    juli 2015 aangepast
    Als het goed is kun je uitbreidingspakketten ook kopen via de Origin client (het programma van waaruit je de Sims normaal gesproken opstart). En ik zie dat je hier wel op de site kunt inloggen, als je dat lukt ben je als het goed is automatisch ingelogd op de site van Origin. Dan hoef je alleen maar op de knop 'aanmelden' (boven in het scherm) te drukken, even wachten en dan staat er op die plek 'Welkom, <jouw gebruikersnaam>'.

    Het is met Origin namelijk zo dat je apart moet inloggen op de client, maar dat als je eenmaal via je internet browser op een van de sites bent ingelogd, je zonder je wachtwoord overnieuw in te voeren op alle andere gerelateerde sites ( bijvoorbeeld: origin.com, forums, EA Answer HQ) kunt inloggen. Kan wel zijn dat je daar een vinkje voor moet aanzetten als je de eerste keer inlogt.

    Als ik op een website inlog gebruik ik altijd mijn emailadres, volgens mij wordt daar ook naar gevraagd. Als ik op de client inlog, dan gebruik ik altijd mijn gebruikersnaam, maar daar kun je als het goed is kiezen.

    EDIT: ik heb het even gecheckt, maar je gaat altijd eerst door dit scherm:
    u52ssv3y4i5z.jpg
    Als je 'onthouden' aanvinkt, kun je dus ook makkelijk inloggen op andere sites van EA.

    Ik zag wel dat origin.com een pop-up gebruikt, misschien dat dat er mee te maken heeft, dat je instellingen daarvoor conflicten veroorzaken. Het kan ook zijn dat het aan je browser ligt, dus probeer het eens via een andere.

    Heb je ook al geprobeerd om via de client je wachtwoord te wijzigen? Misschien dat dat andere resultaten geeft. Ik weet ook niet precies wat er aan de hand is, maar ik geef je wat tips waar je hopelijk wat aan hebt.
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • lizeberendslizeberends Berichten: 3
    Super bedankt voor je tips! Ik zal kijken of een van je tips werkt. Zou het ook aan mijn leeftijd kunnen liggen? Ik ben namelijk 15 en heb ook geen toegang tot de online functies.
  • MDianaSandersMDianaSanders Berichten: 1,080 Jeugdige Jong-volwassene
    juli 2015 aangepast
    Dat zou heel goed kunnen, nu weet ik niet waar die leeftijdsgrens ligt (zelf zit ik er in ieder geval boven). Maar er moet haast wel een manier zijn om daarom heen te komen, dat ga ik zo voor je uitzoeken.

    EDIT: het is was lastig zoeken, helaas, maar ik weet dat er hier mensen zijn die jonger zijn dan jij die wel uitbreidingen hebben 'gekocht', dus het is mogelijk, ik weet alleen nog niet hoe. Maar lukt het je via de Origin client? En zo niet, kan het helemaal niet of krijg je een soort foutmelding als je het probeert? Ik kan het niet voor je uittesten, dus dat zul je toch echt zelf moeten doen.
    Post edited by MDianaSanders on
    EA ID: MDianaSims | Simblr
  • lizeberendslizeberends Berichten: 3
    Ik heb gezocht naar hoe het startscherm van Origin cliënt eruit hoort te zien. De meeste foto's die ik zag op google hebben een scherm met twee functies: Mijn games en daarnaast staat 'winkel'. Zelf heb ik er alleen Mijn games staan. Waarschijnlijk komt dit ook omdat ik geen online functies heb. Op internet las ik dat de leeftijdsgrens 16 jaar is. Over een maand word ik 16 dus misschien dat het dan lukt.
  • Ik heb al een tijdje eeb probleem met Origin.
    Ik kan niet niet inloggen want dan krijg ik een melding "aanmelden niet mogelijk probeer het later nog is"
    En als ik het wil downloden krijg ik een meldingen dat er een probleem is zowel bij orginin als bij de sims 4
    Ik ben ook al mijn uitbreidingen kwijt sinds de laaste nieuwe update van Origin.
    Wat moet ik nu doen alles verwijderen en opnieuw installeren werkt niet al geprobeerd.
  • moefymoefy Berichten: 64 Denderende Dreumes
    ik kan niet inloggen bij de community
  • SimLibbySimLibby Berichten: 6,950 Ondeugend Oudje
    DeannaXNova schreef: »
    Ik ben ook al mijn uitbreidingen kwijt sinds de laaste nieuwe update van Origin. Wat moet ik nu doen alles verwijderen en opnieuw installeren werkt niet al geprobeerd.
    Bij mij waren mijn extra pakketten ineens ook weg bij 'Extra content" terwijl ik in-game gewoon kon zien dat ze geïnstalleerd zijn. Bij mij werd dit probleem opgelost door mijn ingestelde filter te verwijderen. Zie ook: http://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Origin-Missing-Games-and-Expansion-Content/td-p/4438200
    DeannaXNova schreef: »
    Ik heb al een tijdje eeb probleem met Origin. Ik kan niet niet inloggen want dan krijg ik een melding "aanmelden niet mogelijk probeer het later nog is". En als ik het wil downloden krijg ik een meldingen dat er een probleem is zowel bij orginin als bij de sims 4.
    Welke foutmelding krijg je precies?

    Je kunt contact opnemen met EA. Wellicht kunnen ze voor je controleren of alles in orde is met je account:
    http://www.simsexpressie.nl/contact-met-ea.html
    moefy schreef: »
    ik kan niet inloggen bij de community
    Je bent nu toch ingelogd, anders kun je dit bericht niet plaatsen, dus waar/hoe bedoel je precies?

  • moefymoefy Berichten: 64 Denderende Dreumes
    het is al opgelost sorry voor de late reactie ik bedoelde in game maar dank je wel
  • OpblaaasDonutOpblaaasDonut Berichten: 1
    Eindelijk iemand met het zelfde probleem! Ik heb een tweede account (waar ik nu op zit) en die doet het wel. Dit is geen kind account, maar mijn echte account waar de Sims op zit wel. Ik kan op de gedownloade versie van Origin inloggen, maar niet op EA Games site en Origin site! Zo vervelend.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top