Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Bouwtips

graphshoppergraphshopper Berichten: 49
Hey iedereen,

ik ben op zoek naar tips bij het bouwen van huizen, maar ik vind nergens een lijst met tips (over funderingen en dergelijke). Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb al veel naar huizen op youtube gekeken, maar er wordt bijna nooit uitgelegd hoe je zo van die specialere dingen kunt bouwen.
Mijn huizen zien er altijd hetzelfde uit en ik zou graag eens een leuk huis bouwen...

Alvast bedankt! :)

Reacties

  • ninaprutsninapruts Berichten: 630
    maart 2013 aangepast
    Je leert het best door zelf op ontdekking te gaan, iets dat je zelf ontdekt blijft ook veel langer hangen dan als je het kopieert van een ander. Deze website heeft me wel bij véél bouwproblemen geholpen. http://simsexpressie.weebly.com/de-sims-3-bouwen-en-kopen.html
    Om nieuwe inspiratie op te doen voor huizen te bouwen, volstaat het bij mij met een ritje door de buurt. Ik kijk nu al aandachtig naar huizen en gebouwen, en als ik dit doelgericht doe, komt er een stortvloed aan ideeën en weet ik niet welke eerst na te bouwen. Of probeer eens een (bouw)stijl in te typen op google.
  • natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    maart 2013 aangepast
    Wat mij superhard heeft geholpen zijn de huizen op youtube van Chrillsims3.
    Hij is fantastisch! Ik heb zijn huizen ook gedownload en in het spel zelf bestudeert en ik ben echt met gigantische stappen vooruit gegaan door zijn huizen.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top