Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

hoe veranders ik terug van ****** naar een mens?

snoepy8snoepy8 Berichten: 86
ik ben een heks en heb mijn geliefde in een ****** veranderd maar ik kan het niet terug toveren ikkan zelfs geen zoen geven voor te zien of het wel ware liefde is
wie kan mij helpen ?

Reacties

  • MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    december 2012 aangepast
    Heya,

    Ik denk dat je met die sterretjes een ******/pad bedoelt en als dat zo is dan kan je dat ongedaan maken door het drankje via alchemy te maken of via die kringloopwinkel van bovennatuurlijk door aldaar het drankje te kopen.De naam is als ik me goed herinner "helend elixer" en dit zal alleen maar bepaalde dingen genezen en niet een bovennatuurlijke sim terug transformeren naar een gewone sim.Het kan in elk geval gebruikt worden voor een ******/pad en een zombie,de andere ben ik vergeten :oops:

    Mvg,MyladyMagic.
  • comasyouarcomasyouar Berichten: 18 Brabbelende Baby
    december 2012 aangepast
    Is er ook een andere manier om een bovennatuurlijk wezen terug menselijk te maken zonder die alchemie drankjes? Bijvoorbeeld een ****?
  • Renee030303Renee030303 Berichten: 305
    december 2012 aangepast
    comasyouar schreef:
    Is er ook een andere manier om een bovennatuurlijk wezen terug menselijk te maken zonder die alchemie drankjes? Bijvoorbeeld een ****?
    Bij 2 geliefdes kan de ene de andere vragen om menselijk te worden
  • IUSeekBritneyIUSeekBritney Berichten: 218
    december 2012 aangepast
    Een **** kan naar het Lab gaan om een drankje te kopen (zo heb ik dat eens opgelost)
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top