Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sim doet nog steeds raar,

NethelieeNetheliee Berichten: 12
Ik heb dus vanalles geprobeerd om me sim aan het werk te krijgen, van actief huishouden gewisseld mijn sim gereset. En het werkt allebei niet.. Iemand miss handige tips zodat ie toch gaat werken want dit blijf ik behoorlijk irritant vinden :-D

Reacties

  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    november 2012 aangepast
    Hoi Neheliee,

    Kun je ook aangeven wat het precies het probleem is?
    Misschien krijg je dan hulp die bij je aansluit.

    Succes...
  • NethelieeNetheliee Berichten: 12
    november 2012 aangepast
    @consuelathefirst, als mijn carpool komt voor me sim om te gaan werken en ik klik erop verspringt mijn sim en het icoon gaat weg. Als ik er dan weer op klik gebeurt hetzelfde..
  • maeyckenmaeycken Berichten: 29
    november 2012 aangepast
    Netheliee schreef:
    @consuelathefirst, als mijn carpool komt voor me sim om te gaan werken en ik klik erop verspringt mijn sim en het icoon gaat weg. Als ik er dan weer op klik gebeurt hetzelfde..

    Heb ik ook gehad! En ik heb ook, zonder succes, hetzelfde geprobeerd als jij. Had het later ook nog een keer bij een tienerSim en zijn buitenschoolse activiteiten. :(
  • MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    november 2012 aangepast
    Heya,

    Dit zou aan de kleding kunnen liggen.Je zou haar/hem alvast de werkkleding aan kunnen doen,misschien dat dat helpt.

    Groetjes,
    MyLadyMagic.
  • consuelathefirstconsuelathefirst Berichten: 358 Pittige Puber
    november 2012 aangepast
    Netheliee schreef:
    @consuelathefirst, als mijn carpool komt voor me sim om te gaan werken en ik klik erop verspringt mijn sim en het icoon gaat weg. Als ik er dan weer op klik gebeurt hetzelfde..

    Heb je de laatste patch geïnstalleerd maar nog geen jaargetijden?
    Ik heb dit ook gehad, maar dan met de brievenbus, na het installeren van de laatste patch.
    Nadat ik jaargetijden heb geïnstalleerd is het probleem weg bij mij.

Log In of Registreer om te reageren.
Return to top