Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Is er iemand die SERIEUS een modern huis wil maken voor mij?

nic96nic96 Berichten: 75
hooi ik zoek iemand die voor mij een mooi modern groot huis wil maken,

de vorige keer heb ik het ook aan iemand gevraagt maar die deed er of z'n best niet voor of hij deed er wel z'n best voor maar het zag er niet uit. Dus ik wil nu graag wel een super mooi huis die ik met iedere nieuwe sims fammillie kan starten. In dit forum zijn vaak hele mooie huizen te zien dus ik weet zeker dat dit huis voor mij ook dan kan lukken. Dit huis is dan ook een uitdaging en ik hoop dat sommige sims huizen makers dan ook van een uitdaging houden!

Ik heb alle uitbreidingspakketten en wil dus ook als het kan mischien van alles wat erin hebben, nu hoeft het niet precies van alles een maar in iedergeval niet alleen sims starters meubels zegmaar. oja en ik heb ook het accesoirespakketten luxe en buitenleven.

Hier komt hoe het huis moet zijn:

*modern
*mag wel veel accesoires
*kleurrijk
*geen geel of bruine kleuren(mag wel een paar maar geen hele muur of vloer ermee)
*paars is mn lievelingskleur ;)
*veel gekke kamervormen
*veel grote ramen die vind ik super mooi!
*niet veel wit meer zwart dan wit alsjeblieft
*een huisdieren kamer (zowel voor honden als katten)
*beetje gekke behangetjes dus met printjes erop.
*een kinderkamer voor 2 kinderen een jongen en een meisje.
* 2 kamers voor tieners ( meisjes tienerkamer en een jongens tienerkamer.)
*graag bij de slaapkamers een badkamer er aan vast.
*een masterbedroom.
*een studeerkamer
*een kamer met een schildersezel en een beeldhouw plank maker ding(ben de naam vergeten)
* een kamer voor de butler
*wees creatief!
*en heb plezier!

alsjeblieft geen store spullen! alleen spullen die je gratis in store krijgt die mogen wel! maakt niet uit hoeveel het huis kost in simgeld. en er is geen tijdslimiet, al is het mischien wel leuk als je er geen maanden over doet zegmaar. de rest gebruik je fantasie en verzin er maar verder op los! (als dat nog gaat XD )

groetjes Nicole xx :mrgreen:

Reacties

  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    oktober 2012 aangepast
    Ik wil wel eens proberen, maar ik verwittig je, ik heb een druk schoolleven waardoor ik alleen maar in het weekend wat kan bouwen en zelfs dat lukt niet altijd.
    Gelukkig is het volgende week vakantie en heb ik dan wat meer tijd.

    Ik zal proberen, maar ik hoop dat je het begrijpt dat ik graag een persoonlijke touch geef aan mijn huizen.

    Ik zal af en toe hier posten wat ik al af heb en waar ik zit enzo, en dan zal ik het huis gewoon hier op de uitwisseling plaatsen.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    oktober 2012 aangepast
    nee dat begrijp ik ;) het moet ook wel leuk blijven om te doen ;) fijn dat je dat wil doen voor me,

    groetjes nicole :mrgreen:
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    oktober 2012 aangepast
    Ik heb toevallig gisteren wat tijd gehad en ik ben begonnen met wat ideetjes uit te tekenen op papier.
    Hier eventjes kort wat ik in gedachte had:

    Ik wil dus een huis van 2 verdiepingen maken, met een plat, donkergrijs dak en witte muren.
    De slaapkamer van de butler zou ik graag op de gelijkvloers maken zodat ik bovenaan meer ruimte krijg voor de andere slaapkamers.
    Ook de dierenkamer ga ik beneden maken.
    De studeerkamer komt ook beneden
    Ik weet nog niet waar ik ergen die schildersezelkamer ga situeren, ik vind er namelijk echt geen plekje voor.
    Naast het huis ga ik een carport maken, dat komt altijd leuk over.
    Voor de rest heb ik nog wel heel wat ideetjes, maar die zal je wel zien in het huis zelf.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    oktober 2012 aangepast
    Leuk! ben nu al benieuwd! oja dat was ik nog vergeten er bij te zetten ik vind natuurstenen muren ook heel mooi mischien kan je er nog wat mee? ander pech voor mij :P
    maar je ideen zijn leuk!

    succes!!

    groetjes Nicole :mrgreen:
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    oktober 2012 aangepast
    Morgen begin ik aan het bouwen van het huis, ik heb net nog wat uitgedacht enzo, en ik denk dat het meeste ondertussen wel al op punt staat.

    Je moet toch nog zeker een week of 2 rekenen eer ik het huis af zal hebben, want ik ben megaperfectionistisch, dus alles moet tot in de puntjes af zijn.

    Ik zal ook zeker proberen geen downloads er in te verwerken, omdat anders de site vreemd kan beginnen doen als je iets upload.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    oktober 2012 aangepast
    oke is niet erg hoor ik ga zo mn toetsperiode in en dan mag ik ik van mezelf sowieso niet op de sims ! :mrgreen: ik vind het fijn dat je dit wil doen! echt bedankt alvast! succes!

    groetjes nicole ;)

    ps. vind jij de vampire diaries ook zo leuk! ik heb net vandaag de alllerlaatste aflevering gezien uit seizoen 3 een paar afleveringen uit seizoen 4 zijn ook al uit maar die kan ik nog niet kijken heb jij die al gezien? en als je het niet kent/ leuk vind het staat onder je stukje text dat plaatje van you remember your first kiss forever... :mrgreen:
  • Opties
    Jacobie123Jacobie123 Berichten: 276 Kwebbelend Kind
    november 2012 aangepast
    haha, sorry maar dit is echt wel grappig.
    Ik was degene die dat huis eerst voor je maakte maar toen
    had ik nog maar net de sims 3 en kon ik er niets van, nu gaat het al veel beter
    (al zeg ik het zelf) :wink:
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    november 2012 aangepast
    Wel, je kan wel zeggen dat ik nogal lichtelijk Vampire Diaries verslaafd ben. :mrgreen:

    Ik zit vandaag onverwacht een hele dag thuis, dus dat wil zeggen dat ik een hele dag kan bouwen.
    De ruwbouw en buitenkant zijn al af en de tuin ook.
    De binnenkant is qua vloer en muurbedekking al grotendeels af, en heel wat ruimtes zijn al ingericht. (Ik heb echt wonderbaarlijk veel tijd gehad de afgelopen dagen)

    Ik denk dat ik hem misschien wel vanavond kan uploaden, dan moet je hem maar is bekijken en als er dingen zijn die je heel erg storen, wil ik dan nog wel veranderen. Natuurlijk, als het iets heel kleins is, kan je het misschien wel zelf doen. :wink:

    Edit:
    Voila, ik hoop dat je blij bent! http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6589326
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    winterbaronwinterbaron Berichten: 680 Studerende Student
    november 2012 aangepast
    Ik heb een huis (zeg maar gerust villa) gemaakt die je eventueel wel mag downloaden. Bekijk ze eerst even op onze site. Als je ze wat vindt, mag je ze downloaden in je spel (volledig veilig...).
    Hier is de link: http://simsomchannel.weebly.com/beachvalley-modern.html

    Succes :mrgreen:
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    november 2012 aangepast
    Jacobie123 schreef:
    haha, sorry maar dit is echt wel grappig.
    Ik was degene die dat huis eerst voor je maakte maar toen
    had ik nog maar net de sims 3 en kon ik er niets van, nu gaat het al veel beter
    (al zeg ik het zelf) :wink:

    mooi zo! :mrgreen: maar toen voelde ik me een beetje belazert maar wist niet dat je het spel nog maar net had dus sorry daarvoor maar voelde me echt belazert... :(
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    november 2012 aangepast
    natjeheist schreef:
    Wel, je kan wel zeggen dat ik nogal lichtelijk Vampire Diaries verslaafd ben. :mrgreen:

    Ik zit vandaag onverwacht een hele dag thuis, dus dat wil zeggen dat ik een hele dag kan bouwen.
    De ruwbouw en buitenkant zijn al af en de tuin ook.
    De binnenkant is qua vloer en muurbedekking al grotendeels af, en heel wat ruimtes zijn al ingericht. (Ik heb echt wonderbaarlijk veel tijd gehad de afgelopen dagen)

    Ik denk dat ik hem misschien wel vanavond kan uploaden, dan moet je hem maar is bekijken en als er dingen zijn die je heel erg storen, wil ik dan nog wel veranderen. Natuurlijk, als het iets heel kleins is, kan je het misschien wel zelf doen. :wink:

    Edit:
    Voila, ik hoop dat je blij bent! http://www.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=6589326

    super bedankt ik ga hem meteen downloaden! ik laat nog wel even horen wat ik ervan vind! maar echt bedankt! :mrgreen:
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    november 2012 aangepast
    Ik ben blij dat je zo vrolijk bent, en ik hoop dat je me echt eerlijke feedback geeft. Elke dag opnieuw leer ik bij, maar als mensen me beliegen en zeggen dat het goed is terwijl het eigenlijk op niets lijkt, kan ik mezelf onmogelijk verbeteren.

    x.
    Post edited by Onbekende gebruiker on
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    november 2012 aangepast
    Hooi ik vind het echt super mooi vooral de vormen in de kamers zijn echt super! en de behangetjes op de muren ook. en de kinderkamer en de dierenkamer vind ik ook leuk gelukt! sommige meubels zijn alleen iets te bruin naar mijn smaak maar dit minpuntje haalt het echt niet bij al die pluspunten! super bedankt! groetjes Nicole :mrgreen: xx
  • Opties
    natjeheistnatjeheist Berichten: 1,055 Jeugdige Jong-volwassene
    november 2012 aangepast
    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

    Ik ben blij dat jij zo blij bent. Wat vond je van de algemene bouwstijl langs de buitenkant? En de tuin?
    Vond je het leuk dat ik dat hobbygedeelte onder het huis heb geplaatst?

    Ik bedenk me eigenlijk net dat de keukenkastjes die ik gebruikt heb, uit de store komen en jij deze misschien niet hebt. Het spel vervangt deze dan automatisch door andere en deze zouden wel bruin kunnen zijn. Er kunnen ook altijd wat downloads ingeslopen zijn omdat ik die gewoon zo vaak gebruik en vaak er niet meer op let wat nu een download is of niet.

    x.
    b7n6uom3g173.jpg
  • Opties
    nic96nic96 Berichten: 75
    november 2012 aangepast
    toen ik het huis neerzetten was ik als eerst onder de indruk van de buitenkant! :D en de tuin vind ik ook super mooi! de vele ramen vind ik echt super en de kleuren vind ik ook mooi. dat met die downloads kan wel is kloppen ja maar die vervang ik dan gewoon even :wink:

    echt super bedankt! groetjes Nicole

    ps. de hooby ruimte onder het huis vond ik ook slim bedacht zo zit de woonkamer en de slaapkamer hoger en dat vind ik juist wel grappig!
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top