Het Nederlandstalige De Sims Vanilla forum gaat sluiten! We gaan verder op het Nederlandstalige AHQ forum.

Sims loopt plots vast?

Andr3aLiCyAndr3aLiCy Berichten: 217
Hallo,
Ik zit sinds gisterenavond met een probleem.
Plots liep mijn Sims vast..
Ik kon het spel niet meer besturen, alleen heel afentoe, maar dat was dan een halve seconde.. Ik heb dit probleem al een maand geleden gehad en heb het toen opgelost door alles opnieuw te installeren, was wel alles kwijt, dit doe ik niet nog eens..
Mijn laptop heeft alle vereisten, dus ik weet niet wat te doen.. Iemand een oplossing?

Reacties

  • Opties
    trueztartrueztar Berichten: 13
    oktober 2012 aangepast
    Ik heb hetzelfde probleem sinds gister avond. Elke keer tijdens het spelen loopt het vast. Niet lang, een halve minuut maar het gebeurd constant om de 10 seconden. Dus niet lekker spelen zo. Ook mijn computer heeft alle vereisten ik heb normaal nooit problemen. Weet iemand hoe dit kan?
  • Opties
    HillieEHillieE Berichten: 36
    oktober 2012 aangepast
    Ik heb dat ook wel eens. Bij mij helpt het om even alle Sims in de buurt te resetten door de cheat " ResetSim * " te gebruiken.
  • Opties
    a101daarlea101daarle Berichten: 26
    oktober 2012 aangepast
    ik heb dit ook een tijdje gehad...
    ik weet niet meer precies hoe ik het heb opgelost :oops:
    maar ik weet nog wel dat ik alle downloads heb verwijderd

    ik hoop dat je er iets mee kunt :D
  • Opties
    MyLadyMagicMyLadyMagic Berichten: 43
    oktober 2012 aangepast
    Heya,

    Ik had daar gisteren ook erge last van en later zelfs dat ik eruit vloog terwijl ik net bezig was met een nieuwe outfit voor het nieuwe dochtertje dat uit het verleden was gekomen met een reis naar het verleden.Gelijk het dochtertje ook weg dus :(

    Ik woon meestal een beetje afgelegen zodat ik lekker kan spelen zonder problemen,dat is het probleem dus niet en downloads ook niet,dan zou ik er namelijk elke keer last van moeten hebben en niet eenmalig, dacht ik.

    Groetjes,
    MyLadyMagic.
  • Opties
    Adintje1988Adintje1988 Berichten: 1,063
    oktober 2012 aangepast
    Ik heb alleen problemen als ik gedownloade werelden in het spel heb. Zoals mijn bekende boekenprobleem, was dus ook 1 van mijn gedownloade werelden de oorzaak. Ik heb dit verwijderd en mijn sim kan alles weer met boeken. Het vastloopprobleem had ik ook bij gedownloade werelden. Het maakt dan niet uit of je in die specifieke wereld ben of in een eigen wereld van de sims zelf, het spel blijft dan problemen houden en vastlopen. Na werelden te hebben verwijderd was het probleem verholpen. Moest ik zonodig later die werelden weer installeren waarna nieuwe problemen opdoemden.
Log In of Registreer om te reageren.
Return to top